Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجتبی یوسفی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به رد کلیات لایحه بودجه سال 1400 گفت: لایحه بودجه سال 1400 از همان ابتدا مورد ایراد کارشناسان و صاحب نظران بود و متخصصان در این حوزه معتقد بودند که این لایحه دارای چالش‌ها و ایرادات جدی است.

وی افزود: از جمله ایرادات وارده به لایحه بودجه سال 1400 می‌توان به وجود مشکلات در حوزه منابع، واقعی نبودن درآمدها، افزایش هزینه‌ها، کاهش اعتبارات بخش عمرانی، عدم شفافیت در بخش‌های مختلف لایحه و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. اشاره کرد.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 1400 اظهار داشت: در زمان بررسی لایحه بودجه در کمیسیون تلفیق رئیس سازمان برنامه و بودجه عنوان کرد که لازم است تا اصلاحاتی در بودجه اعمال شود و اصلاحات انجام شده در لایحه بودجه نیز با همراهی و هماهنگی نمایندگان دولت که در کمیسیون حضور داشتند انجام می‌شد اما به یکباره با واکنش دولت در پایان کار اصلاح بودجه در کمیسیون تلفیق با اصلاحات ایجاد شده مواجه شدیم.

یوسفی خاطرنشان کرد: نمایندگان از همان ابتدا این نگرانی را داشتند که دولت مصوبه مجلس درباره بودجه را اجرایی نکند و تبعات آن که تورم و گرانی است دامن‌گیر مردم شود و دولت این مسأله را این گونه القا کند که این نتیجه کار مجلس است.

وی افزود: چه در روند تدوین بودجه و چه در روند اصلاح آن ما شاهد سیاسی کاری از سوی دولت بوده و  هستیم و رفتار دولت در این زمینه رفتار درستی نیست.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 1400 اظهار داشت: بهتر بود از همان ابتدا کلیات لایحه بودجه در کمیسیون تلفیق رد می‌شد تا فرصت بهتری برای اصلاح لایحه بودجه وجود داشته باشد نه این که پس از 40 روز کلیات آن در صحن مجلس رد شود و ما با محدودیت زمان نیز مواجه شویم.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: فارس

کلیدواژه: مجتبی یوسفی عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 1400 مجلس شورای اسلامی سیاسی کاری دولت کمیسیون تلفیق بودجه سال 1400 لایحه بودجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۹۹۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب لایحه «حفاظت از داده‌های شخصی» در کمیسیون حقوقی دولت

لایحه «حفاظت از داده‌های شخصی» با حضور جمعی از وزرا و معاونان رییس‌جمهور و اعضای کمیسیون حقوقی و قضایی دولت در ٨ جلسه سه ساعته در ایام تعطیلات به تصویب رسید

به گزارش مشرق، با حضور وزرای دادگستری و ارتباطات و فناوری اطلاعات و معاون حقوقی و برخی دیگر از معاونان رییس جمهور و اعضای کمیسیون حقوقی و قضایی دولت و با مشارکت رییس مرکز ملی فضای مجازی و همچنین با حضور جمعی از مدیران و کارشناسان دستگاه‌های اجرایی و برگزاری ٨ جلسه سه ساعته در ایام تعطیلات رسمی، لایحه «حفاظت از داده‌های شخصی» به تصویب این کمیسیون رسید.

این لایحه یکی اقدام‌های مهم برای حفاظت از حقوق مردم در فضای مجازی و افزایش اعتماد به سکوهای بومی است.

براساس این گزارش، این لایحه بعد از تصویب در هیات دولت برای تصویب نهایی به مجلس شورای اسلامی ارسال می‌شود.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • غیربومی بودن مدیران یکی از اساسی ترین مشکلات البرز است
  • آخرین خبرها از لایحه اصلاح قانون کار برای قراردادهای کاری
  • پیشنهاد دائمی شدن قراردادهای موقت مشاغل پنج ساله به کجا رسید؟ | آخرین وضعیت لایحه اصلاح قانون کار برای قراردادهای کاری
  • خبر خوش شورای نگهبان برای بازنشستگان | افزایش چشمگیر حقوق بازنشستگان از این ماه
  • آخرین وضعیت لایحه اصلاح قانون کار برای قراردادهای کاری
  • زمان افزایش ۹۰ درصدی حقوق بازنشستگان مشخص شد/ رییس کمیسیون تلفیق بودجه درباره همسان‌سازی حقوق چه گفت؟
  • تصویب لایحه «حفاظت از داده‌های شخصی» در کمیسیون حقوقی دولت
  • تصویب لایحه حفاظت از داده‌های شخصی در کمیسیون حقوقی دولت
  • لایحه حفاظت از داده‌های شخصی در کمیسیون حقوقی دولت، تصویب شد
  • ایرادات شورای نگهبان به جداول بودجه چه زمانی بررسی می‌شود؟