Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@04:01:51 GMT

۴۸ طرح عمرانی و اقتصادی در اسلام‌آبادغرب افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۹۹۸۱۴

۴۸ طرح عمرانی و اقتصادی در اسلام‌آبادغرب افتتاح شد

به گزارش خبرنگار ایرنا، فرماندار اسلام آبادغرب در این مراسم، با گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی (ره)، شهدای انقلاب اسلامی و تبریک چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: این ۴۸ طرح در بخش های عمرانی، فرهنگی، خدماتی، کشاورزی، صنعتی و اقتصادی در سطح شهر و مناطق روستایی بخش مرکزی و حمیل افتتاح و به بهره برداری رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جهانبخش حیدری، یکی از مهم ترین طرح های شهرستان را بازسازی و مقاوم سازی مرحله دوم بیمارستان امام خمینی (ره) اسلام آبادغرب با ۷۵ میلیارد تومان اعتبار اعلام کرد و افزود: مرحله دوم بیمارستان با ۱۲۶ تختخواب در ۶ طبقه و هشت بخش با زیربنای ۱۰ هزار و ۵۰۰ متر مربع و با اعتبار ۲۸ میلیارد تومان مقاوم سازی شده است.
وی اضافه کرد: ۴۷ میلیارد تومان نیز برای تجهیز این بیمارستان هزینه شده که علاوه بر ارتقاء سطح کمی و کیفی درمان شهرستان، اشتغالزایی مستقیم و غیرمستقیم بیش از ۱۰۰ نفر را به همراه داشته است.

حیدری همچنین از افتتاح سه واحد آموزشی در بخش حمیل و مرکزی با ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار خبرداد و گفت: در بخش زیرساخت های مخابراتی در شهرستان برای پوشش اینترنتی هشت روستای شهرستان هم ۱۲ میلیارد و ۵۶۰ میلیون تومان هزینه شده است.

او همچنین از افتتاح گازرسانی به هشت روستای اسلام آبادغرب با ۲ میلیارد تومان اعتبار خبر داد و گفت: از ۱۷۱ روستای شهرستان ۱۲۲ روستا گازرسانی شده و ۲۱ روستا نیز در حال گاز رسانی است که امیدواریم با همت شرکت گاز ۲۷ روستای باقی مانده نیز به زودی گاز رسانی شود.

فرماندار اسلام آبادغرب در ادامه گفت: امروز همچنین اصلاح و بهینه سازی کابل های برق با چهار میلیارد تومان، طرح های عمران شهری شامل جدول گذاری، آسفالت و احداث سایت آتش نشانی با ۶ میلیارد تومان اعتبار و طرح های ورزشی با ۷۰۰ میلیون تومان اعتار هم افتتاح شده است.

حیدری در بخش دیگری از صحبت های خود از افتتاح طرح های دامپروری، کارخانه الکترود درخشش باختر و کارخانه تولید الکل طبی، ۲۶۷ طرح اشتغالزایی مددجویان زیرپوشش کمیته امداد با ۱۱ میلیارد تومان، ۱۷۰ طرح بهزیستی با کمک بنیاد برکت با سه میلیارد تومان و ۱۰۹ واحد مسکونی شهری و روستایی مددجویان کمیته امداد خبر داد.  

فرماندار اسلام آبادغرب اظهار داشت: دولت تدبیر و امید خدمات فراوان و شایان توجهی به مردم ارایه کرده است و با وجود تحریم های ظالمانه دشمنان نظام، در بحران کرونا در کنار مردم بوده و در این راستا ۲۱ میلیارد تومان تسهیلات کرونا در حمایت از مشاغل آسیب دیده تاکنون پرداخت کرده است و این حمایت ها همچنان ادامه دارد.

شهرستان اسلام آباد غرب با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت در ۶۰ کیلومتری غرب کرمانشاه قرار دارد.  

برچسب‌ها افتتاح طرح اسلام آباد غرب کرمانشاه دهه فجر زلزله

منبع: ایرنا

کلیدواژه: افتتاح طرح اسلام آباد غرب کرمانشاه افتتاح طرح اسلام آباد غرب کرمانشاه دهه فجر زلزله اخبار کنکور اسلام آبادغرب تومان اعتبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۹۹۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل طرح‌های آبی مشگین‌شهر نیازمند ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار است

علی حیدری اناری در نشست با منتخب مردم شهرستان مشگین‌شهر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: طرح آبرسانی مشگین شهر از سد احمد بیگلو دارای ۱۶ کیلومتر خطوط انتقال، تعداد ۳ باب ایستگاه پمپاژ و ۴ مورد مخزن ۵ هزار متر مکعبی است که فاز اول آن به طول ۶ کیلومتر و احداث مخزن ۵ هزار مترمکعبی آب خام در محل تصفیه‌خانه در حال اتمام بوده و تکمیل و بهره‌برداری کامل این طرح نیازمند مبلغ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار است.

او افزود: شبکه آبیاری و زهکشی سبلان در ۲ ناحیه عمرانی (شمالی و جنوبی) با هدف زیر پوشش قرار دادن اراضی کشاورزی منطقه رضی و مشگین شهر در دست اجرا است که تکمیل آن توسعه زنجیره آبیاری مدرن در مشگین شهر را به دنبال خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اردبیل تصریح کرد: برای تکمیل عملیات باقی مانده شبکه آبیاری سبلان، شامل تکمیل ایستگاه‌های پمپاژ، لاینینگ ۸ کیلومتر کانال اصلی و سایر عملیات عمرانی در ناحیه جنوبی جمعا مبلغ ۸۰۰ میلیارد تومان مورد نیاز می‌باشد.

حیدری اناری عنوان کرد: مرمت و بازسازی سد اینچه نو جهت افزایش ضریب اطمینان پایداری تامین آب شرب شهر مشگین‌شهر و روستا‌های اطراف نیز از دیگر پروژه‌های مهم این شهرستان به شمار می‌رود که با در نظر گرفتن خطوط انتقال نیازمند ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار است.

او گفت: اصلاح و تغییر مسیر خطوط انتقال آب در منطقه رانش ایلاندو و احداث حوضچه آبگیر در راستای تامین آب شرب پایدار مردم این شهرستان از اقدامات شرکت آب منطقه‌ای اردبیل در منطقه است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • افتتاح و آغاز به کار ۲۷۰ هزار میلیارد ریال طرح در ملایر
  • اعتبار هزار میلیاردی برای طرح‌های عمرانی روستاها
  • افتتاح ۶۰ پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی در خراسان جنوبی
  • ۶۵ درصد از راه‌های روستایی طارم آسفالت شده است
  • ۹۶ درصد از راه‌های روستایی شهرستان طارم آسفالت شده است
  • ظرفیت‌های اقتصادی افغانستان برای ایران حائز اهمیت است
  • کارگران با روحیه ملی در راه دفاع از ارزش‌های اسلام حرکت می کنند
  • تکمیل طرح‌های آبی مشگین‌شهر نیازمند ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار است
  • خمس و زکات در عین وجوب یک امر داوطلبانه است
  • تلاش کارگران منجر به ایجاد امنیت اقتصادی می‌شود