Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار برخوار گفت: با توجه به اینکه نزدیک به ۱۰۰ هکتار از زمین‌های منابع طبیعی شهر کمشچه که در برخوار واقع شده برای شهرک پوشاک پیش بینی شده ضروریست درصد خاصی از اشتغال به نیروی بومی اختصاص داده شود

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عبدالله بنهری در گفت‌گو با خبرنگار صاحب نیوز در خصوص لزوم اهمیت شهرک پوشاک در منطقه برخوار اظهار کرد: شهرستان برخوار از دیرباز به مهد کشاورزی و تولید غلات به ویژه گندم و جو شناخته شده است اما متاسفانه به دلیل خشکسالی‌های پی‌درپی تعداد بسیاری از کشاورزان این منطقه برای استمرار فعالیت به استان‌های دیگر نظیر خوزستان، هرمزگان، کرمان و خراسان رضوی مهاجرت کردند و چنانچه توانایی ایجاد اشتغال‌های پایدار را برای مردم منطقه فراهم کنیم بی شک از مهاجرت‌ها جلوگیری خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: نزدیک به 100 هکتار از زمین‌های منابع طبیعی شهر کمشچه که در برخوار واقع شده برای شهرک پوشاک پیش بینی شده و از طرفی این یک طرح ملی است که مردم از تمام نقاط کشور توانایی سرمایه‌گذاری و اشتغال خواهند داشت اما درخواست نماینده و فرماندار شهرستان برخوار این است که درصد قابل توجهی از اشتغال در شهرک به نیروهای بومی اختصاص داده شود.

فرماندار برخوار افزود: از 120 هزار شغل پیش بینی شده در شهرک پوشاک 110 هزار نفر آنها کارگران هستند که با ارائه فراخوان برای جذب نیرو از تمام نقاط کشور به ویژه برخوار پس از برگزاری کلاس‌های آموزشی قادر به فعالیت در این شهرک تخصصی خواهند بود.

وی عنوان کرد: از محاسن طرح شهرک پوشاک که می‌توان به آن اشاره کرد. نزدیکی به محل تقاطع راه آهن شمال به جنوب و شرق به غرب، نزدیکی به فردوگاه و وجود اتوبان کنار گذر شرق اصفهان است.

بنهری افزود: 13 بهمن ماه اولین جلسه هیئت موسس شهرک پوشاک و صنایع جانبی با حضور اعضا در فرمانداری برخوار برگزار و مقرر شد که نام رییس اصناف شهرستان برخوار نیز جزء اعضای هیئت موسس قرار بگیرد و همچنین دبیر اجرایی و همچنین محل دبیرخانه نیز تعیین شود.

وی در پایان گفت: ظرف ده روز آینده با مشاوره کارشناسان و حقوقدانان خبره پیش‌نویس اساسنامه شرکت تدوین و جهت آگاهی اعضا در جلسه بعدی ارائه خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: شهرک پوشاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۹۹۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از هنرمندان نمونه فعال در واحدهای تولیدی فعال صنایع دستی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ محمدرضا قربانی گفت: در شهرستان برخوار دو منطقه صنعتی دولت آباد و حبیب آباد و یک ناحیه صنعتی در کمشچه فعال است که بیش از ۲۱ هزار کارگر بیمه شده دارد و در صنایع کوچک و بزرگ، واحد‌های تولیدی و کارگاهی فعال هستند.


وی افزود: شهرستان برخوار رتبه اول اشتغال از لحاظ کمترین نرخ بیکاری را دارد و پارسال بیش از دو هزار و ۴۰۰ فرصت شغلی جدید در سامانه رصد توسط دستگاه را ثبت کرده است.


در این بازدید فرماندار برخوار از صنایع دستی قالی بافی، نقشه کشی، خیاطی، نقاشی روی مس، نقاشی روی کاشی و سفال، مینا کاری و فیروزه کوبی در مجموعه هنری درنا بازدید

دیگر خبرها

  • تلاش نیروهای هلال احمر گلستان برای پیدا کردن یسنای ۴ ساله مفقود شده
  • همایش نمایش اسب‌های اصیل ایرانی در دستگرد برخوار
  • اطلاعیه قطعی گاز در برخی از مناطق برخوار و کاشان
  • برخوار شهرستانی با کمترین نرخ بیکاری در استان
  • تجلیل از هنرمندان نمونه فعال در واحدهای تولیدی فعال صنایع دستی
  • بررسی مشکلات اتباع شهرستان برخوار 
  • کشف محموله میلیاردی پوشاک قاچاق در بستک
  • بنگاه‌های اقتصادی موظف به بکارگیری نیروهای بومی رزن هستند
  • شهادت ۲ فلسطینی در غرب جنین/ درگیری‌های مسلحانه مقاومت با اشغالگران در طولکرم
  • ساخت شهرک صنعتی پوشاک هنوز آغاز نشده است