Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-26@07:12:41 GMT

تبریک رئال مادرید به رونالدو

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۹۸۴۰۷

باشگاه رئال مادرید به مهاجم سابق خود و ستاره حال حاضر تیم فوتبال یوونتوس بابت رکورد جدیدش تبریک گفت. ناطقان: باشگاه رئال مادرید با انتشار پیامی در سایت رسمی خود به کریستیانو رونالدو بابت تبدیل شدن او به بهترین گلزن تاریخ فوتبال جهان تبریک گفت.

رونالدو دو سه هفته پیش رکورد پله برای گلزنی در بازی‌های رسمی را شکست اما ظاهراً اختلاف‌نظر بر سر تعداد گل‌های او سبب شده بود که برخی تا بازی شب گذشته او را بهترین گلزن تاریخ فوتبال ندانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در واقع بعد دو از گل ستاره 35 ساله در پیروزی 2 بر یک بازی شب گذشته (سه‌شنبه) یوونتوس مقابل اینتر در بازی رفت مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا در ورزشگاه سن‌سیرو بود که نشریه مارکا آمار گل‌های رونالدو را 763 مورد و او را بهترین گلزن تاریخ فوتبال جهان اعلام کرد.

سایت باشگاه رئال مادرید هم به همین مناسبت پیامی با این مضمون منتشر کرد: بهترین گلزن تاریخ باشگاه ما و اکنون بهترین گلزن تاریخ فوتبال جهان. کریستیانو تبریک.

با این وجود هنوز اختلاف آمار درباره گل‌های رونالدو و تبدیل شدن او به بهترین گلزن تاریخ جهان ادامه دارد چرا که اتحادیه فوتبال جمهوری چک آمار گل‌های اسطوره این کشور، ژوزف بیکان را 821 مورد اعلام کرده و پله هم تعداد گل‌هایش را به یک هزار و 283 مورد تصحیح کرد که به نظر می‌رسد او در این آمار گل‌های خود در بازی‌های دوستانه را هم لحاظ کرده است. منبع: مشرق برچسب ها: تبریک ، رئال مادرید ، رونالدو

منبع: ناطقان

کلیدواژه: تبریک رئال مادرید رونالدو بهترین گلزن تاریخ فوتبال رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۹۸۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وینیسیوس جونیور بهترین بازیکن ماه آوریل رئال مادرید

ستاره برزیلی برای دومین ماه متوالی بهترین بازیکن تیمش شد.

طرفداری | وینیسیوس جونیور، وینگر برزیلی رئال مادرید عملکرد درخشان خود در ماه مارس را در ماه آوریل نیز تکرار کرد.

با اعلام باشگاه رئال مادرید، وینیسیوس جونیور بالاتر از سایر بازیکنان این تیم به عنوان بهترین بازیکن ماه رئال مادرید برگزیده شد. وینیسیوس جونیور در 4 بازی در ماه آوریل با پیراهن رئال مادرید، یک گل و سه پاس گل به نام خود ثبت کرد و عملکرد خوبی مقابل منچسترسیتی و بارسلونا داشت. این سومین جایزه بهترین بازیکن ماه رئال مادرید در سال 2024 برای وینیسیوس جونیور است.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • وینیسیوس جونیور بهترین بازیکن ماه آوریل رئال مادرید
  • غیبت جود بلینگام در جدال رئال مادرید و رئال سوسیداد
  • خاطره مورینیو از تنها باری که گریست و رونالدو را تنها نگذاشت
  • با 123 بازی کمتر از دیوید بکام؛ جود بلینگام گلزن‌ترین انگلیسی تاریخ رئال مادرید شد!
  • بارسلونا شکایتش از داوری ال‌کلاسیکو را به دادگاه مدنی می‌برد
  • هنگامی که هواداران منچستر یونایتد رونالدو را پس از هت تریک مقابل این تیم تشویق کردند / فیلم
  • چه کنم نیمار و مسی نیستم ولی عاشق رونالدو هستم!‏
  • 7 سال پیش در چنین روزی؛ لیونل مسی سانتیاگو برنابئو را به آتش کشید / عکس
  • برتری 4-3 منچستریونایتد مقابل رئال مادرید در شب هت تریک رونالدو نازاریو (2003/4/23) / فیلم
  • اوزیل:به عربستان و قطر نه گفتم که بزرگ شدن فرزندانم را ببینم/ مقابل بهترین بارسلونا ۲۰۰ درصد انگیزه داشتم