Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمد نوازی در نشست خبری پیش از دیدار بازی مقابل مس رفسنجان با آرزوی سلامتی برای علی انصاریان، بیان کرد: نسبت به بازی‌هایی که انجام دادیم و توقعاتی که نسبت به بازی‌های قبلی داشتیم انتظارات‌مان بیشتر شده، شرایط تیم ما خوب است و در این سه چهار روز تمرینات خوبی داشته‌ایم.

مربی تیم فوتبال شهر خودرو گفت: امیدوارم آن چیزی که مردم و هواداران شهر خودرو انتظار داشتند در این چند بازی اخیر به خوبی انجام داده باشیم، لذا امیدوارم فردا یک بازی خوب هم به نمایش بگذاریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مس رفسنجان هم انگیزه‌های بالایی دارد و بازی‌های خوبی را به نمایش گذاشته است. ما هم برای این بازی انگیزه بالایی داریم و امیدوارم فردا با یک بازی خوب سه امتیاز را به دست بیاوریم.

مربی تیم فوتبال شهر خودرو با اشاره به محروم و مصدومان تیمش اظهار کرد: دو بازیکن روح‌الله سیف‌اللهی و حسن جعفری را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم، همچنین اکبر صادقی و فرشاد فرجی هم به دلیل محرومیت فردا بازی نخواهند کرد.

نوازی با اشاره به اتفاقاتی که چند روز اخیر برای مجموعه شهر خودرو رخ داده است، گفت: در فوتبال ایران متأسفانه هرچقدر هم خوب باشید حاشیه‌ها ناخودآگاه به وجود می‌آید و این طبیعی است، لذا امیدوارم اتفاق خاصی نیفتد و به تیم لطمه وارد نشود.

وی افزود: باید تیم را قوی کنیم تا در زمین به مشکلات فکر نکنیم و به اهداف‌مان برسیم. قطعاً اگر به پیروزی برسیم حاشیه‌ها را پوشش می‌دهد و به چشم نمی‌آید، اگر بخواهیم با حاشیه‌ها به زمین برویم اتفاقات خوبی نمی‌افتد.

مربی تیم فوتبال شهر خودرو در پاسخ به این سوال که با مشکلاتی که شهر خودرو مواجه است، بازیکنانی مثل قاسمی‌نژاد و فرجی در این تیم می‌مانند، گفت: در هر صورت ما مشکلی نداریم و به کارمان ادامه خواهیم داد، آقای رحمتی و مسئولان تیم این اتفاقات را دیده‌اند و به دنبال این هستند که مشکلات حل شود.

وی افزود: امیدواریم آن اتفاقاتی که برای پدیده پیش آمد برای شهر خودرو تکرار نشود.

نوازی با اشاره به اینکه کسانی که بالای سر تیم هستند، حواسشان به این حواشی هست و کار خود را انجام می‌دهند، بیان کرد: وقتی شما وارد مجموعه و خانواده‌ای می‌شوید، باید دست به دست هم دهید تا مشکلات حل شود. رحمتی دلش برای تیم و مجموعه می‌سوزد و نمی‌خواهد حاشیه‌ها تمرکز تیم را از بین ببرد.

کد خبر 5138412

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد نوازی تیم فوتبال شهر خودرو مشهد تیم فوتبال مس رفسنجان دهه فجر ویروس کرونا چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی کرمانشاه گرگان انقلاب اسلامی ایران بوشهر شهرستان کرج آمار کرونا شیراز شهرکرد عکس استانها جشنواره فیلم فجر افتتاح طرح عمرانی شهر خودرو حاشیه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۹۸۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت سامانه بارشی از دوشنبه همه مناطق استان را دربرمی گیرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، بر اساس اعلام اداره هواشناسی مهاباد، احتمال آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن رودخانه‌ها، احتمال برخورد صاعقه و خسارت به سازه‌های موقت براثر تندباد لحظه‌ای دور از انتظار نیست

بر اساس این اعلام نسبت به تردد در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها و فعالیت‌های کوهنوردی، چرای دام و تردد عشایر در حاشیه رودخانه‌ها و ارتفاعات هشدار داده شده است.

 

 

دیگر خبرها

  • کاپیتان سابق استقلال: آن سپاهانی بدون شک خودش دختر نداشت | نکونام امروز بازیکن نیمکت نشین را فیکس کند
  • کلوپ: امیدوارم با باران هفته آخر اشک‌هایم را نبینید؛ هیچکس جدایی‌ام را درک نمی‌کند
  • پرسپولیس باید مراقب استاد حاشیه باشد | دروازه‌بانی جذب کنید که ندانیم بیرانوند فیکس است
  • هندبالیست‌هایی که تنها ۳۰ درصد قرارداد گرفته‌اند
  • فعالیت سامانه بارشی از دوشنبه همه مناطق استان را دربرمی گیرد
  • بازی استقلال انقدر بد بود که تلویزیون را خاموش کردم | تیم نکونام با این وضعیت به مشکل می خورد
  • ادین ترزیچ: پیروزی مقابل پاری سن ژرمن به ما اجازه می‌دهد تا به برخی از بازیکنان مقابل آگزبورگ استراحت بدهیم
  • ترزیچ: سانچو هر روز نشان می‌دهد که چقدر خوب است
  • توماس توخل: ماندن در بایرن مونیخ؟ احتمال رخ دادن هر اتفاقی وجود دارد
  • حجازی: امیدوارم نام استقلال همان استقلال بماند/ به خاطر پیشنهاد سرپرستی بی درنگ به تهران آمدم+ فیلم