Web Analytics Made Easy - Statcounter

احکام کمیته انضباطی برای اتفاقات دیدار دو تیم ماشین سازی و سپاهان امروز اعلام شد و در این باره عمده جرائم به آی دی کارت های سازمان لیگ مربوط می شد

به گزارش طرفداری، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایران به مانند همیشه امروز نیز تعدادی از احکام مربوط به اتفاقات هفته های گذشته در بازی های لیگ برتر را که مورد بررسی قرار گرفته بود اعلام کرد و اتفاق جالبی در نوع احکام باعث شد تا نشان داده شود یکی از تخلف های مرسوم در برگزاری بازی های لیگ از این به بعد بیشتر مورد بررسی قرار گرفته است و آن هم استفاده از آی دی کارت های دیگران و یا هر تخلفی که حول محور آی دی کارت اتفاق بیفتد است، موضوعی که تاکنون به آن کمتر رسیدگی شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکته جالب در احکام اعلام شده، سرفصل هایی همچون "استفاده از کارت دیگری" و "در اختیار قرار دادن کارت خود به دیگری" به وفور دیده می شود. یک فوتبالیست، یک مربی و یک پزشک به دلیلی که عنوان شد و البته عدم اطلاع به سازمان لیگ، 600 میلیون ريال جریمه شدند و جالب اینکه مربی حاضر در لیست جرائم، کمک مربی تیم تراکتور، یعنی محمود شجاعی بود که پس از جدایی از ماشین سازی، آی کارت خود را ابطال نکرد تا کارت جدید او برای تیم تراکتور صادر شود!

البته اینکه نیز گفتنی است که علاوه بر این سه نفر، دو بازیکن دیگر هم جریمه شدند اما به دلیل اینکه تخلفات دیگری هم در پرونده آنها ثبت شده بود، حکم و جریمه آنها بسیار سنگین تر از این نفرات بود.  

 

اخبار داغ 

نیما نکیسا: به مرگ مادرم حال علی انصاریان خوب است/ هرچه می شنوید دروغ است حذف بایرلورکوزن از دی اف بی پوکال با درخشش فوق العاده دانیال داوری علت مرگ سها رضانژاد در جنگل کردکوی اعلام شد استایل جدید «لیلا اوتادی» با لبهایی خندان + عکس نتیجه بنیتو موسولینی به تیم جوانان لاتزیو پیوست نگاهی به بهترین بردهای تاریخ لیگ برتر انگلیس؛ منچستریونایتد و تکرار برد 9-0

منبع: طرفداری

کلیدواژه: آی دی کارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۹۸۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مختاری رفع تعلیق شد/بازگشت فرنگی کار ایران به اردوی تیم ملی

به گزارش خبرگزاری مهر، شهرام لرستانی رئیس کمیته انضباطی فدراسیون کشتی در مورد شرایط بازگشت مختاری به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی گفت:: با توجه به دفاعیات آقای محمدرضا مختاری نماینده تیم ملی کشتی فرنگی ایران در رقابت‌های جام وهبی امره ترکیه و همچنین عدم محرومیت و جریمه نامبرده از سوی اتحادیه جهانی کشتی، این کشتی گیر می‌تواند به فعالیت‌های ورزشی خود از جمله حضور در تمرینات تیم‌های ملی ادامه دهد.

لرستانی در خصوص حضور این کشتی گیر در میادین ورزشی تصریح کرد: در مورد این موضوع در جلسه بعدی کمیته انضباطی تصمیم گیری خواهد شد. مختاری با توجه به رأی کمیته انضباطی تعلیق شده بود.

کد خبر 6090985 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • تراکتور ۲۰۰ میلیون جریمه و تهدید شد
  • تراکتور 200 میلیون جریمه و تهدید شد
  • جریمه ۲۰۰ میلیونی و یک اخطار برای تراکتور
  • تراکتور به خاطر تماشاگرانش 200 میلیون جریمه شد
  • رجب‌زاده: حکم کمیته انضباطی را باور نمی‌کنم
  • سازمان لیگ سد راه کسر امتیاز از یک تیم!
  • واکنش تند فجر‌ی‌ها به حکم ‌کمیته انضباطی
  • تصمیم کمیته انضباطی برای حضور مختاری در تمرینات تیم ملی کشتی فرنگی
  • مختاری رفع تعلیق شد/بازگشت فرنگی کار ایران به اردوی تیم ملی
  • تصمیم کمیته انضباطی برای حضور مختاری در تمرینات