Web Analytics Made Easy - Statcounter

این آیین معنوی با حضور انوشیروان محسنی بند پی استاندار تهران، معاونان، فرماندارن و جمعی از کارکنان استانداری تهران با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی در حرم مطهر امام خمینی (ره) برگزار شد.

شرکت کنندگان در این آیین معنوی ضمن نثار تاج گل، قرائت فاتحه و ادای احترام به مقام شامخ معمار کبیر انقلاب اسلامی با آرمان های والای امام راحل، شهدا و رهبر فرزانه انقلاب تجدید پیمان کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار تهران در این مراسم با بیان اینکه برعهده گرفتن مسئولیت در نظام اسلامی ایران فرصت خوبی برای خدمتگزاری است، گفت: کسانی که به مسئولیتی در این نظام می رسند باید قدر این لحظات برای خدمت به مردم بدانند و از آن به خوبی استفاده نمایند.

انوشیروان محسنی بند پی اظهار داشت: خدمت به مردمی که در صحنه های مختلف نظام از جمله هشت سال جنگ تحمیلی و توطئه های پس از آن همیشه در صحنه بودند یک افتخار بزرگ است که باید مسئولان آن را مقتم بشمارند.

وی با بیان اینکه تجدید میثاق با آرمان های والای امام راحل در ایام دهه مبارک فجر فرصت خوبی برای یادآوری اهداف بلند ایشان است، بیان داشت:  مسئولان باید همواره در جهت آسایش، آرامش، رفاه مردم و توسعه کشور گام بردارند.

محسنی بند پی در ادامه با اشاره به اینکه امسال پروتکل های بهداشتی در تمامی مراسم های حرم مطهر امام خمینی(ره) رعایت شده است، افزود: استانداری تهران که همه ساله با ٣٠٠ نفر از افراد ١٢٠ دستگاه تخت امر، ١٦ فرمانداری و ٤٤ شهرداری به حرم امام راحل می آمد امسال فقط با ٤٠ نفر به مراسم تجدید میثاق آماده است.

برچسب‌ها شهرستان ری شهر تهران دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرستان ری شهر تهران دهه فجر شهرستان ری شهر تهران دهه فجر اخبار کنکور امام راحل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۹۷۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مترو تهران؛ 25 سال تعهد به ایمنی

تین نیوز

25 سال خدمات رسانی بدون تلفات جانی در مترو تهران، گواهی بر تعهد راسخ شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه به حفظ ایمنی مسافران و نمادی از تلاش شبانه روزی کارکنان در این عرصه است.

 شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه ضمن گرامی داشت هفتم اردیبهشت ماه، روز ملی ایمنی و حمل و نقل، فرصت را مغتنم می داند تا از تلاش های بی وقفه کارکنان مترو تهران و حومه که در راستای ارتقای ایمنی سفر شهروندان با این وسیله حمل و نقل پاک، ارزان و کارآمد از هیچ تلاشی فروگذار نمی کنند، قدردانی کند.

به گزارش تین نیوز به نقل از شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه، مترو تهران با دارا بودن 159 ایستگاه و 296 کیلومتر خطوط ریلی، روزانه میلیون ها مسافر را جابجا می کند و به همین دلیل، ایمنی در این مجموعه از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است. در همین راستا شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه با علم به اهمیت حیاتی توجه به ایمنی در سیستم حمل و نقل ریلی انبوه بر و با اتکا به دانش و تجربه تخصصی کارکنان خود، اقدامات متعددی را برای ارتقای ایمنی سفر با مترو انجام داده و می دهد که از جمله آنها می توان به آموزش مستمر و ارتقای آگاهی کارکنان، نگهداری و بازرسی منظم تجهیزات و زیرساخت های خطوط مترو، شناسایی، ارزیابی و کاهش خطرات بالقوه در شبکه و استفاده از فناوری های ایمن اشاره کرد.
شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه متعهد به ارائه سفری امن و قابل اعتماد برای همه مسافران است و برای رسیدن به این هدف، در تمام ربع قرن فعالیت خود از هیچ تلاشی دریغ نکرده است. البته باید به این نکته هم توجه کرد که ایمنی در تمام سیستم ها از جمله مترو، یک تلاش جمعی است که به همکاری و دقت همه ذینفعان، از جمله مسافران نیاز دارد.
در پایان امیدواریم که با تقویت هرچه بیشتر تجهیزات و زیرساخت ها در کنار همراهی و همیاری کارکنان دلسوز این شهر زیرزمینی و مسافران گران قدر آن، متروی تهران بتواند رکوردهای خود در زمینه حفظ ایمنی را به طور مستمر ارتقا دهد و سفری امن و آرام را برای همه شهروندان به ارمغان آورد

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • مترو تهران؛ 25 سال تعهد به ایمنی
  • تسلیت رئیسی در پی درگذشت عروس امام خمینی
  • خاتمی: بازی با ایران بازی با دم شیر است / عملیات وعده صادق نشان داد که دوران موشک پایان نیافته است
  • تاکید امام جمعه مشهد بر ضرورت تحول و تجدید حیات در عرصه فرهنگی جامعه
  • به زور کسی را به بهشت نخواهیم برد اما در برابر این ناهنجاری ایستاده‌ایم
  • بازی با ایران بازی با دم‌ شیر است/به‌زور کسی را بهشت نخواهیم برد اما مقابل ناهنجاری ایستاده‌ایم
  • امام جمعه تهران خطاب به متدینین: انگ زدن به یکدیگر مصلحت نیست
  • تجدید میثاق جامعه کارگری استان با شهیدان
  • در نشر و انتقال آرمان‌های انقلاب دچار ضعف هستیم
  • نظام پیشنهادات کارکنان در مسیر توسعه فرآیندهای ایران خودرو