Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، صبح امروز آئین افتتاح و کلنگ زنی ۲۸۳ پروژه عمرانی، اقتصادی، فرهنگی و خدماتی شهرستان کرمانشاه با اعتباری بیش از ۲ هزار و ۴۸۲ میلیارد تومان با حضور استاندار و مسئولین ارشد استان به صورت ویدئو کنفرانس در سالن شهدای دولت استانداری کرمانشاه برگزار شد.

هوشنگ بازوند در این جلسه با بیان اینکه شرایط اقتصادی و اعمال تحریم‌ها مانع از خدمات رسانی به مردم نشده است، اظهار کرد: با توجه به شرایط کرونا و لزوم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی تمامی مراسمات مربوط به پروژه‌های دهه مبارک فجر به صورت ویدئو کنفرانس و مجازی برگزار می‌شود، زیرا اجرای شیوه نامه‌های بهداشتی ضروری بوده و این بیماری قابل پیش بینی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اشتغالزایی بیش از یک هزار و ۷۰۰ نفر در کرمانشاه

فضل الله رنجبر در این مراسم بیان کرد: افتتاح و کلنگ زنی ۲۳۸ طرح مذکور با اعتبار ۲ هزار و ۴۸۲ میلیارد تومان در شهرستان کرمانشاه سبب اشتغالزایی یک هزار و ۷۵۷ نفر خواهد شد.

وی با بیان اینکه از این تعداد پروژه، هفت مورد آن با اعتبار ۲۲۰ میلیارد تومان طی روزهای آتی در قالب برنامه‌های مجزا با حضور مسئولین ارشد کشوری افتتاح می‌شود، افزود: سهم طرح‌های اقتصادی از مجموع طرح‌ها ۱۶۵ مورد با اعتبار ۲ هزار و سه میلیارد تومان بوده که منجر به اشتغالزایی یک هزار و ۱۳۶ نفر می‌شود.

فرماندار شهرستان کرمانشاه ۶۰ مورد از طرح‌های افتتاحی را عمرانی بیان کرد و گفت: ۳۰۳ میلیارد تومان برای این پروژه‌ها هزینه شده است.

وی از آغاز عملیات اجرایی ۱۳ طرح با اعتبار یک صد و ۷۹ میلیارد تومان با اشتغالزایی ۶۲۱ نفر خبر داد و افزود: بخشی از این طرح‌ها از محل تسهیلات عشایری و روستایی و تسهیلات زلزله اجرایی شده که اعتبار این طرح‌ها ۱۵۵ میلیارد تومان با اشتغالزایی یک هزار و ۴۱۸ نفر است.

به گفته رنجبر بهره‌برداری از این تعداد طرح و پروژه در شهرستان کرمانشاه در حالی صورت گرفته که دولت در جنگ اقتصادی به سر می‌برد.

کد خبر 5138420

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه دهه فجر استانداری کرمانشاه هوشنگ بازوند فرمانداری کرمانشاه طرح اشتغالزایی پروژه عمرانی زلزله کرمانشاه ۹۶ دهه فجر ویروس کرونا چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی کرمانشاه گرگان انقلاب اسلامی ایران بوشهر شهرستان کرج آمار کرونا شیراز شهرکرد عکس استانها جشنواره فیلم فجر افتتاح طرح عمرانی شهرستان کرمانشاه میلیارد تومان یک هزار طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۹۹۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دسترسی بزرگراه همت غرب از بزرگراه چمران شمال

به گزارش خبرگزاری مهر، هادی حق‌بین معاون شهردار تهران به همراه مدیران عامل دو سازمان و شرکت وابسته، از پروژه‌های حوزه فنی و عمرانی غرب تهران بازدید کرد.

بر همین اساس، معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران به همراه مدیران عامل «سازمان مهندسی و عمران شهر تهران»، «سازمان مشاور فنی و مهندسی شهر تهران»، «مدیرعامل شرکت خاکریز آب»، «مدیرکل هماهنگی فنی و عمرانی سازمان‌ها و مناطق» و «مدیرکل برنامه‌ریزی معاونت فنی و عمرانی»، از نزدیک آخرین وضعیت پروژه‌های عمرانی «احداث تقاطع غیر همسطح بزرگراه شهید آبشناسان _جنت‌آباد» و «اصلاح تقاطع بزرگراه شهید همت غرب از بزرگراه شهید چمران»، را مورد بررسی قرار داد.

حق‌بین با اشاره به حجم گسترده فعالیت‌های عمرانی در سطح شهر، تمرکز بر انجام عملیات اجرایی با حداکثر ظرفیت را ضروری خواند و بر امکان استفاده شهروندان از مزایا و آثار بهره‌برداری از پروژه‌ها در سریع‌ترین زمان ممکن تاکید کرد.

وی در حاشیه بازدیدهای مذکور، ضمن حضور در محیط تجهیز کارگاه پروژه‌های عمرانی سازمان مهندسی و عمران شهر تهران در شمال غرب پایتخت، آخرین وضعیت اجرایی سه پروژه را جویا شد.

معاون شهردار تهران با پرداختن به پروژه دسترسی بزرگراه شهید همت غرب از بزرگراه شهید چمران شمال گفت: این پروژه ۹۵ درصد پیشرفت عملیاتی داشته و در هفته‌های آتی به بهره برداری می‌رسد.

بر اساس این گزارش، پروژه‌های مذکور شامل تکمیل دسترسی‌های تقاطع بزرگراه شهید همت، بزرگراه شهید اشرفی اصفهانی، بزرگراه حکیم- بلوار تعاون و بزرگراه شهید آبشناسان _ جنت‌آباد بوده و گلوگاه‌های اجرایی هر ۳ پروژه، از جمله معارضین تاسیساتی، به تفکیک بررسی و تصمیم‌های لازم اتخاذ شد.

گفتنی است، در جریان بازدید از پروژه دسترسی بزرگراه شهید همت غرب از بزرگراه شهید چمران شمال، صالحی شهردار منطقه ۲ تهران نیز در محل پروژه حضور پیدا کرد و درباره احداث فضای سبز پروژه به منظور بهره‌برداری قریب‌الوقوع از آن، بحث و تبادل‌نظر شد.

کد خبر 6097935

دیگر خبرها

  • مجتمع رفاهی درمانی یاسوج کلنگ زنی شد
  • کلنگ‌زنی و افتتاح ۴ طرح بزرگ کشاورزی و دامپروری در چهارمحال و بختیاری
  • دانش بنیان‌های کرمانشاه؛ چشم به راهِ احداث «شهرک فناوری»
  • دسترسی بزرگراه همت غرب از بزرگراه چمران شمال
  • توسعه طرح‌های راه‌سازی در استان بوشهر از اولویت‌ها است
  • بهره‌برداری از ۴۰۶ پروژه عمرانی در روستا‌های کرمانشاه
  • موانع آبگیری سد قشلاق صحنه
  • کلنگ خوابگاه متأهلی در دانشگاه کاشان به زمین زده شد
  • هزینه ۳۰۰ میلیارد تومانی بسیج سازندگی استان برای اجرای هزار و ۳۰۰ پروژه عمرانی
  • هزینه ۳۰۰ میلیارد تومانی بسیج سازندگی استان برای اجرای یک‌هزار و ۳۰۰ پروژه عمرانی