Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-05-04@22:38:12 GMT

آمازون ۶۲میلیون دلار جریمه شد

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۹۸۲۴۶

صراط: کمیسیون فدرال تجارت آمریکا دیروز اعلام کرد علت این جریمه نقض مفاد توافق آمازون و فلکس در سال ۲۰۱۶ بوده است. بر این اساس آمازون قرار بود به مالکان خودرو‌های فلکس که بسته‌های پستی آمازون را تحویل می‌دادند ساعتی بین ۱۸ تا ۲۵ دلار و نیز مبلغی انعام پرداخت کند.

به گزارش مهر، اما آمازون در همان سال شرایط پرداخت خود به رانندگان فلکس را تغییر داد و مبلغ انعام توافق شده را پرداخت نکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به دنبال دو سال و نیم کشمکش میان رانندگان فلکس و آمازون سرانجام آمازون به علت نقض توافق به پرداخت جریمه قطعی محکوم شد.

آمازون نه تنها تغییر توافق با رانندگان فلکس را به اطلاع آن‌ها نرساند، بلکه تلاش کرد با مبهم سازی شرایط قرارداد دوجانبه این تصور را در رانندگان ایجاد کند که انعام مورد توافق دو طرف به آن‌ها پرداخت شده است. این شرکت تنها زمانی از فریب رانندگان فلکس دست برداشت که مطلع شد کمیسیون فدرال تجارت آمریکا تحقیقاتی را در مورد عملکرد آن آغاز کرده است.

غرامت ۶۱.۷ میلیون دلاری آمازون به رانندگان متضرر شده پرداخت می‌شود و این شرکت موظف است مبلغ غرامت در نظر گرفته شده برای هر یک از این افراد را به طور شفاف اعلام کند. همچنین آمازون از این پس موظف است سیاست‌های پرداخت خود را به طور شفاف به رانندگان فلکس اعلام کند.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: شرکت آمازون کمیسیون فدرال تجارت آمریکا جریمه آمازون صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۹۸۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران در محورهای البرز/خطر ریزش سنگ در جاده چالوس

ایسنا/البرز رئیس پلیس راه البرز از بارش پراکنده باران در جاده کرج - چالوس و آزادراه تهران - شمال در محدوده این استان خبر داد و از رانندگان خواست با احتیاط حرکت کنند.

به گزارش ایسنا، سرهنگ پیمان کرمی روز جمعه ۱۴ اردیبهشت گفت: اکنون در جاده کرج - چالوس شاهد بارش باران هستیم که سبب لغزندگی سطح معابر شده است.

وی گفت: رانندگان باید از توقف در محدوده‌هایی که احتمال ریزش سنگ وجود دارد، پرهیز کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بانکی‌پور، نماینده مجلس: در لایحه حجاب و عفاف تمام دوربین‌های ادارات دولتی و خصوصی باید به فراجا وصل شوند / کسی که کشف حجاب کند، بار اول یک و نیم میلیون تومان جریمه می‌شود، بار دوم، ۳ میلیون تومان که بعد از سه هفته باید ۴ و نیم میلیون تومان پرداخت کند / ب
  • چرا در تهران قدیم خودرو‌ها وسط خیابان پارک می‌کردند؟
  • جاده‌های خراسان شمالی لغزنده است
  • عکس | بیشترین تا کمترین نرخ جریمه‌ های رانندگی
  • جریمه ۳۸ میلیارد ریالی قاچاقچی هیزم
  • گره اندر گره
  • احتیاط کنید؛ جاده کرج-چالوس بارانی است
  • آمریکا: کمک مالی به کی‌یف برای پرداخت حقوق بازنشستگی نیست
  • بارش باران در محورهای البرز/خطر ریزش سنگ در جاده چالوس
  • ۲ قاچاقچی سوخت یارانه‌ای در زنجان جریمه شدند