Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-07@21:57:35 GMT

همایش تجلیل از بانوان فاطمی در لنگرود برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۹۷۵۳۵

همایش تجلیل از بانوان فاطمی در لنگرود برگزار شد

فاریابی از برگزاری همایش تجلیل از بانوان فاطمی و تقدیر از مادران و همسران شهدا در لنگرود خبرداد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لنگرود ، « مجید فاریابی » در همایش تجلیل از بانوان فاطمی که همزمان با چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ولادت فاطمه زهرا (س)  امروز ( چهارشنبه، ۱۵ بهمن ) در کانون زینبیه این شهرستان برگزار شد، با اشاره به اینکه امروز  بر اساس روزشمار انقلاب به " انقلاب اسلامی " سیره فاطمی، منزلت زن، سبک  زندگی ایرانی و اسلامی"  نامگذاری شده  است، گفت: فاطمه زهرا ( س) الگوی جادوانه زنان عالم است و سیره عملی و تربیتی بانوی مکرم اسلام الگویی کامل ‌برای زنان و دختران جامعه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر آموزش و پرورش شهرستان لنگرود، خاطرنشان کرد: یکی از دستاوردهای مهم این نظام و انقلاب تجدید حیات اسلام در جهان بود که به لطف الهی و معمار کبیر  بنیانگذار جمهوری اسلامی این تجدید ایجاد شد.


وی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و  سازندگان چله دوم انقلاب، افزود: " ادامه راه انقلاب نسبت به آنچه طی شده دشواری هایش به مراتب کمتر است و مشکل اصلی در اداره امور کشور و معیشت مردم مدیریتی است" .

 

فاریابی با اشاره به اینکه بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب که نگاه اسلام به جنسیت نگاه درجه دوم است، تصریح کرد:  نگاه درجه اول حیثیت انسانی است جنسیت امر ثانوی است و در مسیر اصلی بشر هیچ تاثیری ندارد.

 

مدیر آموزش و پرورش شهرستان لنگرود ادامه داد: حضرت فاطمه زهرا (س)  غایت خلقت است و بنا به فرمایش امام راحل، نقش زن در انقلاب چه در پیدایش و استمرار آن بسی بزرگ است و از دامن زن است که مرد به معراج می رود.

 

گفتنی است، در این مراسم از مادران و همسران شهدا و حافظین قرآن کریم تجلیل به عمل آمد.

 

پایان پیام/167

منبع: شبستان

کلیدواژه: بانوی فاطمی فاطمه زهرا س لنگرود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۹۷۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام برنامه‌های روز دختر در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری در جلسه هماهنگی برنامه‌های روز دختر در خرم آباد گفت: به مناسبت میلاد حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و روز دختر دفتر امور بانوان استانداری با همکاری بسیج جامعه زنان برنامه‌های متنوعی را طی شش ماه در استان اجرا خواهد کرد.
 فریبا ولی پوری با بیان اینکه در این روز در استان برنامه‌های مختلفی ازجمله جشن روز دختر، حضور دختران استان در پایگاه‌های نماز جمعه، تجلیل از دختران ورزشکار فرهنگی و علمی، تجلیل فرزندان شهدای امنیت و مدافع حرم نیز برگزار خواهد شد گفت: از دیگر برنامه‌های هفته و روز دختر جشنواره فرهنگی هنری ریحانه، جشن بانوی کرامت، چتر مهربانی مسابقات ورزشی جام شهدای زن و کودکان غزه نیز برگزار خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اعلام برنامه‌های روز دختر در لرستان
  • آیین تکریم از مقام معلم در شهرستان دشتی برگزار شد
  • آیین تجلیل از معلمان نمونه مرودشت برگزار شد
  • رویداد گفتاورد ملی نخبگان برگزار می‌شود
  • جایگاه قضاوت در نظام اسلامی بسیار رفیع است
  • آیین تشییع شهید گمنام در نیروی زمینی ارتش برگزار شد
  • آیین تجلیل از اساتید و مربیان برتر ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد
  • ۳۰۰ ثانیه با خبر چهارمحال و بختیاری+فیلم
  • اجلاسیه معماری و شهرسازی در شاهرود برگزار می‌شود
  • همایش بزرگ عفاف و حجاب اصناف شهرستان‌های غرب البرز برگزار می‌شود