Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، پس از درگیری لفظی که روز گذشته میان معصومه ابتکار و همراهانش با عوامل برنامه «سلام صبح بخیر» روی داد، عوامل این برنامه نامه ای خطاب به رئیس جمهور نوشتند و از وی خواستند تا جلوی اهانت و توهین به اهالی فرهنگ، هنر و رسانه را بگیرد. 

بنا بر این گزارش، متن این نامه به شرح زیر است:

رئیس جمهوری محترم

جناب آقای دکتر روحانی

سلام علیکم

امروز به درخواست بخش رسانه ای دولت معاون جنابعالی سرکار خانم دکتر ابتکار مهمان برنامه ما بودند بر اساس پروتکل های برنامه سازی و عرف برنامه های زنده حدود ۳۰ تا ۴۵ دقیقه قبل از برنامه مهمان در استودیو حضور پیدا می‌کند تا مقدمات برنامه مانند گریم نصب و تست تجهیزات صدا انجام شود و یا در صورت بروز مشکل فرصت کافی برای ادامه برنامه زنده فراهم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متاسفانه ایشان و مسئول دفتر ایشان با عصبانیت و تعجیل شروع به توهین و عوامل برنامه کردند. ما را منافق خواندند و به ما گفتند نحس و دست آخر هم تهدید کردند که برایتان بد تمام می‌شود. آقای رئیس‌جمهور از شما توقع داریم تا با برخورد مناسب با ایشان جلوی اهانت و توهین مجدد به اهالی فرهنگ هنر و رسانه را از طرف مسئولین دولت بگیرید.

 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: توهین سلام صبح بخیر معصومه ابتکار شبکه سه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۰۰۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره اینتر از توهین به میلان خودداری کرد

به گزارش "ورزش سه"، در جشن قهرمانی سری A نراتزوری اتفاقات جنجالی‌ای رخ داد. در یکی از حواشی دنزل دامفریس بنری را از یک هوادار اینتر دریافت کرد که در این بنر از میمی معروف که به بازی کامپیوتری جی‌تی‌ای برمی‌گردد ‏استفاده شده است. در نقاشی روی بنر، دامفریس در حالی دیده ‏می‌شد که قلاده تئو هرناندز که به صورت یک سگ نشان داده شده را در ‏دست گرفته بود.

این اقدام او انتقادات هواداران را به دنبال داشت و درنهایت اعلام شد که دادستانی ایتالیا پرونده‌ای را علیه او باز کرده که به احتمال زیاد منجر به جریمه و محرومیت او می‌شود.

به گفته رسانه‌های نزدیک به اینتر، در همان جشن قهرمانی بنری هم به هنریک مخیتاریان داده می‌شود که ستاره ارمنستانی اینتر از دریافت آن خودداری می‌کند. طبق گزارش‌ها روی بنر خطاب به میلانی‌ها نوشته شده بود:«شما یک قهرمانی دارید و یک عقده.» که به عصبانیت میلانی‌ها پس از قهرمانی بیستم اینتر و کسب ستاره دوم اشاره دارد.

در تصاویری که منتشر شده، مخیتاریان بنر را از هوادار می‌گیرد و پس از باز کردن و خواندن آن، متوجه توهین می‌شود و دوباره آن را به هوادار پس می‌دهد.

دیگر خبرها

  • ستاره اینتر از توهین به میلان خودداری کرد
  • برق کمتر مصرف کنید خودرو جایزه بگیرید
  • رسانه ملی با تمام توان در خدمت سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران است
  • دارندگان کارت سوخت بخوانند/ این هشدار وزارت نفت را جدی بگیرید؛ وگرنه زیان سنگین می‌بینید
  • تغییر رئیس سازمان سینمایی تکذیب شد
  • بازدید اهالی رسانه از بزرگراه آزادگان و نشست عامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران
  • رئیس سازمان سینمایی تغییر می‌کند؟
  • درخواست رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها برای تدوین بسته عملیاتی ساماندهی دانشگاه هنر
  • رادیو یعنی گرما صمیمیت و درک هستی
  • استعفای قریب الوقوع رئیس ستاد ارتش صهیونیستی