Web Analytics Made Easy - Statcounter

لورنتزو پلگرینی کاپیتان آاس رم می ماند. 

تیاگو پینتو اعلام کرد که بین پائولو فونسکا و ادین ژکو آتش بس برقرار شده است. 

به گزارش طرفداری و به نقل از GIFN، ادین ژکو اخیرا با پائولو فونسکا دچار اختلاف شد و به دلیل انتقاد از سرمربی پرتغالی، اجازه حضور در تمرینات گروهی را نداشت. با بسته شدن پنجره نقل و انتقالات زمستانی، ادین ژکو در رم ماندنی شد و البته بالاخره اجازه حضور در تمرینات جالوروسی را پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال قرار نیست بازوبند به مهاجم بوسنیایی برگردد و لورنتزو پلگرینی کاپیتان آاس رم باقی خواهد ماند. تیاگو پینتو، مدیر کل رم در این خصوص گفته است:

ادین یک بازیکن حرفه ای و بزرگ است، او شخصیت قدرتمندی دارد. فونسکا برای پروژه ما یک رهبر بی نقص است و برای آینده به او اعتماد داریم. یک باشگاه باید نظم و قانون داشته باشد، ژکو در حال حاضر دیگر کاپیتان آاس رم نیست. 

همچنین بخوانید: 

ادین ژکو با اجازه پائولو فونسکا به تمرینات گروهی رم بازگشت تغییرات مهم آاس رم و تنزل جایگاه ژکو؛ مایورال، مهاجم ثابت و پلگرینی کاپیتان اول  

اخبار داغ 

علی انصاریان درگذشت | کرونای بی رحم، داغ پشت داغ فوتبال ایران در شوک درگذشت علی انصاریان | بازتاب درگذشت ملی پوش سابق علت مرگ سها رضانژاد در جنگل کردکوی اعلام شد استایل جدید «لیلا اوتادی» با لبهایی خندان + عکس لایپزیش جای خالی تیمو ورنر را احساس می کند؛ عواقب خرید نروژی اشتباهی! اوزان کاباک: پیوستن به لیورپول رویایم بود؛ فن دایک بهترین مدافع دنیاست

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ادین ژکو آاس رم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۰۰۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوستکوگلو: نمی‌خواهیم اجازه بدهیم آرسنال قهرمان شود

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام و آرسنال روز یکشنبه از ساعت ۱۶:۳۰ به مصاف یکدیگر می‌روند. توپچی‌ها با یک بازی بیشتر نسبت به منچستر سیتی در صدر جدول قرار دارند و تاتنهام هم در رتبه پنجم است و برای کسب سهمیه چمپیونزلیگ رقابت می‌کند. آنگه پوستکوگلو در کنفرانس مطبوعاتی این دیدار درباره نکات بازی با خبرنگاران گفت‌وگو کرد.

مصدومیت دستینی اودوگی؟
این واقعا برای خود او و ما ناامیدکننده است. او سال خوبی را پشت سر گذاشته بود و ما امیدوار بودیم بتوانیم با همدیگر فصل را تمام کنیم اما متأسفانه همانطور که گفته شده، فصل برای او به اتمام رسیده.

دلیل مصدومیتش؟
این فوتبال است، هر بازیکنی ممکن است به هر نحوی دچار مصدومیت شود. یک اتفاق ناگوار در تمرین رخ داد که باعث شد او آسیب ببیند.

اولیور اسکیپ مصدوم شده؟
بله متاسفانه درست است. او دچار یک مصدومیت جزئی شده و نمی‌تواند مقابل آرسنال بازی کند.

ریچارلیسون و پدرو پورو؟
آنها خوب تمرین کرده‌اند و هر دو آماده حضور برابر آرسنال هستند. هر دو در تمرینات آماده بوده‌اند و این موضوع من را امیدوار کرده است.

برای متوقف کردن آرسنال در راه رسیدن به جام انگیزه دارید؟
من و تیمم اهمیت بازی را درک می‌کنیم. ما درک می‌کنیم که اجازه ندهیم بزرگترین رقیب‌مان در بزرگ‌ترین دربی ممکن از ما جلو بیفتد. ما عواقب آن را درک می‌کنیم. بله تلاش خواهیم کرد آنها را از قهرمانی دور کنیم و مهم‌تر از همه این است که خودمان سه امتیاز را بگیریم و به رتبه چهارم نزدیک‌تر شویم.

سهمیه لیگ قهرمانان را می‌گیرید؟
من نسبت به شما برتری‌ای ندارم. من هم مانند شما باید منتظر بازی‌ها و پایان فصل باشم و فقط نقش‌مان فرق می‌کند. امیدوارم به بهترین نتیجه ممکن برسیم.

دیگر خبرها

  • پیشکسوت ارزنده فوتبال خوزستان درگذشت
  • کارمندان ادارات کل اجرایی وزارت کار اجازه دریافت حق مشاوره ندارند
  • شروین برای مجتبی حسینی طلا شد!
  • بازوبند به کاپیتان چهارم پرسپولیس رسید
  • پوستکوگلو: نمی‌خواهیم اجازه بدهیم آرسنال قهرمان شود
  • اعطای بازوبند پهلوانی به فرمانده ناوگروه ۸۶ ارتش
  • عکس | بازوبند پهلوانی به فرمانده ناوگروه ۸۶ ارتش اعطا شد
  • بازوبند پهلوانی به فرمانده ناوگروه ۸۶ ارتش اعطا شد
  • بشنوید// راه‌های نفوذ شیطان به خودتان را ببندید
  • تن‌هاخ: قابل قبول نیست با این حال خوشحالم