Web Analytics Made Easy - Statcounter

«مهدی هدایت» روز چهارشنبه به خبرنگاران گفت: ساخت ۳۲ مجموعه تجاری، ۱۰ واحد آموزشی و ۴ قرار داد مشارکتی و روبنای به ارزش ۶ هزار و ۲۰ میلیارد ریال در پردیس امضا شد.

وی افزود: شش قرارداد بزرگ مشتمل بر ۳۲ مجموعه تجاری به متراژ  ۳۰ هزار مترمربع و با اعتبار سه هزار و ۷۷۰  میلیارد ریال، ۱۰ واحد آموزشی با ۸۰ باب کلاس درس با ارزش یکهزار و ۲۵۰ میلیارد ریال امضا و از امروز اجرا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام مسئول با اشاره به جزئیات طرح های اجرایی، اظهار داشت: پنج مجموعه بوستان در ۱۰ هکتار فضای سبز با ۵۰۰ میلیارد ریال، چهار مجتمع مذهبی با ارزش ۳۰۰ میلیارد ریال، یک مرکز درمانی به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال و ۲ مجموعه  فرهنگی به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال در پی امضای تفاهم نامه در فازهای مسکن مهر پردیس ساخته می‌شود.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس، اظهار داشت: روند خدمات دهی به فازهای مسکن مهر تداوم خواهد داشت و قرار دادهای مشارکتی برای تکمیل زیرساخت‌ها منعقد می شود.

هدایت ادامه داد: در فازهای ۵، ۸، ۹، ۱۱ مسکن مهر پردیس تمام سرانه‌های عمومی با توجه به افق جمعیتی ایجاد خواهد شد و پردیس اولین شهری است که تمامی سرانه‌های عمومی آن تکمیل خواهد شد.

وی افزود: در فازهای جدید پردیس کلانتری، مدرسه، پارک، فضای تجاری احداث می‌شود با توجه به اینکه وضعیت خدمات دهی به ساکنان فاز۸ بهتر از دیگر فازها است و مدارس جدید در حال ساخت به آموزش و پروروش و  مراکزدرمانی این فازبه شبکه بهداشت تحویل شده است.

مدیرعامل شرکت عمران پردیس با بیان اینکه تحقق سرانه‌های عمومی به سرعت درحال انجام است، اظهار داشت: درفرآیند مناقصه و مباحث مالی شرکای خوبی داریم که این طرح ها از زمان بندی که در قرارداد ها اعلام شده زودتر به اتمام خواهد رسید.

هدایت گفت: زمان اتمام طرح ها در هر قرارداد متفاوت است و با برنامه ریزی انجام شده تمام آنها طی ۲۴ ماه به اتمام خواهد رسید و ۶ قرارداد امضا شده تا پایان سال ۱۴۰۱ تکمیل می‌شود.

وی ادامه داد: دو قرارداد بزرگ به ارزش یک هزار و ۶۵ میلیارد ریال اجرایی شده و در حدود ۶۵۰ میلیارد ریال طرح دیگر هم تا ماه های آینده واگذار خواهد شد.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: در سالجاری، برای خدمات روبنایی نظیر؛ پارک، مسجد، کلانتری، درمانگاه و مدرسه چهار هزار میلیارد ریال فراخوان شده که تمام هزینه آن به سرانه های ساخت پروژه ها افزوده می شود و با ساخت این پروژه ها درقالب بسته های فراخوان شده، منابع مالی مطمئن برای اجرای خدمات شهری  مورد نیاز تامین خواهد شد.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

برچسب‌ها شهرستان پردیس شرکت عمران شهر جدید پردیس مسکن مهر پردیس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرستان پردیس شرکت عمران شهر جدید پردیس مسکن مهر پردیس شهرستان پردیس شرکت عمران شهر جدید پردیس مسکن مهر پردیس اخبار کنکور میلیارد ریال جدید پردیس شرکت عمران مسکن مهر خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۰۰۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه قاچاقچی پوشاک در شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس،غلامرضا سالاری گفت: پرونده قاچاق پنج بسته پوشاک به ارزش دو میلیارد ریال در شعبه سوم بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان شیراز رسیدگی شد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده، تخلف انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کالاهای کشف شده، متهم را به پرداخت 2 میلیارد ریال جریمه نقدی معادل ارزش کالا محکوم کرد.
سالاری گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان فارس این میزان کالای قاچاق را از منزل شهروند شیرازی کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند. 

دیگر خبرها

  • سه فیلم جدید در راه اکران/قرارداد «تاوان»،«نیلگون» و«قلهک» ثبت شد
  • گزارش روزانه بورس امروز ۹ اردیبهشت؛ افت بیش‌از ۲۰هزار واحدی شاخص
  • سه قاچاقچی سوخت در ایرانشهر محکوم شدند
  • کشف اخلال در نظام اقتصادی به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در لرستان
  • توقیف تریلر حامل ۶۰ میلیارد پارچه قاچاق در بروجرد
  • جریمه قاچاقچی پوشاک در شیراز
  • ارزش معاملات بورس انرژی از ۱۲۱ میلیارد تومان عبور کرد
  • رشد بیش‌از ۸ هزار واحدی صبح گاهی بورس
  • کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زنجان
  • آرامکوی عربستان حامی مالی فیفا شد