Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، غلامحسین مظفری صبح چهارشنبه ۱۵ بهمن در جلسه اهدا حکم محمود پازوکی به عنوان رئیس هیئت فوتبال جزیره کیش؛ بر ظرفیت ها و پتانسیل های ورزشی، گردشگری و اقتصادی سازمان منطقه آزاد کیش اشاره داشت و افزود: هم افزایی میان این سازمان با دیگر مجموعه های مختلف؛ شرایطی را فراهم کرده است که کیش می تواند به عنوان پایگاه ورزشی در سطح کشور و منطقه مطرح شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با بیان این که ارتقاء و به روز رسانی امکانات و تجهیزات ورزشی جزیره کیش در دستور کار سازمان منطقه آزاد کیش قرار گرفته است اظهار داشت: جزیره کیش به عنوان یک پایگاه ورزشی، ظرفیت هایی را برای برگزاری مسابقات ورزشی و اردو های ملی و بین المللی در این منطقه ایجاد کرده است.

وی تصریح کرد: با مشارکت بخش خصوصی توانمند و با انگیزه، جزیره کیش از شرایط ایده آلی برخوردار است و امیدواریم در رویداد ۲۰۲۲ قطر شاهده اتفاقات خوبی در این منطقه باشیم.

رئیس هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد کیش زیر ساخت ها، امکانات اقامتی و تردد گردشگران داخلی و خارج در جزیره کیش را مثبت ارزیابی کرد و گفت: هنر استفاده بهینه از ظرفیت های ایجاد شده در منطقه آزاد کیش سبب برقراری ارتباطات موثر در حوزه ورزش با کشورهای دیگر خواهد شد.

غلامحسین مظفری با اشاره به این که موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش در راستای ایفای نقش مسئولیت اجتماعی به ساکنان کیش خدمات با کیفیت ارائه می دهد افزود: این منطقه با بهره گیری از امکانات موجود جهت ارائه خدمات به تیم های ملی و ورزشکارن در سطح کشور به عنوان پایگاه ورزشی مطرح است.

مظفری شرایط آب و هوای جزیره کیش را برای برگزاری مسابقات و اردوهای ورزشی در مقایسه با سایر نقاط دنیا مناسب و استاندارد معرفی و خاطر نشان کرد: با توسعه و ارتقا زیر ساخت ها و امکانات ورزشی؛ جزیره کیش در آینده نزدیک به یک پایگاه ورزشی و مدرسه فوتبال ملی تبدیل می شود.

به گفته مظفری جزیره کیش از امکانات و فضاهای مناسب ورزشی برخوردار است و این مهم سبب ایجاد ارز آوری پایدار برای این منطقه خواهد شد.

وی با بیان این که فوتبال پیشتاز ورزش است و می تواند در توسعه آن نقش مهمی را ایفا کند اظهار داشت: با توجه به این که جذابیت فوتبال و گرایش مردم به این ورزش به مراتب بیشتر از ورزش های دیگر است؛ این منطقه از ظرفیت های خوبی برای برگزاری مسابقات و اردوهای ورزشی برخوردار است.

عزیزاله فرضی پور نیز در این جلسه با اشاره به این که هیئت فوتبال کیش تا کنون به لطف پیشکسوتان ورزش این منطقه و یکی از فوتبالیست های ملی پوش فعالیت می کند گفت: برگزاری مسابقات، اردویی، آموزشی و تربیت هنرجوهای خوب در این زمینه به همت هیئت فوتبال کیش محقق شده است.

فرضی پور در خصوص آمادگی این منطقه برای پذیرش اردوهای تمرینی مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر که بر اساس دستور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش ظرفیت های جدید در زمینه فوتبال و امکاناتی در مجموعه المپیک کیش فراهم شده است اظهار داشت: با تشکیل ستاد بررسی مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر؛ کمیته ها و کارگروه های آنان مشخص شده و گزارش جامعی در این خصوص ارائه خواهد شد.

وی با تقدیر و قدردانی از دستور جهادی مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش بابت همکاری های خوبی که در بحث امکانات ورزشی و رسیدگی به مجموعه المپیک کیش داشتند افزود: مجموعه المپیک کیش در حال حاضر میزبان مسابقات تنیس است.

کد خبر 5138399

منبع: مهر

کلیدواژه: منطقه آزاد کیش جزیره کیش غلامحسین مظفری ورزشگاه دهه فجر ویروس کرونا چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی کرمانشاه گرگان انقلاب اسلامی ایران بوشهر شهرستان کرج آمار کرونا شیراز شهرکرد جشنواره فیلم فجر عکس استانها افتتاح طرح عمرانی سازمان منطقه آزاد کیش برگزاری مسابقات پایگاه ورزشی جزیره کیش ظرفیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۹۸۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرب‌الاجل منطقه آزاد قشم برای ثبت انبارهای کالا

مدیر بازرگانی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم با تاکید بر ثبت هر چه سریع‌تر انبارها و مراکز نگهداری کالای فعالان اقتصادی در سامانه مناطق آزاد، گفت: مراکزی که ثبت نشوند، پلمب می‌شوند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قشم، مسعود مورموگویی امروز با اعلام این خبر به رسانه‌ها، اظهار داشت: با توجه به تاکید رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به عنوان رئیس کارگروه ارتقای سلامت اداری، پیشگیری و مقابله با قاچاق کالا و ارز در این منطقه آزاد، تمام تولیدکنندگان، بازرگانان، فعالان حوزه کالای همراه مسافر و کسبه قشم تا تاریخ 11 اردیبهشت‌ماه فرصت دارند نسبت به ثبت انبارها و مراکز نگهداری کالاهای خود در سامانه کشوری اقدام کنند.

وی از تولیدکنندگان، بازرگانان، فعالان حوزه کالای همراه مسافر و کسبه قشم درخواست کرد در این بازه زمانی نسبت به بارگذاری کامل اطلاعات درخواستی در سامانه Wms.freezones.ir اقدام کنند.

مدیر بازرگانی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم، گفت: براساس اختیارات کارگروه ارتقا سلامت اداری، پیشگیری و مقابله با قاچاق کالا و ارز، انبارها و مراکز نگهداری کالاهای فعالان اقتصادی ثبت نشده در سامانه مناطق آزاد پلمب می‌شوند.

مورموگویی تاکید کرد: فعالان یاد شده با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع و به قید فوریت، تمام انبارها یا مراکز نگهداری کالاهای مرتبط با فعالیت خود را در سامانه اعلام شده به صورت کامل ثبت کنند.

وی یادآور شد: بدیهی است ارائه خدمات آتی سازمان منطقه آزاد به فعالان اقتصادی منوط به ثبت اطلاعات انبارها و مراکز نگهداری کالای آنان در سامانه یاد شده است و در غیر این صورت کارگروه ارتقای سلامت اداری، پیشگیری و مقابله با قاچاق کالا و ارز موظف است براساس اختیارات قانونی محوله و با دستور مقام قضایی نسبت به پلمب انبارهای ثبت نشده در سامانه اقدام کنند.

ضرب‌الاجل منطقه آزاد قشم برای ثبت انبارهای کالا، خاطرنشان کرد: تمام تولیدکنندگان، بازرگانان، فعالان حوزه کالای همراه مسافر و کسبه قشم باید مدارک مربوط به تائیده انبارهای خود شامل ثبت نام در سامانه Wms.freezones.ir را به همراه اجاره‌نامه یا سند انبار و تائیدیه کد پستی با کاربری تجاری، انبار، کارگاه و خدماتی بودن مکان از اداره پست و مجوز مرتبط دارای اعتبار از سازمان منطقه آزاد قشم را به مدیریت بازرگانی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم تحویل دهند.

انتهای پیام/7558/

دیگر خبرها

  • نمایش توانمندی هنرجوهای هنرستان‌های قشم
  • نمایش توانمندی بیش از ۲ هزار هنرجوی هنرستان‌های قشم
  • شیراز قهرمان مسابقات والیبال اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد منطقه یک کشور
  • بابل قهرمان مسابقات بدمینتون منطقه ۳ دانشگاه آزاد شد
  • اوجاقی:به سمت برگزاری مسابقات ورزشی پایتخت‌های آسیایی می رویم
  • موعود شمخانی کیست؟
  • ضرب‌الاجل منطقه آزاد قشم برای ثبت انبارهای کالا
  • اراک قهرمان مسابقات تنیس روی میز منطقه ۵ دانشگاه آزاد شد
  • زمین‌های چمن ورزشگاه‌های جزیره خارگ نوسازی می‌شود
  • قهرمانی تیم والیبال کارکنان دانشگاه آزاد میانه در مسابقات منطقه دو شمال‌غرب کشور