Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه ایثار و شهادت ایرنا ،‌رزمنده مجاهد «حاج برات قراباغی»‌ جانباز ۷۰ درصد از شهرستان رباط کریم  پس از تحمل سال‌ها رنج و جراحات ناشی از جنگ تحمیلی سرانجام دعوت حق را لبیک گفت و به هم‌رزمان شهیدش پیوست.

 پیکر پاک جانباز سرافراز شهید حاج برات قراباغی با بدرقه جمعی از یادگاران دوران دفاع مقدس و مردم قدرشناس شهرستان رباط کریم تشییع و در گلزار شهدای این شهرستان به خاک سپرده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهید برات قراباغی در فروردین ماه سال ۱۳۶۴ در منطقه عملیاتی مجنون در اثر انفجار مین به مقام جانبازی نائل آمد و پس از تحمل یک دوره بیماری به شهادت رسید.
 

جانباز ۷۰ درصد «اسداله عمادی» به همرزمان شهیدش پیوست

«اسداله عمادی» جانباز گرانقدر ۷۰ درصد دفاع مقدس دعوت حق را لبیک گفت و به همرزمان شهیدش پیوست.

 «امیر سرتیپ اسداله عمادی»، جانباز گرانقدر ۷۰ درصد دفاع مقدس و فرمانده سابق توپخانه لشکر ۲۱ نیروی زمینی ارتش پس از سالها تحمل رنج ناشی از مجروحیت دعوت حق را لبیک گفت و به همرزمان شهیدش پیوست.

شهید اسداله عمادی ۲۸ مهرماه سال ۱۳۵۷ در دزفول به درجه رفیع جانبازی نائل آمد.

مادر گرانقدر شهیدان «ملکوتی‌خواه» دعوت حق را لبیک گفت

مادر گرانقدر شهیدان «محمدرضا و علی‌اصغر ملکوتی‌خواه» از استان قم بر اثر کهولت سن جان به جان آفرین تسلیم کرد و آسمانی شد.

بانو «صدیقه تاجزاده قمی» مادر شهیدان گرانقدر «محمدرضا و علی‌اصغر ملکوتی‌خواه» بر اثر کهولت سن جان به جان آفرین تسلیم کرد و آسمانی شد.پیکر مطهر این مادر ایثارگر در گلزار شهدای علی بن جعفر(ع) تشییع و در جوار شهدا آرام گرفت.

«محمدرضا ملکوتی‌خواه» متولد سال ۱۳۴۱ در سال ۱۳۶۱ در عملیات بیت‌المقدس در شلمچه به شهادت رسید. «علی‌اصغر ملکوتی‌خواه» در سن ۱۷ سالگی به همراه برادرش سال ۱۳۶۱ به شهادت رسید.

برچسب‌ها جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی بنیاد شهید و امور ایثارگران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی بنیاد شهید و امور ایثارگران جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی بنیاد شهید و امور ایثارگران اخبار کنکور دعوت حق را لبیک گفت اسداله عمادی ملکوتی خواه شهیدش پیوست ۷۰ درصد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۹۸۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیعتی دوباره با شهید راه مقاومت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان ،بیش از دوهزار نفر از دختران و مادران اصفهانی در آرامگاه سید الشهدای مقاومت حاج قاسم سلیمانی در گلزار شهدای کرمان با شهیدان به ویژه  سردار دل‌ها،  پیمانی دوباره بستند.

این کاروان دیشب همزمان با لحظه شهادت حاج قاسم در گلزار شهدا کرمان باردیگر بر ادامه راه شهدا تاکید کردند.

پیمودن مسیر پیاده روی مصلی  امام علی( ع )کرمان تا بیت الزهرا حاج قاسم از دیگر برنامه های این کاروان بود.

این زائران از استان اصفهان و با ۵۰ دستگاه اتوبوس از ۴۰ منطقه در اصفهان راهی کرمان شدند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بیعتی دوباره با شهید راه مقاومت
  • سهمیه ۲۰ هزار نفری آموزش‌وپرورش در استخدام فرزندان شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصد
  • ۳۱ هزار مجوز استخدام فرزندان ایثارگر کسب شده است
  • اعتبارات درمان ایثارگران ۱۰۰ درصد افزایش یافت
  • حمایت درمانی خانواده شهدا ۱۰۰ درصد افزایش یافت
  • کاهش ۹ درصدی نرخ بیکاری در جامعه ایثارگری کشور
  • دیدار معاون وزیر کار با خانواده شهید وطن خواه کردستان
  • دیدار فرمانده گروه ۹۹ پدافند هوایی نیروی زمینی ارتش با خانواده جانباز متوفی اکبری خندابی
  • تشییع پیکر مطهر جانباز شهید سیلاوی در اهواز+فیلم
  • سال گذشته ۱۱ هزار گروه جهادی به بسیج پیوستند