Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@14:17:29 GMT

چند خبر کوتاه از چهارمحال و بختیاری

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۹۶۸۵۳

چند خبر کوتاه از چهارمحال و بختیاری

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از اداره کل اوقاف و امور خیریه، حجت‌الاسلام علی مهرابی افزود: این فرد خیر همزمان با ولادت حضرت زهرا(س) ۳۵۰ سهم از اوراق موقوفه مشارکتی حضرت زهرا(س) در استان را دریافت کرد.

وی با اشاره به اینکه این موقوفه با نیت تبلیغ و ترویج فرهنگ فاطمی، برگزاری مراسم ولادت و شهادت حضرت زهرا(س)، اعزام مبلغان برای تبیین سیره فاطمی و اجرای برنامه‌های منتسب به حضرت زهرا (س) است، گفت: با جمع‌آوری نیت واقفان زمین تجاری، کشاورزی و یا هر ملکی که بتوان با آن نیت واقفان را زنده کرد، خریداری خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهرابی افزود: پایگاه‌های اصلی خرید اوراق موقوفه مشارکتی در امامزادگان سراسر استان از جمله در امامزادگان حلیمه و حکیمه خاتون(س) شهرکرد دایر است و خیران می‌توانند برای خرید اوراق موقوفه، به صورت مجازی نام خود را به عنوان واقف این موقوفه ثبت و یا در صورت تمایل بصورت حضوری به ادارات اوقاف و امور خیریه استان مراجعه و یا مبلغ مورد نظر را به شماره کارت ۵۰۴۱۷۲۱۱۱۱۵۷۵۵۵۲ نزد بانک رسالت به طرح موقوفه مشارکتی حضرت زهرا(س) واریز کنند.

وی افزود:تاکنون حدود سه هزار و ۵۰۰ سهم برای این موقوفه به خیران واگذار شده است.

به گزارش ایرنا، تاکنون بیش از یک هزار و ۷۰۰ موقوفه به همراه سه هزار و ۶۶۰ رقبه درآمدزا در چهارمحال و بختیاری به ثبت رسیده است.

پردیس سینمایی بهمن شهرکرد میزبان سی و نهمین جشنواره فیلم فجر است

مدیر امور سینمایی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری گفت: پردیس سینمایی بهمن شهرکرد برای نخستین بار پس از توسعه و بازسازی کامل و تبدیل به یک پردیس مجهز و چندسالنه شد که میزبان سی و نهمین جشنواره فیلم فجر است.

مهدی حسن زاده افزود: همزمان با برگزاری سی و نهمین جشنواره فیلم فجر از روز چهارشنبه ۱۵ بهمن پردیس سینما بهمن شهرکرد میزبان آثار جشنواره است.

وی گفت: رزرو اینترنتی بلیت پردیس سینمایی بهمن شهرکرد برای جشنواره فجر از سه‌شنبه ۱۴ بهمن ماه ساعت ۲۰ در سایت گیشه هفت آغاز شد و علاقه‌مندان با مراجعه به سایت گیشه هفت به آدرس Gishe۷.ir می‌توانند بلیت فیلم مورد علاقه خود را رزرو کنند.

مدیر امور سینمایی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری افزود: برای تکمیل پروژه پردیس سینمایی بهمن شهرکرد بیش از ۶۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات و حمایت‌های سازمان سینمایی حوزه هنری و موسسه بهمن سبز حوزه هنری تامین شده است.

نخستین مراسم مجازی ایدشو "صنعت، دانشگاه و کارآفرینی" در شهرکرد برگزار شد

نخستین مراسم مجازی ایدشو، صنعت، دانشگاه و کارآفرینی در مرکز رشد خلاقیت شهدای شهر هفشجان برگزار شد.

مسئول علمی پژوهشی چهارمحال و بختیاری گفت: این جشنواره با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی استان برگزار شد که ۶۰ ایده به دبیرخانه ارسال شد و در ارزیابی اولیه ۴۰ ایده قابلیت داوری و ۱۰ ایده برتر انتخاب و از نفرات برگزیده تجلیل  شد.

محمد حسین تجویدی افزود: در استان چهار مرکز رشد فعال است.

برچسب‌ها سازمان اوقاف و امور خیریه شهرکرد چهارمحال وبختیاری وقف

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان اوقاف و امور خیریه شهرکرد چهارمحال وبختیاری سازمان اوقاف و امور خیریه شهرکرد چهارمحال وبختیاری وقف اخبار کنکور پردیس سینمایی بهمن شهرکرد چهارمحال و بختیاری حضرت زهرا س حوزه هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۹۶۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور موافقت اصولی برای ساخت یک هتل در چهارمحال و بختیاری

هادی قاسمی اظهار داشت: برای ساخت این هتل ۱۴۰ میلیارد ریال از سوی بخش خصوصی سرمایه‌گذاری می‌شود.

وی افزود: با بهره‌برداری از این هتل در شهرستان شهرکرد زمینه اشتغال مستقیم برای ۱۶ نفر فراهم خواهد شد.

بیشتر بخوانید

رشد ۱۰۰ درصدی صدور مجوز اقامتگاه‌های بوم‌گردی

قاسمی اضافه کرد: چهارمحال و بختیاری معروف به بام ایران، بیشترین ارتفاع از سطح دریا را دارد و سرچشمه رودخانه‌های بزرگی مانند زاینده‌رود و کارون و بخشی از رودخانه دز بوده که به‌واسطه جاذبه‌ها بی‌شمار در حوزه طبیعت‌گردی به‌عنوان بهشت بوم‌گردی ایران معروف شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری
  • به روز کردن صندلی‌های پردیس سینما بهمن سنندج با اعتبار ۲۰ میلیارد ریالی
  • شهرکرد و بلداجی خنک‌ترین نقاط چهارمحال و بختیاری
  • بودجه شهرداری شهرکرد دو برابر شد
  • موافقت شورای صدور ساخت آثار سینمایی با فیلم‌نامه هنرمند چهارمحال و بختیاری
  • آغاز دوره مربیگری فوتسال سطح یک آسیا در شهرکرد
  • پیش‌بینی بارش باران در چهارمحال و بختیاری
  • تمدید ۳۴ پروانه اشتغال مسافربری و باری در شهرکرد
  • صدور موافقت اصولی برای ساخت یک هتل در چهارمحال و بختیاری
  • نشان طلای رقابت‌های جام جهانی در دستان دختر چهارمحال و بختیاری