Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمد علی شجاعی عصر امروز در نشست با مدیران کل دستگاه‌های اجرایی و اقشار مختلف شهرستان جاجرم که در فرمانداری این شهر برگزار شد، اظهار کرد: ۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت و ۱۴ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه‌های بخش‌های مختلف شهرستان جاجرم تعریف شده است.

استاندار خراسان شمالی تصریح کرد: باید زیر ساخت‌های لازم را فراهم کرد تا سرمایه گذاران رغبت به سرمایه گذاری داشته باشند که البته تجهیزات مورد نیاز برای فرودگاه جاجرم را تأمین خواهیم کرد و ایستگاه‌های راه آهن این شهرستان را ارتقا می‌دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص حوزه گازرسانی نیز افزود: میانگین گازرسانی کشور ۹۴ درصد و در خراسان شمالی صد در صد است و جز اولین استان‌هایی هستیم که به تمام روستاهای بالای ۲۰ خانوار گازرسانی را انجام دادیم.

شجاعی در ارتباط با اهمیت صندوق‌های بیمه اجتماعی روستاییان گفت: توسعه این بیمه‌ها مورد توجه و تاکید دولت است که خوشبختانه از رتبه ۱۵ به رتبه ۴ کشوری دست یافته‌ایم و در این بین شهرستان جاجرم بالاترین میزان پوشش بیمه‌ای را دارد.

استاندار خراسان شمالی خاطرنشان کرد: در سند توسعه استان، کارخانه آلومینای جاجرم به عنوان معین توسعه این شهرستان انتخاب شده و تفاهم نامه‌ای نیز به همین منظور به امضای وزیر صنعت رسیده است.

وی همچنین نظارت بر کالاهای اساسی را ضروری دانست و افزود: هدف ما از نظارت، عدم اجحاف بر روی قیمت کالاهای اساسی است که خوشبختانه تا کنون توانسته‌ایم قیمت مرغ و نان را در این استان ثابت نگه داریم.

شجاعی توسعه سیستم حمل و نقل در شهرستان جاجرم را بهترین راه ایجاد درآمد پایدار دانست و اظهار داشت: باید سیستم حمل و نقل این شهرستان توسعه یابد زیرا ظرفیت‌های لازم را دارد.

مقام عالی دولت در خراسان شمالی با بیان اینکه محور توسعه استان کشاورزی است، گفت: قابل قبول نیست با توجه به اینکه محور توسعه استان کشاورزی است شاهد افزایش نرخ بیسوادی کشاورزان باشیم که پیگیری‌های بسیاری انجام شده تا آمار باسوادی در قشر کشاورز افرایش یابد.

در این مراسم ۶۲ پروژه با اعتباری بالغ بر ۸۶۶ میلیارد ریال در شهرستان جاجرم به طور متمرکز افتتاح شد.

کد خبر 5138565

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان جاجرم دهه فجر محمدعلی شجاعی دهه فجر ویروس کرونا چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی کرمانشاه گرگان انقلاب اسلامی ایران بوشهر شهرستان کرج آمار کرونا شیراز شهرکرد عکس استانها جشنواره فیلم فجر افتتاح طرح عمرانی شهرستان جاجرم خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۰۰۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین افتتاح طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود

جواد شاهین‌فر در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: ظهر شنبه و با حضور معاون درمان وزیر بهداشت آئین افتتاح طرح‌های بهداشتی، درمانی و آموزشی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود.

وی در ادامه افزود: این طرح‌ها شامل راه‌اندازی دستگاه سی تی اسکن پیشرفته و آم آرآی در بیمارستان امام حسن (ع) و… با حضور استاندار و مسئولان استانی خواهد بود.

کد خبر 6089442

دیگر خبرها

  • ۵۳۰ میلیارد ریال از حقوق دولتی معادن استان اختصاص یافت
  • افتتاح پروژه‌های حوزه سلامت نقش مهمی در رفع محرومیت‌های خراسان شمالی دارد
  • رشد ۱۶ درصدی اهدای خون در خراسان شمالی
  • تخصیص ۱۷۰ میلیارد تومان اعتبار برای عمران و توسعه روستاهای گلستان
  • برگزاری مسابقات کشتی باچوخه در شهرستان مانه
  • تخصیص ۳۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل طرح تغذیه مصنوعی بندان
  • آبیاری نوین ؛ گامی به سوی جهش تولید
  • طرح های بهداشت ودرمان خراسان شمالی افتتاح و کلنگ زنی می شود
  • آیین افتتاح طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود
  • رهاسازی ۷ هزار قطعه ماهی گرمابی در مزارع شیروان