Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@08:33:05 GMT

اتهام دست داشتن پکن در کودتای میانمار صحت ندارد

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۹۸۲۳۱

اتهام دست داشتن پکن در کودتای میانمار صحت ندارد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، «وانگ ونبین» سخنگوی وزارت خارجه چین، امروز چهارشنبه اتهام‌ها مبنی بر حمایت از کودتای اخیر میانمار را رد کرد.

وی در این باره گفت: تئوری‌های مطرح شده صحت ندارند. به عنوان همسایه و دوست میانمار، امیدواریم که همه طرفین از مسیر درست اختلاف‌هایشان را حل کرده و ثبات سیاسی-اجتماعی را رعایت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماه میلادی گذشته، «وانگ ئی» وزیر خارجه چین، با «مینگ آنگ هلینگ» فرمانده کل ارتش میانمار که بعد از کودتا قدرت را به دست گرفت؛ دیداری داشت.

ارتش میانمار، روز دوشنبه بعد از بازداشت «آنگ سان سوچی» رهبر غیرنظامی این کشور، اعلام کرد که قدرت را به مدت یک سال در اختیار خواهد گرفت.

کد خبر 5138365 مریم خرمایی

منبع: مهر

کلیدواژه: چین میانمار کودتا عراق ایالات متحده امریکا رژیم صهیونیستی فلسطین روسیه ایران سوریه جو بایدن افغانستان لبنان عربستان سعودی داعش ویروس کرونا میانمار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۹۸۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت فامیل شمخانی به اتهام رشوه ؟

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، خبر بازداشت موعود شمخانی معاون فنی سابق سازمان منطقه آزاد اروند و برادرزاده علی شمخانی دبیر سابق شورای عالی امنیت ملی را تایید کرد و گفت: وی به اتهام دریافت رشوه و فساد مالی در آبادان بازداشت شده است.

موعود شمخانی در سال ۱۳۹۴ به سمت معاون فنی و امور زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند منصوب شده بود.

کد خبر 847875 برچسب‌ها خبر ویژه علی شمخانی

دیگر خبرها

  • پل استر، نویسنده شهیر آمریکایی در گذشت
  • هشدار جدی فرمانده ارشد ارتش به دشمنان: جواب هر تجاوز و نگاه نامناسبی را با قدرت می دهیم /پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • آمریکا ۵ یگان ارتش اسرائیل را ناقض حقوق بشر اعلام کرد
  • آمریکا ۵ واحد نظامی ارتش اسراییل اقدام به نقض حقوق بشر کرده اند
  • ۵ واحد ارتش اسرائیل از سوی آمریکا ناقض حقوق بشر شناخته شدند
  • آمریکا ۵ واحد ارتش صهیونیستی را ناقض حقوق بشر دانست
  • افزایش قدرت در حوزه نظامی عملیات «وعده صادق» را رقم زد
  • بازداشت ۵ نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت به اتهام رشوه
  • فرانسه: بدترین سناریو در لبنان یعنی جنگ را رد می‌کنیم
  • بازداشت فامیل شمخانی به اتهام رشوه ؟