Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-02@14:45:59 GMT

۱۰هزار بسته کمک معیشتی و بهداشتی در شهرری توزیع شد

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۹۹۷۹۲

۱۰هزار بسته کمک معیشتی و بهداشتی در شهرری توزیع شد

گروه استان‌ها - همزمان با چهارمین روز از دهه مبارک فجر و سالروز میلاد خجسته حضرت زهرا (س) آیین اهدای ششمین مرحله از کمک‌های مومنانه شهرستان ری به منظور توزیع ۱۰ هزار بسته معیشتی در میان خانواده‌های نیازمند برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ری، آیین اهدای 10هزار بسته حمایتی با حضور حجت‌الاسلام شاهچراغی امام جمعه شهرری، سیدعلی یزدی خواه نماینده مردم مجلس شورای اسلامی، حسین توکلی فرماندار ویژه ری، سرهنگ روح‌الله قنبری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت عبدالعظیم(ع) و سایر مسئولان در سالن فاطمه الزهرا(س) برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم حسین توکلی کجانی در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز ششمین مرحله از رزمایش کمک مومنانه با توزیع 10 هزار بسته حمایتی بین خانواده‌های نیازمند شهرری اجرایی شد.

 وی با اشاره به اینکه پس از شیوع کرونا بسیاری از شهروندان دچار مشکلات معیشتی شدند افزود: از سال گذشته با برگزاری 6مرحله رزمایش کمک مومنانه بیش از 200 هزار بسته مواد غذایی و بهداشتی با ظرفیت بسیج، مساجد، صنوف و دستگاه‌های دولتی توسط دو ناحیه در سطح شهرستان ری توزیع شده و این کمک‌ها تا پایان کرونا ادامه دارد. 

فرماندار ری با بیان اینکه بسته‌های حمایتی توسط بنیاد مستضعفان تهیه شده است ابراز داشت: امروزه با توجه به مشکلات اقتصادی و بیماری کرونا وظیفه دولت حمایت جدی از اقشار محروم جامعه است. 

وی گفت: باتوجه به اینکه در پیرامون شهرری اقشار کم برخوردار وجود دارد با پیگیری فرمانداری شهرستان ری بنیاد مستضعفان انقلاب امروز در مرحله اول کمک‌های خود اقدام به تهیه و توزیع این کمک‌های حمایتی کرده است.

معاون استاندار تهران ارزش ریالی هر بسته از این کمک‌ها را 300 هزار تومان عنوان کرد و افزود: بر طبق کارگرو‌ه‌های تشکیل شده، افراد نیازمند واقعی در بخش‌ها جمع‌آوری و بانک اطلاعاتی تهیه شده و این کمک‌ها به دست آنان خواهد رسید.

برگزاری رزمایش «همت جوانانه، کمک مومنانه» در فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمیرزمایش سراسری کمک مومنانه ‌در زنجان برگزار می‌شود‌نهضت کمک مومنانه ویژه ایام‌الله دهه فجر در نطنز اجرایی می‌شود

سید علی یزدی خواه در مجلس شورای اسلامی در این آیین اظهار داشت: با مشارکت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی 10 هزار بسته معیشتی که هر بسته به ارزش 300 هزار تومان است با مشارکت خیران، روحانیان و بسیجیان تهیه شده است.

وی با اشاره به تلاش‌های جهادی طلاب و بسیجیان برای پیگیری و وصول این بسته‌های معیشتی افزود: طبق نیازسنجی‌های صورت گرفته آمارهای تفکیکی افراد نیازمند واقعی در بخش‌ها جمع‌آوری و بانک اطلاعاتی تهیه شده که می‌تواند برای اقدامات بعدی نیز موثر باشد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس تاکید کرد: شأن محرومان بالاتر از این است که هنگام توزیع این بسته‌های معیشتی خدشه‌ای به آن وارد شود بنابراین باید در نهایت مراقبت این بسته‌ها توزیع شود.

در ادامه روح الله قنبری با اشاره به تهیه این بسته‌های معیشتی با مشارکت نهادهای مختلف اظهار داشت: ششمین مرحله از کمک‌های مؤمنانه در سطح شهرستان ری با توزیع 10 هزار بسته معیشتی آغاز شده است.

وی افزود: از ابتدای شروع همه گیری ویروس کرونا تا به امروز در مجموع 200 هزار بسته معیشتی و بهداشتی در سطح شهرستان ری در میان نیازمندان توزیع شده است.

فرمانده سپاه ناحیه حضرت عبدالعظیم بیان کرد: در تهیه بسته‌های معیشتی از ابتدا تا کنون از ظرفیت‌های شهرستانی، صنوف، مساجد و پایگاه‌های بسیج استفاده شده است.

قنبری عنوان کرد: امروز در ششمین مرحله از توزیع این کمک‌ها تعداد 10 هزار بسته معیشتی با حضور مسئولان شهرستان ری که از ظرفیت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تهیه شده توزیع می‌شود.

وی با تاکید بر ضرورت ادامه این برنامه‌ها تا ریشه کنی کامل ویروس کرونا بیان کرد: جامعه هدف توزیع این بسته‌های معیشتی افراد کم برخوردار، نیازمندان و صنوف آسیب دیده از کرونا هستند که بانک اطلاعاتی این افراد از طریق پایگاه‌های مقاومت بسیج، کمیته امداد، مجموعه بهزیستی و خیریه‌های فعال در سطح شهرستان تهیه شده است.

انتهای پیام/ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بسته های معیشتی هزار بسته معیشتی ششمین مرحله سطح شهرستان کمک مومنانه بسته ها شهرستان ری کمک ها تهیه شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۹۹۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۸۵۰ کیلوگرم گوشت و آلایش‌های غیربهداشتی و غیرقابل مصرف دام و طیور

تورج کرمیان رییس شبکه دامپزشکی شهرستان کرمانشاه گفت : به منظور حفظ بهداشت و سلامت عمومی شهروندان، این اداره اقدام به تشدید نظارت‌های بهداشتی بر مراکز عمده تهیه و توزیع فرآورده‌های خام دامی اعم از سردخانه ها، مراکز بسته بندی، قصابی ها، رستوران ها، کشتارگاه‌ها و مراکز عرضه کرده است.

وی افزود: این میزان گوشت و آلایش‌های غیربهداشتی به دلیل عدم انطباق با موازین بهداشتی و نداشتن هویت از ۶ واحد عمده تهیه و تولید و عرضه فرآورده‌های خام دامی کشف و با دستور مقام قضایی به طریق کاملا بهداشتی امحاء و از چرخه مصرف خارج شد.

رییس شبکه دامپزشکی شهرستان کرمانشاه اضافه کرد: در این راستا چهار واحد از این مراکز پلمب و صاحبان ۲ واحد متخلف دیگر نیز پس از تشکیل پرونده قضایی به اداره تعزیرات معرفی شدند.

کرمیان با قدردانی از دادستان و معاونان دادستانی، یادآور شد: از ابتدای امسال تاکنون ۴.۵ تن انواع گوشت، آلایش و فرآورده‌های دامی در شهرستان کرمانشاه جمع آوری و پس از خارج شدن از چرخه مصرف معدوم و در این زمینه ۱۶ واحد تهیه و توزیع نیز پلمب شد.

وی گفت: از شهروندان تقاضا می‌شود، گوشت و آلایش مورد نیاز خود را از مراکز معتبر تحت نظارت بهداشتی دامپزشکی تهیه و هرگونه انتقاد، پیشنهاد و شکایت خود را از طریق سامانه تلفنی ۱۵۱۲ و پیامکی ۱۰۰۰۱۰۰۰۱۵۱۲ با شبکه دامپزشکی در میان بگذارند.

رییس شبکه دامپزشکی کرمانشاه تاکید کرد: شهروندان علاوه بر تهیه فرآورده‌های دامی از مراکز معتبر و مجاز، گوشت مصرفی را نیز از مراکز معتبر عرضه و توزیع فرآورده‌های خام دامی که دارای مهر دامپزشکی و برچسبی که دارای تاریخ انقضا، تاریخ تولید، محل تولید و شرایط نگهداری بر روی لاشه است، خریداری کنند و به این موارد دقت لازم را داشته باشند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی در «قرار دوازدهم» بقاع متبرکه گیلان
  • شناسایی یک زنجیره توزیع تخم مرغ غیربهداشتی در مازندران
  • اهدای ۱۴۶ بسته معیشتی به مدرسه استثنایی پارسا در سنندج
  • توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی در سپیدان
  • ۱.۶ میلیارد ریال بسته معیشتی در شاهرود توزیع شد
  • توزیع ۳۱۳ بسته معیشتی در طرح «قرار دوازدهم» رودسر
  • شناسایی و توقیف یک زنجیره توزیع تخم مرغ غیربهداشتی در مازندران
  • تهیه بسته های اقتصاد دریاپایه در مازندران
  • کشف ۸۵۰ کیلوگرم گوشت و آلایش‌های غیربهداشتی و غیرقابل مصرف دام و طیور
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی