Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@02:23:27 GMT

میلان می تواند با پیولی فاتح اسکودتو شود

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۹۸۵۶۳

میلان می تواند با پیولی فاتح اسکودتو شود

میروسلاو کلوزه، ستاره سابق تیم ملی آلمان تمجید ویژه‌ای از استفانو پیولی انجام داد.

به گزارش "ورزش سه"، میلان در فصل جدید فراتر از حد انتظار ظاهر شده و تحت هدایت استفانو پیولی نتایج فوق‌العاده ای کسب کرده است؛ موضوعی که باعث شده آنها با 46 امتیاز و بالاتر از تیم‌های نظیر اینتر و یوونتوس در صدر جدول رقابت های سری آ قرار بگیرند و همچنین از آنها به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی نام برده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

میروسلاو کلوزه، ستاره سابق تیم ملی آلمان معتقد است که میلان می‌تواند با استفانو پیولی به مقام قهرمانی سری آ دست پیدا کند. او در این باره گفت: "می‌توانم بگویم که پیولی بسیار خوب است. او انسان صادق و کاملی محسوب می شود و به بازیکنان برای پیشرفت کردن کمک می کند. البته خیلی ساده بگویم، او به زمان هم احتیاج دارد."

 

 

 

 

کلوزه در ادامه تمجیدهای خود از استفانو پیولی تاکید کرد که باشگاه ایتالیایی باید به این سرمربی فرصت بدهد. او گفت: " پیولی باید بازیکنان را بشناسد و آنها نیز نسبت به او شناخت پیدا کنند؛ آنچه مربی در تمرینات نیاز دارد و در مورد بازیکنان نیز همین گونه است. اگر میلان به پیولی فرصت کار در طولانی مدت را بدهد قطعاً آنها موفق خواهند شد. این تیم همچنین می‌تواند اسکودتو را هم از آن خود کند."

استفانو پیولی (سرمربی) میروسلاو کلوزه آث میلان تیم ملی آلمان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استفانو پیولی سرمربی میروسلاو کلوزه آث میلان تیم ملی آلمان استفانو پیولی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۹۸۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلزنی تامی آبراهام برای رم پس از ۳۶۵ ر‌وز

پس از یک سال، پای آبراهام به گلزنی باز شد.

دیدار ناپولی و آاس رم در هفته ۳۴ سری آ ۲۰۲۳/۲۴ با تساوی ۲-۲ به پایان رسید. تامی آبراهام در دقیقه ۸۸ گل دوم جالوروسی را به نام خود ثبت کرد و مانع از شکست تیم ده روسی شد.

به نقل از اوپتا؛ تامی آبراهام بعد از دقیقا یک سال (۳۶۵ روز) موفق به گلزنی شد. آخرین گل او یک سال پیش در جریان تساوی ۱-۱ خانگی مقابل میلان به ثبت رسیده بود. آبراهام طی یک سال اخیر درگیر درمان مصدومیت خود از ناحیه رباط صلیبی زانو بود و به تازگی به میدان برگشته است.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • پیولی را اخراج نکنید، بهتر از او ندارید!
  • آریگو ساکی: دزربی می تواند در میلان مانند من عمل کند
  • ازدواج آسان راه حل مسئله جوانی جمعیت است
  • مربی میلان از انگلیس می‌آید ولی ایتالیایی است!‏
  • جدول لیگ برتر انگلیس از زمان ورود پپ گواردیولا به منچسترسیتی / عکس
  • مس کرمان فاتح لیگ برتر هندبال
  • کیائر تابستان از میلان جدا می‌شود
  • فریاد خوان کوادرادو در جشن قهرمانی اینتر: هرکس نَپرد، یوونتوسی است! + فیلم
  • گلزنی تامی آبراهام برای رم پس از ۳۶۵ ر‌وز
  • جشن قهرمانی تیم اینتر در شهر میلان / فیلم