Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا محمود قاسم نژاد عصر چهارشنبه در جلسه ستاد مقابله با کرونا در فرمانداری آستارا بیان کرد: ۴۷ درصد رفت و آمد کنندگان به گیلان از استان های تهران و البرز هستند و این از دلایل شیوع کرونا در این استان است.

وی افزود: عادی انگاری، رعایت نکردن فاصله اجتماعی و استفاده نکردن از ماسک باعث تشدید وضعیت کرونا در گیلان می شود و رعایت دستورالعمل های بهداشتی در اماکن پرخطر، همایش ها و رستوران ها ضرورت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ارائه تسهیلات به واحدهای صنفی آسیب دیده از کرونا از حمایت های دولت است و افتتاح بیمارستان های تالش و لنگرود طی یک سال گذشته از جمله خدمات دولت در حوزه سلامت به شمار می آید.

او بیان کرد: در اوایل شیوع کرونا روزانه ۲ هزار ماسک در گیلان تولید می شد اما امروز چند برابر شده است و خیران، سازمان های مردم نهاد و متولیان حوزه بهداشت در این راستا همکاری کردند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان در آستانه عید نوروز از خانواده ها خواست، در دید و بازدیدها پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

قاسم نژاد افزود: رعایت پروتکل های بهداشتی در سطح بازار و مشاغل نباید کاهش یابد و پلمب واحدهایی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند، در دستور کار دستگاه های متولی قرار گیرد.

شیوع ویروس کرونا جهان را درگیر خود کرده و گیلان، دومین استان درگیر با این ویروس بود و بهترین راهکار قطع زنجیره انتقال آن، ماندن در خانه، خودداری از سفر و رعایت پروتکل های بهداشتی است.

بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و مرز جمهوری آذربایجان واقع شده است.

برچسب‌ها کرونا ویروس کرونا آستارا پروتکلهای بهداشتی گیلان مرگ و میر بهداشت و سلامت محدودیت های کرونا پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا ویروس کرونا آستارا کرونا ویروس کرونا آستارا پروتکلهای بهداشتی گیلان مرگ و میر بهداشت و سلامت محدودیت های کرونا اخبار کنکور پروتکل های بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۰۰۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سعید آقاخانی از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد

حمیدرضا آذرنگ بازیگر سریال نون خ۵، از مصدومیت سعید آقاخانی کارگردان و بازیگر سریال و عدم توقف کار با وجود آسیب‌دیدگی او نوشت.
 
آذرنگ در صفحه شخصی خود نوشت:  قرار نبود از کوه بیفته و جا بمونه… تو مسیرِ کوه افتاد و مهره‌هایِ کمرِش آسیب جدی دید.
 
چند روزی تو بیمارستان بستری بود، گفتند باید استراحت مطلق داشته باشه، قبول نکرد…
 
قصه عوض شد تا نورالدین از ارتفاع بیفته و جا بمونه از گروه که کار عقب نیفته، امیرِ وفایی مسیرِ نورالدین رو از گروه جدا نوشت…
 
یه مدت تو یه ماشین کَمپِر درازکِش مونیتور رو می‌دید و پیغام‌هاش رو با صدای دردآلود به گروه می‌رسوند، باز راضی نشد با کمربندِ طبی و عصا تاتی تاتی می‌اومد سر صحنه و لوکیشن و کارش را می‌کرد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • تقسیم عشق در زندگی زوج مبتلا به «ای‌ال‌اس»/بیماری جزیی از زندگیست
  • بیماران«ای‌ال‌اس» با امانت دادن تجهیزات به یکدیگر زنده‌اند
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • بازیگر کلیدی سریال نون خ از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • سعید آقاخانی از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد
  • بازیگر کلیدی سریال نون خ از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد  + عکس
  • سعید آقاخانی از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد/ عکس
  • رعایت نکات بهداشتی در استفاده از حشره کش‌های خانگی