Web Analytics Made Easy - Statcounter

على انصاریان هم متاسفانه فوت کرد. بنابر آنچه پزشک معالج او اعلام کرد انصاریان به کروناى حهش یافته مبتلا شده بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ على انصاریان هم متاسفانه فوت کرد. بنابر آنچه پزشک معالج او اعلام کرد انصاریان به کروناى حهش یافته مبتلا شده بود.

پس از فوت مهرداد میناوند دیگر پیشکسوت محبوب فوتبال و به دنبال بسترى شدن مرحوم على انصاریان، یک جریان سیاسى معلوم الحال با همراهى ضدانقلاب تلاش کرده است با سیاسى کردن مساله واکسن، جان چهره ای محبوب مردم را دستاویز مقاصد سیاسی و کاسبی خود قرار دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
    این جریان به دنبال این است که درگذشت مرحوم میناوند و انصاریان را به خرید ممنوعیت خرید واکسن آمریکایی و انگلیسی ربط دهد در حالیکه اتفاقا همین سیاسی کردن فضا موجب شده، بسیاری از روندهای فنی و کارشناسی شده مانند تامین و خرید واکسنهای ایمن و مطمئن به تاخیر بیفتد.    وزارت بهداشت و درمان، هم در حال پیگیری روند تولید واکسن داخلی کرونا است و هم رایزنیها و قراردادهای مختلفی برای تامین واکسن مطمئن و مورد تایید خارجی از چندین کشور انجام داده است و مشخص است تاکید غیر فنی بر خرید واکسن آمریکایی و انگلیسی که اتفاقا مورد تردید و اعتراض بسیاری از کشورهای دنیا هم قرار گرفته، هدفی سیاسی را دنبال می کند که نتیجه اش بازی با جان هموطنانمان است.   از سوی دیگر با توجه به اظهارات پزشک علی انصاریان و اظهار نظر برخی دیگر از مقامات پزشکی روشن است که کرونای جهش یافته یا همان کرونای انگلیسی علت و ریشه بسیاری از ابتلاها و مرگ و میرهای اخیر کرونا در کشور است.   این در حالی است که هیچ محدودیتی برای پروازهای اروپایی و ممنوعیت ورود به کشور از مبدا کشورهایی مانند انگلیس در نظر گرفته نشده است.   مطالبه صحیح و فنی در ماجرای فوت امثال مرحوم انصاریان، مطالبه از دولت برای لغو پروازهای اروپایی  و امریکایی است که موجب شیوع مجدد کرونای جهش یافته در کشور خواهد شد.   بهتر است همانطور که در مورد داخل کشور با تنظیم مقررات رفت و آمد و ممنوعیت سفر، تا حد خوبی شیوع کرونا کنترل شد، دولتمردان در مورد سفرهای خارجی هم این مقررات را وضع کنند تا شاهد درگذشت عزیزانمان نباشیم.   نکته مهم دیگر غفلت وزارت خارجه در این شرایط حساس و بحرانی است؛ درشرایطی که کشورهای انگلیس و آمریکا گرفتار بحران ابتلا به کرونا، کرونای جهش یافته و مشکلات متعدد ناشی از تزریق واکسن فایزر و مدرنا شده اند، معلوم نیست تیم دیپلماسی  و وزارت خارجه ما چرا این اتفاقات مهم را که موجب شیوع دوباره کرونا در دیگر کشورها و کشورما شده و جان هموطنانمان را به خطر انداخته، پیگیری نمی کند؟ آیا جان هموطنان از پیگیری مذاکره با آمریکا بی ارزش تر است؟   انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۰۰۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجویان آزاده جهان به دانشجویان و اساتید آمریکایی و اروپایی برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین به پاخیزند

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، متن بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم 
جنایات وحشیانه و بی سابقه رژیم کودک کش صهیونسیتی علیه مردم بی پناه غزه، باسازش و خیانت و سکوت برخی حکام مزدور منطقه و سکوت خفت بار برخی محافل و سازمانهای حقوق بشری بین المللی و حمایت همه جانبه شیطان بزرگ آمریکا و برخی کشورهای استعمارگر اروپائی، همچنان ادامه دارد.

تداوم این جنایات قرون وسطایی بالاخره وجدان خفته افکار عمومی و بویژه دانشجویان و اساتید دانشگاه های جهان را برانگیخت، بطوریکه از اواسط هفته گذشته اعتراضات در بیش از دویست دانشگاه آمریکایی و اروپایی شروع و به تدریج به دانشگاه‌های سایر ایالات آمریکا و دیگر دانشگاههای اروپایی گسترش یافت.

آغاز اعتراضات دانشجویان و اساتید که با عنوان: جنبش همبستگی با غزه، از دانشگاه کلمبیا در نیویورک آغاز و دامنه آن سراسر آمریکا و اروپا را در برگرفت، به سرعت به سایر ایالت ‌های آمریکا سرایت کرد.

کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین نهاد ریاست جمهوری ضمن محکوم کردن برخوردهای غیر انسانی و خشونت بار  پلیس و دولت آمریکا با دانشجویان و اساتید  حامی فلسطینیان در این کشور، از همه دانشجویان و اساتید در همه دانشگاه‌ها و مراکز فرهنگی و علمی در سراسر جهان دعوت می‌کند به این جنبش دانشجویی پویا پیوسته و حمایت خود را از مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین اعلام نموده و با این حمایت خود، اجازه ندهند بلوغ فکری و انسانی جنبش دانشجویی در محکومیت رژیم صهیونیستی با سرکوب و دستگیری گسترده دانشجویان توسط مدعیان دموکراسی و آزادی بیان در این کشور، خاموش شود.

بدیهی است که سرکوب این اعتراضات راه را برای جنایات هرچه بیشتر رژیم صهیونیستی باز خواهد کرد و در نتیجه وجدان بیدار انسانها هر روز شاهد ظلم‌های بیشمار خواهد بود. مطمئن باشیم که با حمایت ما؛ دانشجویانی که از کالیفرنیا تا تگزاس، غیرتمندانه در دفاع از کودکان و مردم مظلوم غزه به میدان آمده اند، هرگز از مطالبات اساسی خود مانند پایان دادن به جنگ غزه، قطع ارتباطات دانشگاهی با رژیم اشغالگر قدس و محاکمه عوامل نسل کشی غزه کوتاه نخواهند آمد و با اعتراضات مدنی، خواب را از چشم قاتلان کودکان غزه و حامیان آنها خواهند ربود.

موج اعتراضات دانشجویی در دانشگاه‌های اروپایی و آمریکایی، پیام روشنی برای جنبشهای دانشجویی در کشورهای اسلامی دارد تا به این موج جهانی پیوسته و ضمن افشای ماهیت مزدورانه و سازشکارانه حکام خائن و نیز  افشای جنایات رژیم نامشروع  صهیونیستی، آرامش کشنده در دانشگاه‌های کشورهای اسلامی را درهم شکسته و به سهم خود خواب راحت را از چشم قاتلان کودکان غزه و حامیان آنها بربایند.

به امید پیروزی حق بر باطل 
کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین نهاد ریاست جمهوری

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اجتماع دانشجویی در همبستگی با دانشجویان آمریکایی و اروپایی مقابل دانشگاه تهران
  • برخی کشورهای اروپایی طالب خرید خودروهای ایرانی هستند
  • دانشجویان ایران هم‌صدا با دانشجویان آمریکایی و اروپایی حامی فلسطین
  • نامه دانشجویان دیار حافظ و سعدی به دانشجویان آمریکایی و اروپایی
  • از انتفاضه در دانشگاه‌های آمریکایی و اروپایی استقبال می‌کنیم
  • دانشجویان آزاده جهان به دانشجویان و اساتید آمریکایی و اروپایی برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین به پاخیزند
  • تجمع دانشگاهیان واحد علوم و تحقیقات در حمایت از خیزش دانشگاهیان آمریکایی و اروپایی
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!