Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

روز گذشته  14 بهمن شایعه قتل یک راننده کامیون در میدان تره بار تهران در رسانه های اجتماعی  منتشر شد.

به گزارش تین نیوز، در حالی که تصویر آگهی ترحیم راننده مقتول به نام «یاسر خیری» نیز از سوی رانندگان منتشر شده، در توضیح این رخداد آمده است که مقتول یکی از رانندگان شهر استهبان در استان فارس بوده که بار تره بار به میدان برده بوده اما به علت پنچر شدن کامیون با تاخیر به غرفه مورد نظر در میدان تره بار رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

قتل دلخراش یک راننده/ پیکر مقتول در پزشکی قانونی پیدا شد

آن چنان که رانندگان در شبکه های اجتماعی عنوان کرده اند، دیر رسیدن این راننده موجب عصبانی شدن صاحب بار و درگیری وی با راننده کامیون شده که در نهایت این درگیری با قتل راننده کامیون خاتمه یافته است.

به گزارش تین نیوز، رانندگان کامیون همچنین می گویند قتل این راننده کامیون با سلاح گرم (اسلحه) صورت گرفته و ضارب نیز فراری است.

به دنبال انتشار این خبر در رسانه های اجتماعی، رانندگان کامیون خواستار دستگیری و مجازات قاتل شده و همچنین در خواست کرده اند ساعت کاری میدان تره بار تهران به روال 20 سال قبل یعنی همان ساعت سه نیمه شب به بعد، برگردد.

به گزارش تین نیوز، اگرچه مرگ این راننده کامیون صحت داشته و آگهی ترحیم وی نیز منتشر شده اما هنوز هیچ مقام رسمی در مورد چگونگی قتل او در میدان تره بار اظهار نظری نکرده است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: قتل راننده کامیون قتل راننده راهزنان جاده ای دزدی از کامیون ها حمله به رانندگان درگیری مرگبار میدان تره بار تهران راننده کامیون میدان تره بار تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۹۷۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف مرگبار در جاده جنت آباد قم

بنا بر اعلام مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی قم،صبح امروز بر اثر برخورد یک دستگاه پراید با زانتیا در محور جنت آباد، متاسفانه پراید دچار آتش سوزی شد و یکی از سرنشینان آن فوت کرد. 

 هشت مصدوم این حادثه به وسیله سه دستگاه آمبولانس به بیمارستان مجتمع خیرین سلامت منتقل شدند. 

جانشین پلیس راه استان، علت حادثه را انحراف به چپ راننده پراید اعلام کرد. 

 سرهنگ سید صادق رسولی با اشاره به تعطیلی امروز و فردا و بالا بودن حجم تردد‌ها در محور‌های مواصلاتی استان به رانندگان توصیه کرد با سرعت مطمئنه رانندگی کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • کوهدشت جاده کمربندی ندارد
  • تصادف مرگبار در شهرستان گتوند
  • واژگونی مرگبار یک ال ۹۰ در رشت
  • حمله یک مهاجم با سلاح سرد به مامور نیروی انتظامی در ملارد
  • ببینید | کامیون بستنی بدون راننده!
  • تحلیل کارشناسی بحران مسافربری جاده‌ای؛«واردکننده راننده اتوبوس می‌شویم!» | ثبت ساعت یک روش بی‌فایده و پرهزینه است
  • برخورد هولناک کامیون با کودکان در قرقیزستان + فیلم
  • گره اندر گره
  • تصادف مرگبار در جاده جنت آباد قم
  • (ویدئو) سیل مرگبار در برزیل