Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@14:50:42 GMT

اجاره ویلا در کیش بعد از ایام تلخ کرونا با لوکس ویلا

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۹۹۲۸۴

اجاره ویلا در کیش بعد از ایام تلخ کرونا با لوکس ویلا

در این مدت اخیر، به دلیل شیوع گسترده کرونا و همچنین آمار بالای مبتلایان، تصمیم گرفته شد تا محدودیت هایی برای تردد و سفر به شهرهای مختلف اعمال شود که این موضوع باعث شده تا مردم همواره منتظر شکست کرونا بوده و با ذوق و اشتیاق فراوان، به شهرها و مناطق مختلف کشور سفر کنند.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام لوکس ویلا، در میان مناطق مختلف، بی شک کیش می تواند یکی از بهترین مقاصد برای گردش و تفریح به شمار رود لذا اگر شما هم کیش را به عنوان مقصد گردشگری خود بعد از شکست کرونا انتخاب کردید، در ادامه با لوکس ویلا همراه باشید تا با این جزیره و جاهای دیدنی کیش بیشتر آشنا شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معرفی برخی از بهترین جاهای دیدنی کیش

همواره کیش به عنوان بهترین مقصد گردشگری برای تفریحات آبی از جمله غواصی، جت اسکی، قایق سواری، پاراگلایدینگ و غیره به شمار می رود و همچنین به لطف مراکز خرید و بازارهای سنتی جذاب، بازار گردی به یکی از محبوب ترین تفریحات در کیش تبدیل شده اما جاذبه های دیدنی و بناهای تاریخی مختلفی هم در کیش وجود دارد که بازدید از آن ها درکنار تفریحات خالی از لطف نبوده و همچنین با تاریخچه جزیره نیز بیشتر آشنا خواهید شد. شما می توانید برای اجاره ویلا در کیش وارد سایت لوکس ویلا شوید و از تخفیف های سایت استفاده کنید.

شهر زیر زمینی کاریز

با مراجعه به منطقه شمالی کیش، بلوار میرمهنا و ضلع جنوب غربی پارک دهکده المپیک، با بنایی تاریخی و با قدمتی ۲۵۰۰ ساله روبرو خواهید شد که در زمان خود یکی از مهم ترین بناهای کیش به شمار می رفت.

در سال های دور، کیش یکی از مهم ترین مراکز تجارت در خلیج فارس به حساب می آمد و همچنین به لطف شرایط و موقعیت جغرافیایی، آب شرب در این جزیره از اهمیت بالایی برخوردار بود لذا تصمیم گرفته شد با احداث شهر زیرزمینی کاریز، منبعی برای ذخیره آب شیرین در کیش وجود داشته باشد.

گردشگران هنگام ورود به شهر زیرزمینی کاریز بخصوص در فصل تابستان، متوجه خواهند شد دمای هوا به مراتب خنک تر از بیرون می باشد چرا که می بایست از تبخیر آب جلوگیری شود.

در شهر زیرزمینی کاریز مسیرهای مختلفی برای جریان آب ساخته شده و همچنین سقف های مرجانی نیز مشاهده می شود که آب با عبور از آن ها تصفیه شده و در آخر هم وارد آب انبار می شوند تا از آن استفاده شود.

خانه مردم شناسی بومیان کیش

کیشوندان مردمانی با آداب و رسوم و فرهنگ جذاب هستند و همچنین قوانین نانوشته ای هم بین خود دارند که مثال بارز آن ها، قوانین جالب رانندگی در جزیره می باشد. اگر علاقه مند به آشنایی با سبک زندگی، فرهنگ و آداب و رسوم مردم کیش را دارید پیشنهاد می کنیم نگاهی به خانه مردم شناسی بومیان جزیره بیاندازید.

خانه مردم شناسی بومیان کیش در شمالی ترین نقطه جزیره واقع در منطقه سفین، یکی از قدیمی ترین مناطق کیش قرار دارد. قدمت این خانه تاریخی به بیش از ۲۰۰ سال پیش برمیگردد و مالک آن، مرحوم حاج عبدالله بن شاهین تاجری معروف و ثروتمند بود که به تجارت مروارید می پرداخت و همچنین به لنج سازی نیز مشغول بود. او در سن ۸۰ سالگی خانه خود را وقف عموم کرد و این بنا امروزه به یکی از توریستی ترین جاذبه های دیدنی کیش تبدیل شده است.

در خانه مردم شناسی بومیان کیش گردشگران با دو حیاط بزرگ روبرو خواهند شد که در یکی، کیشوندان به دور هم می نشینند و در حیاط دیگر، مراسم ها، جشن ها و رسم های آن ها برگزار می شود.

در خانه نیز اتاق های مختلف مشاهده می شود که شامل اصطبل، انبار، اتاق های مهمان و غیره هستند و همچنین در کنار اتاق ها واقع در حیاط نیز چاهی مشاهده می شود که کیشوندان برای تامین آب شرب از آن استفاده می کنند.

لوکس ویلا، بهترین مرجع تخصصی اجاره ویلا در کیش

بعد از شکست کرونا، همواره مردم می خواهند در اولین فرصت به شهری سفر کنند و بی شک شاهد هجوم گردشگران به جزیره کیش هستیم که به لطف این موضوع، یکی از دغدغه های گردشگران پیدا کردن اقامتگاهی به قیمت مناسب می باشد.

در کیش، هتل های بسیاری وجود دارد و گردشگران برای اقامت در هتل ها می بایست هزینه های گزافی را به ازای هر شب اقامت پرداخت کنند. اما در نظر داشته باشید برای سفر به کیش، بودجه ای محدود وجود دارد و بخش قابل توجهی از این بودجه صرف اقامت در هتل شده و همچنین علاوه بر هزینه بالای هتل ها می بایست قوانین خاص آن ها را هم رعایت کنید.

لوکس ویلا پیشنهاد می کند اگر می خواهید هزینه به مراتب کمتری برای اقامت پرداخت کنید، به سراغ اجاره ویلا کیش رفته و میان تنوعی از ویلاهای جذاب در مناطق مختلف کیش از جمله شهرک صدف، میرمهنا و دامون ساحلی متناسب با بودجه و سلیقه، بهترین اقامتگاه را انتخاب کنید.

نرخ اجاره روزانه ویلا در کیش با توجه به نوع ویلا و موقعیت آن متفاوت می باشد بطوری که گردشگران برای اجاره ویلا در دامون ساحلی کیش می بایست هزینه های قابل توجهی را پرداخت کنند چرا که این منطقه از جمله لوکس ترین مناطق کیش بوده و مرکز خرید لوکس دامون هم در اینجا قرار دارد.

در صورتی که می خواهید هم هزینه به مراتب کمتری برای اقامت پرداخت کنید، اجاره سوئیت در کیش می تواند گزینه به صرفه تر باشد. در آخر لوکس ویلا به عنوان مرجع تخصصی اجاره روزانه ویلا و آپارتمان در کیش و سراسر ایران، همواره راه اجاره ویلا در کیش بعد از شکست کرونا راحت تر کرده و بعد از کرونا، برای رزرو ویلا در کیش تنها یک تماس با کارشناسان ما فاصله دارید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اجاره سوئیت در کیش اجاره ویلا در کیش سایت لوکس ویلا خانه مردم شناسی بومیان اجاره ویلا در کیش شکست کرونا لوکس ویلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۹۹۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکاوی ادعای مدیر شهرداری تهران درباره تمیز بودن تهران نسبت به پاریس | گردشگران و روزنامه های معتبر دنیا درباره این شهر لوکس فرانسوی چه می گویند؟

به گزارش خبرنگار همشهری آنلاین، معروف بودن پاریس به عنوان یکی از شهرهای کثیف اروپا پدیده تازه‌ای نیست، این شهر در سال ۲۰۰۹ میلادی طبق اطلاعات روزنامه کامرسانت که به نقل از رتبه بندی شهرهای اروپایی که توسط کمپانی آمریکایی TripAdvisor تهیه شده بود، پاریس پس از لندن و آتن جزو کثیف ترین شهرهای اروپایی اعلام شدند. این رتبه بندی بر اساس نظر گردشگرانی که از این شهرها بازدید کرده اند، تهیه شده بود.

در سال ۲۰۱۵ نیز پاریس جزو ۱۰ شهر کثیف اروپا شناخته شد، طبق نظرسنجی که از شهروندان پاریسی شد، آنها از وضعیت نظافت در شهر رضایت نداشتند.

همچنین روزنامه گاردین در سال ۲۰۱۹ میلادی در مقاله ای با تیتر « پاریس، شهر رمانتیک، تصویر جدیدی از خود به عنوان کثیف‌ترین شهر اروپا ارائه می‌دهد»، پاریس را "مرد کثیف اروپا" توصیف و عنوان کرده است: « در حالی که پاریس همواره به عنوان یک شهر رمانتیک و زیبا شناخته می‌شد. این تناقض بین تصویر ذهنی پاریس و واقعیت کنونی آن را برجسته می‌کند.»

پراتیک دام، یک گردشگر هندی، در سایت تریپوتو که بزرگترین پاتوق بلاگرهای گردشگر دنیاست، درباره پاریس نوشته است: شاید زیادی فیلم‌های عاشقانه تماشا کرده بودم یا شاید کاملاً در یک دنیای موازی آرمانشهری زندگی می‌کردم، اما پاریس قطعاً آن طور که تصور می‌کردم نبود. آنجا کثیف بود، تنها چیزی که می‌دانم این است که آنچه در اقامتم در آنجا دیدم، قلب مرا شکست. من پس‌انداز کرده بودم و در ابتدای ماه می تصمیم گرفتم با دوستم به پاریس بروم. آنقدر درباره این شهر هیجانزده بودم که یک هفته از سفر سه هفته‌ای اروپایی‌مان را به این شهر اختصاص داده بودم. اما هر دوی ما زودتر از یک هفته از آنجا سیر شده بودیم و تصمیم گرفتیم در روز چهارم آنجا را ترک کنیم.

او نوشته است: پاریس کثیف است و حتی کنار خیابان‌های شهری پر از مدفوع سگ است. کل شهر به طور کلی بدون بهداشت است. در ایستگاه‌های مترو دستشویی‌های روباز وجود دارد که بوی آنها از یک اصطبل پر از اسب بدتر است. من هرگز در فیلم‌هایی که از پاریس دیده بودم، زباله در خیابان‌ها ندیده بودم، اما دوستان من، در همه جا زباله فراوان بود.

در بخشی از گزارش چهار سال پیش روزنامه گاردین از شهر پاریس نیز می‌خوانیم:

در امتداد بلوار سن‌مارتین تا میدان نمادین جمهوری پاریس که علیرغم بازسازی ۲۰ میلیون پوندی شش سال پیش، همچنان ظاهر زشتی دارد - بی‌خانمان‌ها در درگاه‌ها یا روی نیمکت‌ها خوابیده و کیسه خواب را روی سرشان کشیده بودند. پیاده‌روها پر از اسکوترهای برقی و دوچرخه‌های رها شده بود و همه جا با فضولات سگ و ته سیگار آلوده شده بود. یک مرد که به سمت غرب راه می‌رفت، بسته جدید سیگار را باز کرد و سلفون پلاستیکی و کاغذ نقره‌ای سیگار را روی زمین انداخت.

شهر نور و عشق، به یک شهر کثیف و قدیمی تبدیل شده است، همانطور که اهالی این شهر آن را پاریس زباله‌دانی (Paris poubelle) لقب داده‌اند.

در روز شنبه، روز جهانی پاکسازی، از پاریسی‌ها خواسته شد که آشغال‌هایی را که خودشان و گردشگران به جا گذاشته‌اند را جمع کنند. متیو فریزر، استاد ارتباطات در دانشگاه آمریکایی پاریس که بیشتر از ۳۰ سال در این شهر زندگی کرده است، گفت: «پاریس قطعاً کثیف‌تر می‌شود. همه جا کثیف است. شهر به یک سیاست جدی برای تمیزتر و امن‌تر کردن خیابان‌ها نیاز دارد. چیزی سازمان‌یافته نیست، همه چیز آنارشی شهری است. فکر نمی‌کنم پاریسی‌ها آن را متوجه شوند اما اگر از بیرون باشید یا از فرهنگ دیگری، شهر انبوهی آشفتگی است.»

کد خبر 848350 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها پسماند پاریس شهردارى تهران تهران

دیگر خبرها

  • مقامات سیاسی ترکیه و دردسر خودروهای لوکس
  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • قطارهای لوکس ایران، سفری شاهانه در انتظار شماست
  • واکاوی ادعای مدیر شهرداری تهران درباره تمیز بودن تهران نسبت به پاریس | گردشگران و روزنامه های معتبر دنیا درباره این شهر لوکس فرانسوی چه می گویند؟
  • ببینید | اجاره خفت گیر و شرخر چقدر آب می‌خورد؟
  • جنجال سفر‌های هوایی لوکس دیوید کامرون
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • گل مادوئکه به استون ویلا (استون ویلا ۲-۱ چلسی)
  • گل راجرز به چلسی (استون ویلا ۲-۰ چلسی)