Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از آبفا، علیرضا ساداتی‌فرد اظهار داشت: بلافاصله پس از تحویل گرفتن روستاها، گروه‌های تخصصی متشکل از متخصصان کنترل کیفیت و کارشناسان بهره‌برداری آب و فاضلاب، برای بررسی وضعیت منابع تامین کننده آب، تاسیسات ذخیره آب، تجهیزات آب‌رسانی، سیستم‌های سامانه گندزدایی، نقاط کور شبکه توزیع، نقاط آسیب‌پذیر روستاها و  سایر موارد به این مناطق اعزام و بازدیدهای میدانی انجام دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی، تغییر سامانه‌های گندزدایی آب شرب در روستاهای تحویلی را از اقدامات مهم انجام شده در این فرایند برشمرد و افزود: ۷۲ سامانه گندزدایی مایع آب شرب (هیپوکلریت سدیم) جایگزین سامانه گندزدایی گازی شده و اقدامات لازم برای جمع‌آوری ایمن سیلندرهای گاز کلر جمع آوری شده از روستاها صورت گرفته است.  

وی مهم‌ترین چالش‌های موجود در روستاهای تحویلی را انشعاب‌های غیر مجاز، استفاده از آب شرب در پرورش دام و طیور و مراکز تولید گل و گیاه، کمبود منابع پایدار آب از نظر کمی و کیفی در برخی روستاها، نبود منابع آبی در تعدادی از روستاها و بهره‌برداری از آب‌رسانی تانکری، بهره‌برداری از تاسیسات فرسوده و پراکندگی و گستردگی روستاها عنوان کرد.  

به گفته معاون بهره‌برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب استان تهران، نمونه‌برداری و پایش منظم آب شرب، بازسازی خط انتقال، افزایش قطر، نوسازی شبکه توزیع آب و چشمه‌ها، برقراری اتصال، انتقال آب شهری به روستاها، لای‌روبی، رفع دفرمگی، ترمیم جدار، احیا و بهسازی چاه‌ها، بهره‌برداری از چاه‌های با کیفیت مطلوب و اجرای منشور کیفی آب روستایی از جمله مهم‌ترین اقدامات انجام شده برای افزایش کیفیت آب روستاها بوده است.  

از ابتدای امسال و با یک‌پارچه‌سازی شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی ۴۶۲ روستا زیر پوشش خدمات‌رسانی شرکت آب و فاضلاب استان تهران قرار گرفته است.

برچسب‌ها شهر تهران شرکت آب و فاضلاب استان تهران سرانه مصرف آب

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهر تهران شرکت آب و فاضلاب استان تهران سرانه مصرف آب شهر تهران شرکت آب و فاضلاب استان تهران سرانه مصرف آب اخبار کنکور بهره برداری آب و فاضلاب آب شرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۹۷۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر از کارگران شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون

سید احمد موالی زاده فرماندار اهواز با حضور در ایستگاه تقویت فشار گاز شماره ۲ شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون، ضمن تبریک هفته کار و کارگر و تشکر و قدردانی از زحمات مدیریت و کارگران این شرکت گفت: قدردان زحمات کارگران هستیم و به این قشر تلاشگر افتخار می‌کنیم.

موالی زاده می گوید: شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون در اجرای مسئولیت‌های اجتماعی نقش برجسته‌ای داشته و در جهت رفع مشکلات و توسعه شهرستان و همچنین کمک به روستا‌های همجوار تاسیسات نفتی گام‌های مثبتی برداشته است.

حسن شهروئی مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون در ادامه به فعالیت‌ها و مسئولیت‌های اجتماعی این شرکت از جمله توسعه فضای سبز، توزیع البسه و لوازم تحریر بین دانش آموزان و توزیع بسته‌های معیشتی در روستا‌ها و درختکاری و زیباسازی حریم راه‌ها اشاره کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • تقدیر از کارگران شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون
  • ۱۵ روستا در فریدن و نائین از آب شرب پایدار بهره‌مند می‌شوند
  • بهره برداری از ۲۱ تصفیه خانه در واحد‌های تولیدی استان همدان
  • آب شرب روستاهای مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی وصل شد
  • مترو تهران؛ 25 سال تعهد به ایمنی
  • افزوده شدن ظرفیت تصفیه‌خانه‌های فاضلاب فارس
  • انتصاب مدیرعامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی
  • بازدید مدیر عامل شرکت آبفای استان یزد از تصفیه خانه آب شهر میبد
  • آب شرب ۹۰درصد روستاهای سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • آب شرب ۹۰ درصد روستاهای مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد