Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با اشاره به اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه فرهنگی هنری ویژه گرامیداشت چهل و دومین بهار انقلاب در این استان گفت: آغاز عملیات احداث تالار مرکزی سمنان مهم‌ترین برنامه دهه فجر این اداره کل است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، فرشید فلاح لاله زاری در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه اظهار داشت: بیش از 100 برنامه فرهنگی و هنری ویژه ایام‌الله دهه فجر امسال تدوین‌شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از جمله این برنامه‌ها را برپایی نمایشگاه بزرگ عکس در شهر، رونمایی از فیلم‌های تولید شده دفاع مقدس، برگزاری جلسات مستمر متولیان فضای مجازی و برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی قرآنی در سطح استان سمنان عنوان کرد.

همزمان با ایام الله دهه فجر سد "خرمرود" آزمایشی آبگیری شداعلام برنامه‌های تربیت بدنی ارتش در دهه فجر52زندانی استان کردستان به‌مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی آزاد شدند11 نیروگاه خورشیدی همزمان با دهه فجر در کاشان افتتاح شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان یکی از مهم‌ترین برنامه‌های این ایام را کلنگ زنی آغاز احداث تالار مرکزی سمنان عنوان کرد و افزود: عملیات اجرایی این طرح با زیربنایی حدود 10 هزار مترمربع و با اختصاص اعتباری 150 میلیارد ریالی آغاز می‌شود.

فلاح بیان کرد: برگزاری دوره آموزش سواد رسانه‌ای در فضای مجازی ویژه فعالان و مدیران مؤسسات قرآنی، دیدار با خانواده معزز شهدا و ایثارگران، برگزار نمایشگاه مجازی در قالب آثار تجسمی با موضوع قرآن و سیره اهل‌بیت (ع) از دیگر برنامه‌هایی است که در این ایام اجرا می‌شود.

وی برگزاری نشست‌های فرهنگی مجازی با موضوع قرآن و عترت با حضور چهره‌های شاخص و متخصص قرآنی، برپایی مسابقات گوناگون در موضوعات قرآن و اهل‌بیت (س) و انقلاب اسلامی و برپایی محافل "انس با قرآن" و نیز کرسی‌های تلاوت به شکل مجازی با استفاده از قاریان و حافظان ملی و استانی را از دیگر برنامه‌های این ایام برشمرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: برگزاری سلسله نشست‌های معرفی کتاب‌های خوانده شده با موضوع انقلاب و دهه فجر و موضوعات مرتبط، برگزاری مسابقات کتابخانه‌ای شامل مسابقات نقاشی، چکیده‌نویسی و خلاصه‌نویسی نیز از دیگر برنامه‌های دهه فجر است.

فلاح عنوان کرد: رونمایی از تولیدات رسانه‌ای مرتبط بافرهنگ دفاع مقدس از قبیل نماهنگ و فیلم کوتاه، برگزاری اولین جشنواره ملی پرچم‌داران انقلاب اسلامی با موضوع نقش روحانیت در دفاع مقدس، اختتامیه جشنواره منطقه‌ای تئاتر سنگر ویژه یگان‌های نیروهای مسلح با حضور استان‌های خراسان شمالی، رضوی و جنوبی و رونمایی از تمبر چهلمین سالگرد دفاع مقدس و انتشار فراخوان شعر ستاره سحری ویژه سردار حاج قاسم سلیمانی نیز در این ایام تدارک دیده شده است.

وی برگزاری جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت ویژه تجلیل از مادران و همسران شهدا، رونمایی از چند عنوان کتاب دفاع مقدس را از دیگر برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر امسال عنوان کرد و افزود: رعایت الزامات بهداشتی در برگزاری تمامی این برنامه‌ها با توجه به شیوع ویروس کرونا در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/363/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دیگر برنامه استان سمنان دفاع مقدس دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۹۶۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه «یه اردوی خاص» برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، همزمان با گرامیداشت هفته معلم، ویژه‌برنامه «یه اردوی خاص» با حضور نوجوانان و دانش‌آموزان تهرانی با میزبانی از معلمان مدارس پایتخت توسط سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از ۱۰ تا ۱۴ اردیبهشت برگزار می‌شود.

حمیدرضا خونویی، معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران گفت: اولین برنامه حلقه «بچه‌های فرهنگسرا» در سال ۱۴۰۳ در قالب برگزاری اردو برای معلمان و با هدف تکریم جایگاه معلمان به مناسبت هفته معلم برگزار می‌شود. روال همیشگی بر این بوده است که معلمان با هدف نشاط دانش آموزان اردو ترتیب ببینند ولی در برنامه «یه اردوی خاص» این روال تغییر کرده و معلمان میهمان دانش‌آموزان می‌شوند و حلقه بچه‌های فرهنگسرا از طراحی تا اجرای اردو را خودشان برعهده دارند.

وی ایجاد فضای با نشاط و تکریم جایگاه معلمان را از جمله اهداف این برنامه دانست و افزود: در این برنامه، نوجوانان پس از تشکیل تیم اجرایی و تعیین نقش برای اعضا، ضمن هماهنگی با فرهنگسرا، نسبت به دعوت از معلمان مدرسه خود یا مربیان آموزش فرهنگسرا برای شرکت در اردو اقدام می‌کنند.

معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری در خصوص چگونگی برگزاری این اردوها گفت: این اردوها به صورت نیم‌روزه برگزار می‌شود و شامل بخش‌های متنوع اردویی نظیر بازی‌های گروهی و …است و مکان برگزاری آنها بنا بر امکانات هر منطقه در فرهنگسراها و در بعضی دیگر از مناطق در خارج از محیط فرهنگسرا برگزار می‌شود.

خونویی در پایان ضمن دعوت از نوجوانان برای عضویت در حلقه «بچه‌های فرهنگسرا» گفت: نوجوانان علاقه‌مند برای شرکت در این برنامه و عضویت در حلقه «بچه‌های فرهنگسرا» می‌توانند به فرهنگسرای نزدیک محل سکونت خود و یا به درگاه رسمی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به نشانی farhangsara.ir مراجعه کنند.

کد خبر 6090944 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • برنامه «یه اردوی خاص» برگزار می‌شود
  • تکلیف قرارداد نیروهای حجمی باید در کل کشور به سرانجام برسد
  • میزبانی ویژه‌برنامه «یه اردوی خاص» از معلمان
  • کلنگ اولین پارک بانوان شهریار به زمین زده شد
  • رضایتمندی مردم از اجرای طرح نور در سطح استان سمنان
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • نمایش محصولات فرهنگی کنگره ۳ هزار شهید سمنان در حضور رهبر انقلاب
  • تمام محصولات فرهنگی کنگره ۳ هزار شهید سمنان در حضور رهبر انقلاب به نمایش در می‌آید
  • خانواده محور بودن برنامه‌های دهه کرامت در آذربایجان شرقی
  • اجرای ۲۹ ویژه برنامه در منطقه ۸ ویژه هفته فرهنگی اصفهان