Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیریت شهری باقرشهر در زمانی موفق به افتتاح پروژه‌های عمرانی شده است که کشور بحران کرونا را سپری می کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ ابوطالب بقرایی رئیس شورای اسلامی شهر در آیین افتتاح ۵ پروژه‌ عمرانی شهرداری باقرشهر گفت: مدیریت شهری با توجه به محدودیت های کرونایی و مشکلات مالی ، در برنامه ریزی و اجرای پروژه های عمرانی بسیار موفق عمل کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امروز افتخار دیگری را که توسط شورای اسلامی باقرشهر در راستای اهداف نظام جمهوری اسلامی که شفافیت عملکرد مسئولین و همدلی آنان در کنار یکدیگر و ارتباط مسئولین با مردم و حل مشکلات ایشان است ؛ نرم افزار جامع اندروید #باقرشهر_من ؛ در ایام الله دهه فجر سال‌جاری افتتاح و رونمایی خواهد شد.

رئیس شورای باقرشهر افزود: امیدوارم این نرم افزار در باقرشهر ( اولین شهر) و به صورت پایلوت در باقرشهر اجرا شده و شفافیت در کارها و تاثیر برکات آن را در برنامه ریزی و پیگیری مطالبات شهروندان مشاهده نماییم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۹۸۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقف ساخت المان غواصان دریادل در زنجان

معاون عمرانی شهردار زنجان گفت: ساخت المان غواصان دریادل تا اظهارنظر نهایی شورای ترافیک استان اجرای پروژه تعلیق شد.

علی محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: المان میدان بسیج با طرح غواصان دریادل با مصوبه شهریور سال ۱۴۰۰ کمیسیون ماده ۵ استان به طراحی نهایی رسید و طرح آن آماده اجرا شده است، اما قبل از شروع ساخت اِلمان و در مرحله تجهیز کارگاه از طرف معاونت عمرانی استانداری زنجان و از حوزه دفتر فنی استانداری پیشنهاد تعویق اجرا برای بررسی‌های ترافیکی شده است.

معاون عمرانی شهردار زنجان افزود: در این راستا تجهیز کارگاه این پروژه متوقف و تا اظهارنظر نهایی شورای ترافیک استان اجرای پروژه تعلیق شد.

به گزارش ایمنا،بر اساس موافقت اعضای شورای شهر زنجان احداث و نصب یک المان جدید با نماد غواصان دریادل در میدان بسیج شهر زنجان با ۱۹۳ میلیارد ریال اعتبار به تصویب رسیده است، اِلمان غواصان دریادل یک فین غواصی است که در آب فرو می‌رود، دارای ۳۰ متر ارتفاع با نورپردازی منطبق با اِلمان و منازل اطراف به صورت قایق ترسیم شده است.

کد خبر 749240

دیگر خبرها

  • میدان جی مسدود خواهد شد
  • لزوم تمرکز فعالیت‌های عمرانی در معاونت فنی شهرداری تهران
  • توقف ساخت المان غواصان دریادل در زنجان
  • از اجرای ۱۲۰ پروژه تا افتتاح یک باغ بانوان طی دو ماه آینده در منطقه ۵ شیراز
  • آغاز عملیات عمرانی پروژه پیاده‌راه باباطاهر همدان
  • بازداشت ۳۷ عضو شورا‌های تهران در سال ۱۴۰۲
  • افتتاح ۱۷۶ طرح عمرانی با کمک شوراهای اسلامی در استان
  • تصویب قانون مدیریت واحد شهری بزرگ‌ترین خدمت به مردم و شورا/ قطار شهری، پروژه ملی است
  • بازداشت ۳۷ عضو شوراهای استان تهران در سال ۱۴۰۲
  • ۸۰۰ پروژه عمرانی طی دو سال در ساری افتتاح شد