Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@15:59:57 GMT

۱۱۵ پروژه دهه فجر امسال در زاهدان افتتاح می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۹۷۴۹۹

۱۱۵ پروژه دهه فجر امسال در زاهدان افتتاح می‌شود

فرماندار زاهدان گفت: ۱۱۵ طرح و پروژه در بخش‌های مختلف به مناسبت ایام الله دهه فجر در زاهدان افتتاح می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، ابوذر مهدی نخعی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که در محل سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: در ایام الله دهه فجر مجموعا 115 پروژه در بخش‌های مختلف عمرانی با اعتبار 194 میلیارد تومان در زاهدان افتتاح خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار زاهدان گفت: در این ایم همچنین عملیات اجرایی 25 پروژه با 189 میلیارد تومان اعتبار در بخش های آب، کشاورزی، عمران شهری و ....  به منظور توسعه زیرساخت ها در این شهرستان آغاز شده است.

وی با اشاره به عملیات گازرسانی به سطح شهر زاهدان ادامه داد: برای گازرسانی آسفالت خیابان‌ها تخریب شده و از بین رفته است که می‌توان گفت یکی از کم سابقه ترین هماهنگی‌ها بین دستگاه‌های اجرایی برای ترمیم آسفالت تاکنون انجام شده است.

وی عنوان کرد: در سال‌های گذشته 250 هزار متر مربع بیشترین حجم اسفالتی بوده که در سطح شهر زاهدان انجام شده که آن سال با عنوان نهضت آسفالت شناخته شد.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر 4 میلیون متر مربع عقد قرارداد داشته ایم که اکنون پیمانکار در حال انجام کار است که این میزان بی سابقه است به همین دلیل بیش از گذشته خرابی‌های سطح شهر به چشم می آید.

وی در مورد مشکلات  توزیع گاز مایع در برخی مناطق در زاهدان تصریح کرد: در واقع این مشکلات به بخش حمل و نقل، افزایش تقاضا و تمایل به خروج گاز به خارج از مرزهای کشور ارتباط دارد و نمی‌توان آن را به سو مدیریت مربوط کرد چرا که همه با تمام توان پای کار هستند تا مردم بدون مشکلی به گاز مایع دسترسی پیدا کنند.

اجرای 100 برنامه فرهنگی هنری ویژه دهه فجر در سمنان/ احداث تالار مرکزی سمنان کلنگ زنی می‌شودبزرگ‌ترین مجتمع پرورش شتر در جنوب شرق کلنگ‌زنی شدافتتاح و کلنگ‌زنی 9 هزار و 900 میلیارد تومان پروژه در گلستان/رشد سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری استا

نخعی گفت: در سفر رئیس سازمان برنامه و بودجه به سیستان و بلوچستان 100 میلیارد تومان برای حاشیه شهر زاهدان در قالب 384 پروژه در نظر گرفته شده تا مشکلات حاشیه شهر زودتر بر طرف شود.
فرماندار زاهدان از تصویب بیش از هزار میلیارد تومان به منظور ساماندهی حاشیه نشینی برای پنج منطقه زاهدان خبر داد و افزود: برای 10 هزار واحد مسکونی نیز ارائه تسهیلات 50 میلیون تومانی با کارمزد چهار درصد و 25 میلیارد تومان کمک بلاعوض پیش بینی شده است.

انتهای پیام/394/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان دهه فجر سیستان و بلوچستان دهه فجر میلیارد تومان دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۹۷۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح و کلنگ‌زنی چند پروژه در دانشگاه یاسوج 

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد با حضور وزیر علوم و تحقیقات و فناوری در شهر یاسوج، امروز (شنبه ۸ اردیبهشت) چند پروژه زیرساختی حوزه دانشگاه یاسوج افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

«محمدعلی زلفی گل»، وزیر علوم تحقیقات فناوری در مراسم افتتاح سردر دانشگاه یاسوج گفت: آموزش عالی توجه ویژه به علم و فناوری را در خود جای داده است. این مهم از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی با تقدیر از دست اندرکاران احداث سردر دانشگاه یاسوج اظهار کرد: امید است این سردر نمادی برای دانشگاه یاسوج بوده و همچون خورشیدی بدرخشد.

بهادر کرمی، رئیس دانشگاه یاسوج نیز در این مراسم گفت: دانشگاه یاسوج بدلیل مشکلات قبلی از بحث سردر غافل مانده بود و سعی کردیم در همین راستا محوطه سازی در شأن داشته باشیم. با ساخت این سردر ورودی دانشگاه از وضعیت مناسبی برخوردار شد.

وی با اشاره به اجرای چند پروژه عمرانی دیگر در دانشگاه افزود: با انجام محوطه سازی در کنار این سردر، بهره‌برداری از آن را شاهد بودیم.

به گزارش ایسنا، کرمی افتتاح سردر دانشگاه یاسوج، کلنگ زنی خوابگاه متاهلی و بازدید از چند پروژه را از برنامه‌های عمرانی این سفر عنوان کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پول هست زمین نیست!
  • عملیات اجرایی بزرگ‌ترین آب‌شیرین‌‌کن خشکی جهان سرعت می‌گیرد
  • از اجرای ۱۲۰ پروژه تا افتتاح یک باغ بانوان طی دو ماه آینده در منطقه ۵ شیراز
  • افتتاح چند هزار میلیارد پروژه شهری طی دهه کرامت در قم
  • افتتاح چند پروژه شهری در دهه کرامت امسال در قم
  • پارکینگ طبقاتی توفیق زنجان افتتاح شد
  • ۸۰۰ پروژه عمرانی طی دو سال در ساری افتتاح شد
  • افتتاح طرح‌های حوزه سلامت نقش مهمی در رفع محرومیت‌ها دارد
  • افتتاح و کلنگ‌زنی چند پروژه در دانشگاه یاسوج 
  • افتتاح فاز اول آزادراه شوشتری تا پایان سال