Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرعامل باشگاه سپیدرود رشت گفت: فردی با سوءاستفاده از نام سپیدرود و جعل مهر و سربرگ باشگاه اقدام به کلاهبرداری از برادر مهدی مهدوی‌کیا کرده است. - اخبار استانها -

سید مهدی آقازاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت، ضمن هشدار به بروز برخی تحرکات بزهکارانه با نام باشگاه سپیدرود رشت اظهار داشت: به سرعت شکایت رسمی باشگاه از این افراد را در مراجع قضایی طرح خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل باشگاه سپیدرود رشت گفت: ظهر امروز مطلع شدیم که مدیرعامل پیشین یکی از باشگاه‌های گیلان با جعل مهر و سربرگ باشگاه اقدام به عقد قرارداد غیرقانونی با چند بازیکن و مربی کرده است و گفته می‌شود از آنها مقادیر هنگفتی وجه نقد نیز دریافت کرده است.

وی افزود: در قراردادی که این فرد با مصطفی مهدوی‌کیا برادر مهدی مهدوی‌کیا منعقد کرده است ایشان را در ازای دریافت یک میلیارد تومان تحت عنوان اسپانسری برای تامین هزینه‌ها و کمک مالی به باشگاه به‌عنوان سرمربی باشگاه سپیدرود رشت منصوب کرده است.

نماینده مردم رشت در مجلس: سوءمدیریت باعث سقوط سپیدرود از لیگ برتر شدنایب رئیس شورای شهر رشت: کمک 500 میلیون تومانی به سپیدرود تصویب شدپرداخت 2 میلیاردتومان از بدهی‌های باشگاه سپیدرود رشت/ پنجره نقل و انتقالات سپیدرود باز شد

آقازاده گفت: طبق قراردادی که به دست ما رسیده پرداخت این مبلغ هنگفت در دو قسط 500 میلیون تومانی بوده که اولی به‌صورت نقدی و دومی به تاریخ 20 اسفندماه امسال باید به حساب این فرد واریز می‌شد و در عوض او که خود را مالک باشگاه سپیدرود معرفی کرده بود حق برکناری سرمربی را تا پایان فصل از خود سلب کرده است.

مدیرعامل باشگاه سپیدرود رشت افزود: آن‌طور که امروز فهمیدیم ماجرا بسیار فراتر از این‌ها بوده است و این فرد به جز آن، از چند بازیکن هم اخاذی کرده و در ازای دریافت ارقامی تقریباً سنگین با آنها به‌عنوان بازیکن قرارداد امضا کرده و این قراردادها هم در سربرگ و مهر جعلی باشگاه سپیدرود رشت انجام شده است.

وی تصریح کرد: ما بلافاصله پس از مطلع‌شدن به همراه این افراد مال‌باخته به حراست اداره کل ورزش و جوانان گیلان مراجعه کردیم تا در آنجا پرونده تشکیل شود و مسئولین حراست با مساعدت و حساسیت در حال پیگیری این موضوع هستند و خود من هم برای دفاع از نام سپیدرود توسط وکیل باشگاه به‌زودی شکایت حقوقی این ماجرا را در دادگستری رشت طرح خواهم کرد.

آقازاده عنوان داشت: در آستانه ورود ریاست قوه قضاییه به استان گیلان از وی و مدیرکل ‌اداره ورزش و جوانان درخواست می‌کنم که هم به این موضوع و هم به تخلفاتی که گفته می‌شود در گذشته صورت گرفته به‌صورت جدی ورود کنند تا بعد از این کسی جرات نکند به نام و حیثیت یک باشگاه قدیمی و ریشه‌دار کشور خدشه‌ای وارد کند.

مدیرعامل باشگاه سپیدرود عدم تعیین تکلیف مالکیت این باشگاه را بزرگترین دغدغه هواداران قدیمی‌ترین تیم گیلان خواند و گفت: بیش از 3 سال است که سپیدرود مالک مشخصی ندارد و تا وقتی مسئله مالکیت این تیم یک بار برای همیشه و به‌صورت قطعی و شفاف حل نشود ممکن است که ما باز هم شاهد حضور افراد سودجو در پیرامون سپیدرود باشیم.

آقازاده در ارتباط با مشکلات این باشگاه تاکید کرد: متاسفانه مشکلات سپیدرود بسیار زیاد و پیچیده است و برای حل آنها نیاز به حمایت‌ها و همراهی‌های بیشتری است و اگر می‌خواهیم سپیدرود خیلی زود به سطح نخست فوتبال ایران بازگردد باید همه مسئولین سیاسی و ورزشی استان گیلان و کلانشهر رشت یک‌دل و متحد کنار هم باشند تا یک بار برای هیمشه مشکل سپیدرود حل شود.

انتهای پیام/620/ ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مدیرعامل باشگاه سپیدرود باشگاه سپیدرود رشت مهدوی کیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۰۰۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری پل قویون ارومیه دستگیر شدند

ایسنا/آذربایجان غربی فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی از دستگیری ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری در ارومیه خبرداد.

سردار جهانبخش در تشریح این خبر گفت: به دنبال بروز یک حرکت غیر قانونی توسط تعدادی از مخلان نظم و امنیت عمومی در فلکه پل قویون ارومیه و بازنشر تصاویر نامطلوب این رفتارهای هنجارشکنانه در فضای مجازی، بلافاصله پلیس امنیت عمومی انتظامی استان با تیم ویژه مبارزه با اراذل و اوباش رسیدگی به موضوع را شروع کرد.

وی افزود: تمامی افراد مرتبط با این موضوع شناسایی شده و شب گذشته با هماهنگی مرجع قضایی تعداد ۶ نفر از عناصر اصلی دستگیر شده و با حمایت مرجع قضایی برنامه ریزی شده که برخورد قانونی قاطعی با این اشخاص صورت گیرد.

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری پلیس، فرمانده انتظامی استان خاطر نشان کرد: مطمئناً پلیس به هیچ وجه، حرکات این چنینی را تحمل نخواهد کرد و در همان لحظات اولیه برخورد قاطع صورت خواهد پذیرفت و اخطار می دهم به کسانی که ادعای اراذل و اوباش و یا قلدرمآبی می کنند اگر در صحنه پلیس با آنها مواجه شود، برخورد کوبنده تری با آنها خواهیم داشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • دستگیری ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری پل قویون ارومیه دستگیر شدند
  • انتقاد از تبلیغ دروغ دانشگاه آزاد؛ مدارک دوره‌های کوتاه مدت فیزیوتراپی قانونی نیست
  • مرکز ترک اعتیاد غیرمجاز در رشت پلمپ شد
  • پلمب مرکز ترک اعتیاد غیرمجاز در رشت
  • برخورد قانونی با ترک فعل دستگاه‌های متولی پیشگیری از تصادفات
  • قدرداني فرمانده انتظامي از همکاري و مشارکت مردم و مسئولان در اجراي طرح نور
  • قدرداني از همکاري و مشارکت مردم و مسئولان از اجراي طرح نور در آذربايجان غربي
  • برخورد قانونی با ۶۰ هزار خودرو در استان سمنان