Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد اروند گفت: سال آینده سال رونق اقتصادی کشور خواهد بود؛ شرایط اقتصاد جهانی و منطقه‌ای در حوزه خاورمیانه و اقتصاد ملی ایران اسلامی به گونه‌ای است که رونق اقتصادی را در سال آینده تجربه خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، اسماعیل زمانی امروز در مراسم بهره برداری از دو واحد صنعتی در راستای طرح"جهش تولید در سرزمین فتح"اظهار کرد: سرمایه گذاران حوزه واحدهای تولیدی مصرفی طی روزهای آتی می‌توانند فرصتی مناسب برای فعالیت و کسب و کار را داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: به سرمایه گذاران توصیه می‌شود در هر مقیاسی که می‌توانند به سرمایه گذاری در حوزه های مختلف به ویژه در حوزه تولیدات مصرفی اقدام نمایند زیرا سال آینده، توسعه بازار مصرف و داد و ستد است.

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد اروند افزود: شرایط و تحلیل‌های اقتصادی جهانی به گونه ای است که سال آینده، سال رونق اقتصادی جهان به ویژه در خاورمیانه پیش بینی شده است و کشور ایران اسلامی از این توسعه اقتصادی نیز بهره‌مند خواهد شد.

زمانی بیان کرد: سرمایه گذاران باید بدانند در بازار اقتصادی شرایط برای سرمایه گذاری مهیا است و با رقابت سالم در بازار حضور و در توسعه کسب و کار مشارکت داشته باشند.

او گفت: امیدواریم واحدهای تولیدی و صنعتی در منطقه آزاد اروند در رقابتی سالم و به سوی صادرات گام بردارند زیرا رقابت اصل حضور و بقا در بازار و کسب و کار است؛ بازار صادراتی میدانی بسیار مهم است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند در پایان اضافه کرد: منطقه آزاد اروند در جغرافیایی از خاورمیانه قرار دارد که نیازهای مصرفی بسیار بالایی را داشته؛ ضمن اینکه توان خرید مردم در این منطقه بالاست، می توان با تولیدات رقابتی، بازارهای منطقه‌ای و خارومیانه را در اختیار گرفت.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سازمان منطقه آزاد اروند جهش تولید بازارهای بین المللی اقتصادی منطقه ایی منطقه آزاد اروند سرمایه گذاران رونق اقتصادی سال آینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۹۹۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی بخش «آنژیوگرافی» در منطقه آزاد اروند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، نخستین دستگاه آنژیوگرافی توسط سازمان منطقه آزاد اروند خریداری و در بیمارستان آیت‌الله طالقانی راه‌اندازی شد.

سید مهدی موسوی مدیر بهداشت و سلامت سازمان منطقه آزاد اروند، این اقدام را بر اساس نیازسنجی انجام شده و نظر به مراجعه شهروندان برای انجام مراحل آنژیوگرافی به مرکز استان و دیگر استان‌های همجوار عنوان کرد و گفت: مراحل و چگونگی خدمات‌دهی بخش آنژیوگرافی بیمارستان آیت‌الله طالقانی، از طریق درگاه‌های رسمی دانشگاه علوم پزشکی آبادان به عموم شهروندان اطلاع‌رسانی خواهد شد.

 

دیگر خبرها

  • گیلان با ۹۰ همت فرصت سرمایه‌گذاری در نمایشگاه اکسپو حضور دارد
  • اروند بر سکوی برتر رقابت مناطق آزاد
  • رتبه برتر سازمان منطقه آزاد اروند در حوزه های عمران، حقوقی و فرهنگی
  • راه‌اندازی بخش «آنژیوگرافی» در منطقه آزاد اروند
  • قشم به عنوان منطقه آزاد برتر در حوزه اقتصادی و سرمایه گذاری انتخاب شد
  • در همایش ملی مناطق آزاد چه گذشت؟/ قشم و کیش برترین در حوزه اقتصاد
  • کاهش واردات و توسعه صادرات؛ راهبرد مهم فعالیت مناطق آزاد
  • کشور‌های همسایه خراسان رضوی فرصتی برای رونق صادرات هستند
  • رسیدگی به امور سرمایه‌گذاران از اولویت‌های کاری منطقه آزاد چابهار
  • بیش از ۳۸ کشور هدف بازار صادراتی تولیدات خراسان شمالی هستند