Web Analytics Made Easy - Statcounter

با حضور رئیس سازمان اورژانس کشور و مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، تفاهم نامه تولید اتوبوس آمبولانس و آمبولانس بین این دو سازمان، امضا شد.

به گزارش ایمنا، با حضور رئیس سازمان اورژانس کشور و مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، تفاهم نامه تولید اتوبوس آمبولانس و آمبولانس بین این دو سازمان، امضا شد.

پیرحسین کولیوند، رئیس سازمان اورژانس کشور در این مراسم، اظهار کرد: در این تفاهم‌نامه که بین دانشگاه علوم پزشکی اراک و شرکت ایران خودرو دیزل منعقد می‌شود بخشی از نیازهای اتوبوس آمبولانس مورد نیاز سازمان اورژانس کشور توسط ایران خودرو دیزل تأمین خواهد شد، امیدواریم بقیه نیازها مثل بیمارستان‌ها، سی تی اسکن و اتاق عمل‌های سیار را با همکاری ایران خودرو دیزل برطرف کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در این جلسه یک تفاهم نامه برای تولید آمبولانس با شرکت ایران خودرو به امضا رسید که این اقدام برای اولین بار در ایران انجام می‌شود و ما را از کشورهای خارجی بی نیاز می‌کند. سهم بازار ۹۵ درصد نسبت به سال گذشته رشد داشته است.

در ادامه فرشاد مقیمی، مدیرعامل ایران خودرو نیز گفت: خوشحالیم که در این ایام مبارک فجر که ایام تحول است، برای اولین بار این کار بزرگ را با همکاری ایران خودرو، ایران خودرو دیزل و اورژانس کشور انجام می‌دهیم.

وی افزود: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر تولید داخلی و موضوع تحریم، برای ما توجه جدی ایجاد کرد تا از این تهدید، یک فرصت بزرگ برای خود ایجاد کنیم. شهید سلیمانی نیز بر این موضوع تاکید داشتند و ما باید راهشان را ادامه دهیم.

مقیمی تصریح کرد: سهم بازار ۹۵ درصد نسبت به سال گذشته رشد داشته است. توانستیم بعد از ۹ سال تولید اتوبوس را از سر بگیریم و ضمانت می‌دهیم که زودتر از زمان‌بندی، ظرفیت این قرار داد را عملی کرده تا اعتماد مردم را جلب کنیم.

مدیرعامل ایران خودرو افزود: در ابتدای ایام کرونا با اقدامات جهادی توانستیم ۶۳ آمبولانس که در گمرک مانده بود را وارد کنیم. ما ظرفیت بالاتر از این خدمات رسانی یعنی افزایش تولید و نوآوری را هم داریم.

وی ادامه داد: در این شرایط تحریم، با تکیه بر مهندسان و تجهیزات و انگیزه بالا در کارمندان و کارگران ایران خودرو مشکلی برای تهیه و پشتیبانی و تولید نیازهای لجستیک سازمان اورژانس، وزارت بهداشت و درمان و سایر مراجع امدادی و خدمات رسانی نداریم.

منبع: تسنیم

کد خبر 472793

منبع: ایمنا

کلیدواژه: بهداشت و درمان وزارت بهداشت اورژانس 115 ایران خودرو تامین آمبولانس شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق سازمان اورژانس کشور ایران خودرو دیزل تفاهم نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۰۰۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترخیص پنج مصدوم حادثه برخورد اتوبوس با تریلر در محور مهریز

طباطبایی مدیر روابط عمومی اوژانس یزد گفت: در حادثه برخورد اتوبوس مسافربری زاهدان _ اصفهان، در محور مهریز _ یزد، ۱۰ کیلومتری پلیس راه ۶ نفر مصدوم شدند که مصدومان با دو کد آمبولانس اورژانس به بیمارستان فاطمه‌الزهرا (س) مهریز منتقل شدند.

وی با اشاره به اینکه این حادثه ساعت ۰۰:۱۴ بامداد چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ رخ داده، ادامه داد: هم اکنون ۵ مصدوم این حادثه پس از دریافت خدمات اورژانس در بیمارستان فاطمه الزهرا (س) مهریز مرخص شده اند و یک مصدوم دیگر هم در بخش تخصصی بیمارستان بستری شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • ۱ دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل آتش‌سوزی انبارها در شهرری اعزام شد
  • کمبود آمبولانس در خرمشهر بیداد می‌کند
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در اصفهان
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در اصفهان/ ۱۱ نفر مصدوم شدند
  • واژگونی اتوبوس ۱۱ مصدوم برجا گذاشت
  • ترخیص پنج مصدوم حادثه برخورد اتوبوس با تریلر در محور مهریز
  • واژگونی اتوبوس در میمه با ۱۲ مصدوم
  • ترخیص ۵ مصدوم حادثه برخورد اتوبوس با تریلر در یزد
  • واژگونی اتوبوس در موته ۱۱ مصدوم داشت
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه رانندگی محور نی ریز