Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدحسن صیف، چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه بیست‌ و یکمین آزمون فراگیر کارشناسی ارشد با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی هفدهم بهمن ماه ۹۹ همزمان در شیراز و شهرستان‌های جهرم، فسا، کازرون، لامرد و مرودشت برگزار می‌شود، افزود: داوطلبان برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون به درگاه اینترنتی سازمان سنجش به نشانی www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

sanjesh.org مراجعه کنند.

نماینده سازمان سنجش بیان داشت: درِ حوزه‌های امتحانی راس ساعت ۸ صبح روز جمعه بسته خواهد داشت و متقاضیان باید قبل از بسته شدن درهای ورودی، در حوزه امتحانی حاضر باشند.

به گفته صیف، همراه داشتن ماسک سه‌لایه معمولی بدون فیلتر و استفاده صحیح از آن، یعنی از بالای بینی تا زیر چانه، از ابتدای ورود به حوزه برگزاری آزمون تا پایان برگزاری آزمون و خروج از حوزه امتحانی الزامی است.

رییس دانشگاه پیام نور استان فارس در مورد رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی نیز اظهارداشت: تدابیر بهداشتی در محل برگزاری آزمون داوطلبان پیش‌بینی شده است.

وی اضافه کرد: متقاضیان این آزمون لازم است از امروز(پانزدهم بهمن ماه ۹۹) به سامانه خوداظهاری بیماری کرونا به نشانی https://salamat.gov.ir مراجعه کرده و فرم خوداظهاری تکمیل کنند، همچنین متقاضیانی که در حال حاضر با استناد به مدارک پزشکی به ویروس مبتلا کرونا هستند باید با رعایت ضوابط بهداشتی یک روز قبل، یعنی (پنجشنبه) به باجه رفع نقص مراجعه کرده، گواهی یا تاییدیه مراکز بهداشتی را به مسئول باجه ارائه کنند تا تمهیدات لازم برای آزمون آنها صورت گیرد.

صیف، درباره مغایرت اطلاعات داوطلبان نیز گفت: با توجه به اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون، چنانچه متقاضیان مغایرتی در اطلاعات مندرج، شامل نام‌خانوادگی، نام، سال تولد، شماره شناسنامه، کد ملی، موسسه فارغ‌التحصیلی، تاریخ فارغ‌التحصیلی، معدل مقطع کارشناسی، معدل مقطع کاردانی و کُد رشته‌ محل‌های انتخابی براساس اولویت علاقه مشاهده کردند، لازم است برای اصلاح مورد یا موارد یادشده پس از ورود به سایت سازمان سنجش در قسمت ویرایش اطلاعات اصلاحات لازم را انجام دهند.

رییس دانشگاه پیام نور فارس، با بیان اینکه نتایج این آزمون در اسفندماه ۹۹ اعلام خواهد شد، بیان کرد: پذیرفته‌شدگان از نیمسال دوم سال جاری ۱۳۹۹- ۱۴۰۰ در دانشگاه پیام نور مشغول به تحصیل خواهند شد.

صیف ، برگزاری کلاس‌های الکترونیکی، آزمون‌های میان‌ترم و پایان‌ترم برخط (آنلاین) را یکی دیگر از خدماتی عنوان کرد که دانشگاه پیام نور به دانشجویان خود در زمان شیوع کرونا ارائه کرده است.

برچسب‌ها آزمون شیراز دانشگاه دانشگاه پیام نور كارشناسی ارشد فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آزمون شیراز دانشگاه آزمون شیراز دانشگاه دانشگاه پیام نور كارشناسی ارشد فارس اخبار کنکور دانشگاه پیام نور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۹۸۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ۱۲ هزار داوطلب در پنجاه و یکمین آزمون دستیاری پزشکی

پنجاه و یکمین آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی در سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ با رقابت ۱۲ هزار و ۳۵۸ داوطلب، امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برگزار شد.

به گزارش ایسنا، کلید آزمون در روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر می‌شود و از ۸ صبح یکشنبه ۱۶ اردیبهشت تا ساعت ۲۴ سه شنبه ۱۸ اردیبهشت داوطلبان فرصت دارند به صورت اینترنتی اعتراض خود را ثبت کنند.

کارنامه حاوی نمره و رتبه داوطلبان آزمون دستیاری پزشکی تا یک ماه بعد از آزمون در اختیار داوطلبان قرار گیرد که بتوانند نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کنند. امکان انتخاب رشته برای داوطلبانی که بر اساس مفاد راهنمای مربوطه نمره لازم را کسب کرده‌اند فراهم می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رقابت بیش از ۱۲ هزار داوطلب در آزمون دستیاری پزشکی
  • رقابت ۱۲ هزار داوطلب در آزمون دستیاری پزشکی
  • رقابت ۱۲ هزار داوطلب در پنجاه و یکمین آزمون دستیاری پزشکی
  • رقابت بیش از 8 هزار نفر فردا در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • آغاز رقابت ۱۲ هزار داوطلب در پنجاه و یکمین آزمون دستیاری پزشکی
  • افزایش رشته‌های مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه آزاد شهرکرد
  • تمدید مهلت ثبت‌نام پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد پیام نور
  • افزایش رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد
  • مهلت ثبت نام پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد پیام نور تمدید شد
  • افزایش رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد شهرکرد