Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- استاندار گیلان رمز موفقیت انقلاب اسلامی را داشتن روحیه جهادی دانست و گفت: اگر همدلانه در دفاع از آرمان‌ها ایستادگی کنیم اهداف کشور محقق می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، ارسلان زارع ظهر امروز در نشست با جمعی از همسران شهدا با تبریک فرا رسیدن ولادت حضرت فاطمه (س) و نیز ایام الله دهه مبارک فجر اظهار داشت: فرزندان این مرز و بوم در دوران پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به رسالت خود در قبال اسلام و ملت ایران عمل کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار گیلان خاطرنشان کرد: خداوند به ‌واسطه صبر و ایستادگی خانواده‌های شهدا امروز به آنان عزت و افتخار داده و همه ما وظیفه داریم به پشتوانه اسلام و اهل بیت از راه شهدا و امام راحل پاسداری کنیم که مردم امروز با رهنمود‌های مقام معظم رهبری ادامه دهنده همان مسیر هستند.

زارع با بیان اینکه مردم این سرزمین در برابر هر مشکل و تهدیدی سینه سپر می‌کنند تصریح کرد: ایران اسلامی در برابر بدخواهان و دشمنان هر زمان که با وحدت و همدلی مردم ایستادگی و مقاومت کرد به پیروزی رسید.

نمایشگاه جشنواره «شمیم علوی» در استان گیلان برگزار می‌شود7000 سالمند گیلانی در مرحله دوم طرح شهید سلیمانی غربالگری شدندنماینده ولی‌فقیه در گیلان: قدرت‌های سلطه‌گر از حاکم‌شدن دین در کشورهای اسلامی هراس دارند

وی رمز موفقیت انقلاب اسلامی را وجود فرهنگ کارآمد جهاد در راه خدا دانست و عنوان کرد: اگر همدلانه در دفاع از آرمان‌ها ایستادگی و مقاومت کنیم بسیاری از اهداف در کشور محقق خواهد شد و با عبور از موانع پیش‌ رو شاهد اختدار و سربلندی روز افزون نظام اسلامی خواهیم بود.

نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه ملت ایران برای دفاع از انقلاب، دین و فرهنگ حاضر به فداکاری هستند افزود: با وجود همه فشارها، پشتوانه کشور این است که با روحیه ایثارگری و جهاد از مشکلات عبور کنیم و باید برای ترویج و انتقال این فرهنگ همت به خرج دهیم.

زارع خانواده معزز شهدا را فجرآفرین عنوان کرد و گفت: در شرایط جنگ اقتصادی و اعمال تحریم‌های ظالمانه باید از صبر خانوادهای شهدا الگو بگیریم و معتقدم مردم در نهایت  میوه شیرین پایداری و استقامت را خواهند چشید.

وی با بیان اینکه یکرنگی، دل‌های پاک و دامن‌های عفیف خانواده‌های معظم شهدا فضای جامعه را نورانی‌تر خواهد کرد اظهار داشت: در گیلان به اینکه در سطوح مدیریتی استان از خانواده‌های شهدا بهرمند شده‌ایم، افتخار می‌کنیم.

انتهای پیام/618/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۹۸۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمت به مردم ادامه راه شهدا است

استاندار ایلام گفت: خدمت‌ به مردم و اعتلای نظام و انقلاب گامی در راستای اهداف والای شهدا است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، حسن بهرام‌نیا امروز _پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت_ در حاشیه مراسم تشییع پیکر شهید تازه تفحص شده «محمدشفیع فیضی‌زاده» در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه شهدا موجب برکت هر جامعه‌ای هستند، اظهار کرد: عزت، افتخار، سربلندی و امنیت کشور مرهون جانفشانی شهدا است.

وی با اشاره به آیه (۱۶۹) سوره آل عمران
«وَ لا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْواتاً بَلْ أَحْیاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ، هرگز کسانی را که در راه خدا کشته شده‌اند، مرده مپندار، بلکه زنده‌اند که نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند» گفت: در قرآن کریم به جایگاه والا و بلندمرتبه شهدا اشاره شده است.

استاندار ایلام با بیان اینکه آرمان و اهداف شهدا اعتلای قرآن، دین اسلام و اعتلای نظام اسلامی و توجه به اصول دینی است، گفت: شهدا جان خود را برای اعتلای نظام اسلامی و پاسداری از خاک این کشور فدا کردند بنابراین وظیفه پاسداری از خون شهدا داریم.

بهرام‌نیا ضمن قدردانی از استقبال باشکوه مردم در تشییع پیکر این شهید بزرگوار، گفت: مردم و مسئولان استان از این شهید استقبال باشکوهی داشتند، شهدا بر گردن ما حق دارند و باید با خدمت به مردم و اعتلای نظام و انقلاب بتوانیم گامی در راستای اهداف والای آن‌ها برداریم.

به گزارش ایمنا، شهید محمدشفیع فیضی‌زاده سال ۱۳۶۲ در عملیات والفجر سه به درجه رفیع شهادت نائل آمد و پس از ۴۱ سال گمنامی در منطقه عملیاتی زرباطیه عراق در آن سوی مرز مهران تفحص شد.

کد خبر 750213

دیگر خبرها

  • برای حفظ اسلام روحانیون در میدان باشند و با جان خود دفاع کنند
  • در مسیر شهدا ثابت قدم باشیم
  • حضور استاندار ایلام در منزل شهید تازه‌تفحص‌شده دوران دفاع مقدس
  • برگزاری مراسم سالگرد پدر ۴ شهید دفاع مقدس در مبارکه
  • انعقاد قرار با روس‌ها برای صادرات زیتون رودبار
  • خدمت به مردم ادامه راه شهدا است
  • باید با روحیه جهادی، پیوسته دغدغه رفع مشکلات مردم را داشته باشیم
  • اعضای شورای اسلامی فرصت خدمت به مردم را قدر بدانند
  • ایثارگران میدان‌داران واقعی حکم‌رانی جمهوری اسلامی ایران هستند
  • بیش از ۳۰ ساختمان در آتش‌سوزی شفت سوختند