Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد کرمی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هیرمان بر اساس ضوابط ایزا که خود شرایط نگهداری شیر را قبل از انتقال به تهران دیده و تایید کرده بود، نگهداری می شود.

وی افزود: هیرمان از سال ۱۳۹۸ از باغ وحش بریستول انگلستان به باغ‌ وحش ارم تهران منتقل شده است و از آن زمان تاکنون مشکلی برای این شیر ایجاد نشده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره نظارت بر امور حیات وحش اداره کل محیط زیست استان تهران ادامه داد: این شیر نر که از هفتم بهمن ماه دچار مشکل تنفسی شده بود زیر نظر اداره کل دامپزشکی استان تهران درمان و اکنون حال او رو به بهبودی است و جای نگرانی نیست.

به گزارش ایرنا، ایزا، انجمن اروپایی باغ‌وحش و آکواریوم که نهاد تصمیم‌گیر در زمینه انتقال هیرمان، شیر آسیایی باغ‌وحش بریستول به تهران بوده با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد که «باغ‌وحش تهران نامزد عضویت در این نهاد است و بنابر این در تلاش است که استانداردهای سطح بالای این نهاد را کسب کند. ناظر منصوب این انجمن بر این روند در بلند مدت نظارت دارد.»

در این اطلاعیه با اشاره به اینکه همه پروتکل‌های لازم برای انتقال شیر آسیایی تهران رعایت شده‌، آمده است: «پیش از انتقال شیر آسیایی گروهی از طرف این انجمن محل جدیدی که قرار بود این شیر در آنجا نگهداری شود را بازرسی کرده و از این نظر اطمینان کسب کرده بود.»

برچسب‌ها شهر تهران باغ وحش ارم باغ وحش اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهر تهران باغ وحش ارم باغ وحش شهر تهران باغ وحش ارم باغ وحش اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران اخبار کنکور باغ وحش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۹۶۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت کیفیت هوای پایتخت امروز سه شنبه

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۸۲ قرار گرفته و کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار دارد.

به گزارش مشرق، بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۸۲ قرار گرفته و کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار دارد.

همچنین این شاخص در ۲۴ ساعت گذشته میانگین بر روی عدد ۷۵ قرار گرفته بود و وضعیت هوا در شرایط قابل قبول بوده است.

تهران از ابتدای سال ۵ روز هوای پاک و ۳۶ روز هوای قابل قبول داشته است.

این در حالی است که تهران در مدت مشابه سال پیش ۶ روز هوای پاک، ۳۴ روز هوای قابل قبول، ۱ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه داشته است.

دیگر خبرها

  • وزیر کشور: انتقال پایتخت ۱۰۰ میلیارد دلار لازم دارد
  • کتابداران دیلم برای جذب دانش آموزان در مدارس حضور یابند
  • تهران ۱۰ هزار سگ بدون صاحب دارد | زنده گیری روزانه ۵۰ سگ از سطح شهر
  • زنده گیری روزانه ۵۰ سگ بی‌صاحب در تهران
  • وضعیت کیفیت هوای پایتخت امروز سه شنبه
  • تغییر نام استقلال تهران به استقلال خلیج‌فارس
  • ۱۰ معدن راکد استان اردبیل احیا می‌شود
  • اجتماع دانشجویی در همبستگی با دانشجویان آمریکایی و اروپایی مقابل دانشگاه تهران
  • گزارش روزنامه شهرداری تهران درباره یک شغل جدید با عنوان «یک زندگی سگی»!
  • ورود مجمع نمایندگان استان تهران به مشکلات اداره کل انتقال خون