Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@04:34:07 GMT

مددی: عمیقا از درگذشت انصاریان ناراحت هستم

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۰۰۲۶۴

مددی: عمیقا از درگذشت انصاریان ناراحت هستم

به گزارش ایرنا، احمد مددی در خصوص درگذشت علی انصاریان اظهار داشت: عمیقا بابت درگذشت مرحوم انصاریان ناراحت هستم و به نوبه خود درگذشت وی را به جامعه ورزش و خانواده او تسلیت می‌گویم.

مدیرعامل باشگاه استقلال در ادامه در خصوص برخی حواشی ایجاد شده در هفته‌های گذشته از سوی برخی رسانه‌ها، عنوان کرد: سیاست ما در باشگاه استقلال تعامل با کلیه رسانه‌ها اعم از رسانه ملی و رسانه مکتوب است و توقع داریم این عزیزان هم در اطلاع رسانی و بیان واقعیات جانب انصاف و عدالت را رعایت کنند و نگاه تبعیض‌آمیز میان باشگاه استقلال و سایر تیم‌ها نداشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی تاکید کرد: مطمئنا رسانه‌های منصف و صادق می‌توانند به ورزش کشور در همه ابعاد کمک شایان توجهی کنند.

«علی انصاریان» بازیکن اسبق سرخآبی‌های پایتخت که از دوم بهمن‌ماه بر اثر ابتلا به کرونا در بیمارستان فرهیختگان بستری بود امروز (چهارشنبه ۱۵ بهمن‌ماه) در ۴۳ سالگی درگذشت.

انصاریان که ۶ بازی ملی هم در کارنامه داشت در سن ۳۴ سالگی از دنیای حرفه‌ای فوتبال خداحافظی کرد.

«مهرداد میناوند» بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس نیز هشتم بهمن ماه به دلیل ابتلا به کرونا دار فانی را وداع گفت.

برچسب‌ها احمد مددی مهرداد میناوند علی انصاریان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: احمد مددی مهرداد میناوند علی انصاریان احمد مددی مهرداد میناوند علی انصاریان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۰۰۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری سومین سوگواره منطقه‌ای نی ناله در تبریز

 سومین سوگواره منطقه‌ای نی ناله در بخش‌های صحنه‌ای، میدانی و تعزیه، نقالی و پرده خوانی (کودکان و بزرگسالان) و با هدف رونق بخشی به جریان نمایش‌های مردمی و تکریم مردمی‌ترین نمایش‌ها و آیین‌های مذهبی برگزار می‌شود.

آثار تا ۱۵ خردادماه جمع آوری و تا ۲۵ خردادماه بازبینی خواهند شد و شروع اجرا‌های عمومی از ۱۷ تیر تا ۳ مرداد و اجرا‌های داوری سوگواره هفته سوم محرم خواهد بود.

هنرمندان آثار خود را به نشانی دبیرخانه این سوگواره واقع در تبریز بلوار ۲۹ بهمن، مجتمع فرهنگی و هنری ۲۹ بهمن، طبقه دوم، سازمان بسیج هنرمندان آذربایجان‌شرقی ارسال و یا با شماره ۰۴۱۳۳۳۰۵۷۹۴ تماس و با پیام رسان ایتا به شماره ۰۹۹۰۴۸۲۴۹۱۰ ارتباط حاصل کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • برگزاری سومین سوگواره منطقه‌ای نی ناله در تبریز
  • کلوپ هنوز ناراحت است که چرا این ستاره را نخرید
  • تدریس مشق عشق در یک مدرسه عشایری+ فیلم و عکس
  • برتری خودروهای تجاری بهمن نسبت به سایر محصولات تجاری مشابه
  • افشاگری مدیر رسانه اسبق استقلال علیه مدیرعامل جدید! + فایل صوتی
  • طرح فروش فوری ریسپکت ۲ آغاز شد + جدول
  • درگذشت خبرنگار روزنامه جمهوری اسلامی در یک حادثه رانندگی
  • ببینید | لحظه تکان‌دهنده خودکشی یک زن در سالن تیراندازی / حاوی تصاویر ناراحت‌کننده
  • استقلالی ها جلوی جنجال رسانه ای خانه این بازیکن را گرفتند!
  • مراسم عزاداری سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در ایلام