Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای اسلامی شهر کرمان گفت: عضویت شهردار در مرکز پژوهش‌های شورا برای سیاست‌گذاری‌های مدیریت شهری در شوراها فرصتی واقعی‌تر و مفیدتر فراهم خواهد کرد.

به گزارش ایمنا، محمد فرشاد در همایش آموزش و پژوهش شهرداری‌های استان کرمان که به صورت آنلاین برگزار شد، اظهار کرد: خدمات رسانی سریع، دقیق و علمی شهرداری‌ها به شهروندان سبب شده تا انجام وظایف در این حوزه پژوهش‌محور باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: پرهیز از آزمون و خطا، جلوگیری از هزینه‌های مضاعف و افزایش بهره‌وری و کارآمدی را از نتایج مطالعات علمی و پژوهشی مرتبط با وظایف متعدد و متنوع شهرداری‌ها است، شکی نیست که باید از ظرفیت و تجربه نیروهای متخصص درون شهرداری‌ها، مراکز علمی و دانشگاه‌ها، و صاحب نظران و اندیشمندان مقوله‌های مدیریت شهری و اجتماعی استفاده شود.

رئیس شورای اسلامی شهر کرمان افزود: شورای شهر با این رویکرد از تعدادی اساتید صاحب نظر در عرصه مدیریت شهری و همچنین مدیران باتجربه دعوت کرده تا با استفاده از پتانسیل و ظرفیت پژوهشی شهرداری کرمان هم‌افزایی مطلوبی در زمینه فراهم کردن امکان انجام بهینه وظایف و خدمات شهرداری حاصل شود.

فرشاد عضویت شهردار کرمان را در مرکز پژوهش‌های شورا عامل هم‌راستایی و هم‌افزایی دانست و اضافه کرد: با این عضویت برای سیاست‌گذاری‌های مدیریت شهری در شوراها فرصتی واقعی‌تر و مفیدتر فراهم خواهد کرد.

کد خبر 472769

منبع: ایمنا

کلیدواژه: محمد فرشاد شورای شهر کرمان مرکز پژوهش های شورا سیاست گذاری شهری مدیریت شهری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق مدیریت شهری شهرداری ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۹۷۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورا‌های اسلامی نمونه استان کرمان مشخص شدند

، به مناسبت روز ملی شورا‌ها همایش دوروزه روسای شورا‌های اسلامی وشهرداران سراسر استان با حضورنماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان، معاون عمرانی استاندار، نماینده مردم شهرستان‌های سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل دفتر امور شهری استانداری، فرمانده انتظامی استان و روسای شورا‌های اسلامی و شهرداران در محل سالن آمفی‌تئاتر مجموعه تفریحی و گردشگری گهرپارک سیرجان برگزار شد. 

علی شهسواری مدیرکل دفتر امور شهری و شورا‌های استانداری کرمان در این همایش گفت: شورا نهاد مقدسی است که بدون شک نشان دهنده عمق تفکر مردم سالاری دینی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده که ریشه در قرآن و مبانی گسترده دین مبین اسلام دارد. 

وی ادامه داد: ۴۴۵ نفر عضو شورا‌های شهر‌های استان هستند که از این میزان ۴۰۷ نفر مرد و ۳۷ نفر زن هستند. 

مدیرکل دفتر امور شهری استانداری کرمان از برگزاری ۶ هزار و ۷۳۹ جلسه شورا‌های شهر‌های استان کرمان در دوره ششم خبر داد و افزود: تعداد ۱۶ هزار و ۶۱ مصوبه در شورا‌های اسلامی مذکور به تصویب رسیده است.

وی با اشاره به ارزیابی‌های صورت گرفته از شورا‌های شهرستان‌ها و همچنین ۸۵ شورای شهر‌های استان از کسب رتبه برتر شورای شهرستان‌های راور و بافت و شورای شهر زرند خبر داد.

در این همایش که ۸ و ۹ اردیبهشت ماه برگزار شد، بازدید از مجموعه تفریحی و گردشگری گهرپارک سیرجان و همچنین پروژه‌های عمرانی در دست اقدام شهرداری سیرجان بازدید و از روسای شورا‌های اسلامی شهر‌های استان و اعضای شورای استان نیز تقدیر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • عملکرد مدیریت شهری خوی با کلانشهرهای کشور قابل مقایسه است
  • دسترسی به نقشه مترویی راه های کشور در سایت ۱۴۱ فراهم شد
  • شورا‌های اسلامی نمونه استان کرمان مشخص شدند
  • تقدیر استاندار کرمان از اقدام مدیریت شهری رفسنجان/ دهه هشتادی‌ها مدیران فردای جامعه هستند
  • مشارکت دهه هشتادی‌ها در مدیریت شهری استمرار اندیشه بنیانگذار انقلاب است
  • تشکیل شورای راهبردی مدیریت شهری شیراز با چند حوزه خدمات‌رسان
  • تصویب قانون مدیریت واحد شهری بزرگ‌ترین خدمت به مردم و شورا/ قطار شهری، پروژه ملی است
  • آبستراکسیون ناموفق در شورای شهر تهران در اعتراض به شهردار!
  • آمادگی داریم برای رفع مشکلات اصفهان کنار مدیریت استان بایستیم
  • شورا انتظار بعضی تغییرات در شهرداری را داشت/ بدهکاری دلیل بی‌مهری نیست