Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-02@22:28:10 GMT

آخرین خبر از علی انصاریان از زبان پزشک معالجش

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۹۸۲۲۹

آخرین خبر از علی انصاریان از زبان پزشک معالجش


به گزارش تابناک به نقل از ایلنا، علی انصاریان پیشکسوت فوتبال ایران در حالی در بستر بیماری در حال مبارزه با ویروس کرونا می‌باشد که دو شب گذشته اوضاع وی وخیم تر شده است و در بخش مراقبت‌های ویژه با کمک دستگاه نفس می‌کشد.

محمدرضا هاشمیان پزشک معالج علی انصاریان در خصوص شرایط او بیان کرد: وضعیت جسمانی این پیشکسوت فوتبال کشورمان که از دو روز قبل به یکباره وخیم شده بود از ظهر امروز وخیم تر و نگران کننده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انصاریان در بخش مراقبت های ویژه بوده و با استفاده از سیستم تنفس مصنوعی تحت کنترل است. میزان ادامه دار بودن این شرایط بستگی به وضعیت بیمار دارد.

وی ادامه داد: اگر وضعیت ریه های بیمار بهبود پیدا کند سایر بخش های بدن نیز بهبود پیدا می کنند. در صورتیکه سطح هوشیاری او خیلی پایین بیاید ممکن است هر اتفاقی بیفتد. از مردم ایران می‌خواهیم برای علی انصاریان دعا کنند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: علی انصاریان دهه فجر حکومت پهلوی واکسن روسی کرونا سی و نهمین جشنواره فیلم فجر علی انصاریان دکتر هاشمیان ابتلا به کرونا علی انصاریان دهه فجر حکومت پهلوی واکسن روسی کرونا سی و نهمین جشنواره فیلم فجر علی انصاریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۹۸۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشاورزان بوشهری مراقبت‌های بعد از بارندگی در مزارع را جدی بگیرند

احمد سبحانی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با توجه به بارش‌های قابل توجه در بیشتر شهرستان‌های استان بوشهر و فراهم شدن شرایط لازم برای فعالیت بعضی از عوامل خسارت زای زنده و غیرزنده در محصولات زراعی، باغی و گلخانه‌ای، نیاز است کشاورزان پس از بارش باران نکات مهمی را رعایت کنند.

مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر افزود: بارش باران به همراه وزش تندباد در گندم‌های برداشت نشده باعث خوابیدن گندم و بروز مشکلاتی در برداشت این محصول می‌شود.

وی گفت: گندم‌های رسیده ممکن است در اثر جذب رطوبت دوباره شروع به جوانه زنی در خوشه کنند که دانه‌های این قبیل مزارع برای مصرف بذری در سال زراعی آینده چندان مناسب نخواهند بود.

وی ادامه داد: کشاورزان تا زمانی که گندم رطوبت دارد برداشت را انجام ندهند چون دانه‌ها از خوشه به راحتی جدا نشده و باعث کاهش عملکرد برداشت می‌شود.

مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر بیان کرد: در مزارع گوجه فرنگی فضای باز و مزارع جالیزی به دلیل فعال شدن عوامل ایجاد کننده بیماری‌های قارچی و باکتریایی، بیماری‌های لکه برگی و بوته میری تشدید خواهد شد، بنابراین پس از برطرف شدن شرایط بارندگی بلافاصله با استفاده از قارچ کش‌ها و باکتری کش‌های محافظتی نسبت به محلول پاشی مزارع خود اقدام کنند.

وی اضافه کرد: در گلخانه‌های تولید سبزی و صیفی به دلیل بالا رفتن رطوبت نسبی بعد از بارش باران، برای جلوگیری از فعالیت عوامل بیماری زای قارچی و باکتریایی نسبت به روشن کردن تهویه‌ها و در صورت نیاز استفاده از ترکیبات محافظتی اقدام کنند.

وی گفت: کشاورزان و باغداران در باغ‌های مرکبات که بیماری شانکر باکتریایی وجود دارد بلافاصله پس از اتمام بارش‌ها نسبت به مصرف ترکیبات مسی برای جلوگیری از شیوع و گسترش این بیماری اقدام کنند.

سبحانی بیان کرد: شرکت‌های تأمین کننده بذر در استان به دلیل بالا رفتن رطوبت موجود در انبارها بعد از بارندگی تا حد امکان نسبت به هوادهی گندم‌های موجود در انبارها از طریق جابجایی گندم و روشن کردن تهویه‌ها به منظور جلوگیری از فعالیت قارچ‌های ساپروفیت و کپک زدگی بذرها اقدام کنند.

وی بیان کرد: در کانون‌های فعالیت زنجرک خرما ردیابی این آفت با دقت انجام شود تا در صورت رسیدن جمعیت به آستانه خسارت اقتصادی اقدامات کنترلی با استفاده از حشره کش‌های مناسب انجام شود.

کد خبر 6095376

دیگر خبرها

  • کشاورزان بوشهری مراقبت‌های بعد از بارندگی در مزارع را جدی بگیرند
  • آیت‌الله محمدی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری است
  • اجرای ترمیم روکش آسفالت محور اسپاین به سمت برج مراقبت فرودگاه امام
  • وضعیت مبلغان کشور در ماه رمضان از زبان مدیرکل تبلیغ عمومی/ استقبال بی‌نظیر «تبلیغ اولی‌ها»
  • ارائه خدمات ضروری به بیش از ۸۰۰ هزار نفر در افغانستان
  • برداشت گل گاو زبان در گیلان
  • رسانه‌های خارجی جنبش دانشجویی آمریکا را وارونه سازی می‌کنند
  • فیلم/ آخرین وضعیت پرونده باغ ازگل از زبان سخنگوی عدلیه
  • تصاویر دیده نشده از زنده یاد علی انصاریان در پشت صحنه یک فیلم
  • تصویری دیده نشده از علی انصاریان در پشت صحنه یک فیلم