Web Analytics Made Easy - Statcounter

«محمد اسلامی» روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره وضعیت مسکن گفت: در حوزه مسکن توانستیم با اقدامات و سیاست‌های خود رویه‌ای را پایه گذاری کنیم تا آرامش در حوزه بازار مسکن اتفاق افتد و برای تعادل بخشی به عرضه و تقاضا سیاست گذاری کردیم.

وی گفت: تعهد داشتیم مسکن مهر را به اتمام برسانیم و به شکر خدا تعداد بیش از ۳۰۰ هزار واحد مسکونی به مردم تحویل شده است و ۳۰ هزار واحد مسکن مهر در دهه فجر به مردم تحویل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته اسلامی باقی مانده  مسکن مهر به ۳۹ هزار واحد می رسد که به زودی تمام شده و پرونده مسکن مهر بسته می شود.

وزیر راه و شهرسازی گفت: تا سه هفته آینده ۵۰۰ پروژه عمرانی و زیربنایی در بخش عمران و مسکن در کشور افتتاح خواهد شد که حدود ۱۰ هزار میلیارد... د. ارزش این پروژه ها است.

وی گفت: مهمترین پروژه مربوط به آزادراه جنوبی تهران به اسم آزادراه غدیر است که یکی از پروژه‌های موثر و با کیفیت در بحث محیط زیست و صرفه جویی در زمان است که از آیبک تا چرمشهر را متصل و گره ترافیکی بزرگی را در سفر برای مردمی که از اتوبان تهران -کرج -قزوین استفاده می‌کنند باز خواهد کرد.

وزیر راه و شهرسازی گفت: در همین مدت ۴۰۰ کیلومتر بزرگراه افتتاح خواهیم کرد.

به گزارش ایرنا، ارزش روز آزادراه غدیر که ساخت آن از اسفندماه ۹۴ آغاز شده، سه هزار و 800 میلیارد تومان است که ۷۰ درصد آن توسط قرارگاه و ۳۰ درصد توسط وزارت راه و شهرسازی تامین شده است.

 آزادراه کنارگذر جنوبی تهران(غدیر) در ۱۶۰ کیلومتر از محدوده صنعتی آبیک در آزاد راه کرج- قزوین آغاز شده و پس از عبور از نظرآباد، هشتگرد و اشتهارد، آزاد راه تهران- ساوه را قطع می‌کند و در نهایت به شهرک صنعتی چرم‌شهر در آزاد راه قم- گرمسار متصل شود.

برچسب‌ها توسعه ایران محمد اسلامی افتتاح طرح دولت تدبیر و امید هیئت دولت مسکن مهر دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: توسعه ایران محمد اسلامی افتتاح طرح توسعه ایران محمد اسلامی افتتاح طرح دولت تدبیر و امید هیئت دولت مسکن مهر دهه فجر اخبار کنکور مسکن مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۹۷۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه های عمرانی منطقه 12 تهران

عکاس امیر حسین جامه بزرگ

دیگر خبرها

  • رفع ۱۰ نقطه حادثه‌خیز آذربایجان شرقی تا پایان سال‌جاری
  • افتتاح فاز اول آزادراه شوشتری تا پایان سال
  • ◄ تخصیص اعتبار فوری برای آزادراه های آذربایجان شرقی
  • افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال | گره کور بزرگراه بسیج باز می شود
  • افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال | ویژگی های این معبر جدید پایتخت
  • افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال | این بزرگراه شرق تهران را از دست کامیون های سنگین خلاص می کند
  • اجرای طرح هادی و پروژه‌های عمرانی در روستا‌های سروآباد
  • از تولید مسکن تا آخرین وضعیت ابر پروژه باغ راه حضرت فاطمه
  • پروژه ۳۸۴ واحدی مسکن ساوه هفته آینده آماده تحویل موقت است
  • پروژه های عمرانی منطقه 12 تهران