Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@05:34:57 GMT

مشعل گاز روستای کمهر سپیدان، در دهه فجر روشن شد 

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۰۰۸۲۲

مشعل گاز روستای کمهر سپیدان، در دهه فجر روشن شد 

مدیرعامل شرکت گاز فارس، چهارشنبه در آیین بهره‌برداری از این طرح افزود: این طرح گاز رسانی با اجرای ۳۰ کیلومتر خط تغذیه، ۹ کیلومتر شبکه‌گذاری، ساخت ایستگاه تقلیل فشار با ظرفیت ۱۰ هزار مترمکعب، و یک ایستگاه تقلیل فشار TBS با ظرفیت ۲ هزار و ۵۰۰ مترمکعب بر ساعت، راه‌اندازی سیستم حفاظت کاتدیک و با صرف ۱۵ میلیارد ریال اعتبار به انجام رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غلامعباس حسینی، با اشاره به کوهستانی بودن منطقه کمهر، سنگی و شیبدار بودن مسیرهای دسترسی به این روستا، اجرای کار در شانه جاده و سختی کار در فصل سرما به دلیل بارش برف سنگین و محدودیت فصل کاری اظهار داشت: با اجرای این طرح گازرسانی، ۵۲۰ خانوار روستایی کمهر، زمستان گرمی را سپری می‌کنند و افزون بر این ۱۲ صنعت از جمله پیست اسکی پولادکف این شهرستان از مزایای گاز طبیعی بهرمند شدند.

به گفته وی، هم اکنون صد درصد مناطق شهری و ۹۸ درصد از مناطق روستایی شهرستان سپیدان از موهبت گاز طبیعی برخوردار هستند.

شهرستان سپیدان به مرکزیت اردکان در فاصله ۱۰۰ کیلومتری شمال غرب شیراز قرار دارد. 

برچسب‌ها سپیدان گاز رسانی شرکت گاز استان فارس گاز فارس دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سپیدان گاز رسانی شرکت گاز استان فارس سپیدان گاز رسانی شرکت گاز استان فارس گاز فارس دهه فجر اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۰۰۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نهضت ملی مسکن در شهرستان جویم تسریع شود

ایسنا/فارس استاندار فارس با اشاره به پروژه نهضت ملی مسکن شهرستان جویم، خواستار تسریع در پروژه و برخورد با مسببان تأخیر در اجرای این طرح ملی شد.

محمد هادی ایمانیه امروز، ۸ اردیبهشت در جلسه شورای اداری شهرستان جویم گفت: قدمت شهرستان ریشه‌دار و تاریخی جویم متعلق به هزاران سال قبل است و مردمی اصیل و دین‌دار و اهل خیر در این منطقه حضور دارند و این امر مسئولیت ما را در خدمتگزاری به این بخش از کشور عزیزمان سنگین‌تر می‌کند.

وی با بیان اینکه پیگیری و سماجت مسئولان برای اجرایی شدن مصوبات، نقش مهمی در تحقق آن دارد، اظهار کرد: شهرستان‌هایی که پیگیر اجرای مصوبات بودند تا سقف ۹۰ درصد به اهداف خود دست یافته‌اند.

ایمانیه از تلاش برای تکمیل پروژه‌های حوزه سلامت، تامین آب و احداث راه در شهرستان جویم خبر داد و افزود: کمیته ویژه‌ای برای حل مشکلات مردم در زمینه ساماندهی زمین‌های مورد سکونت مردم با رعایت حدود قانونی تشکیل می‌شود.

استاندار فارس با اشاره به عملی شدن تعهدات دولت در حوزه مسکن گفت: مرحله فونداسیون واجدین شرایط نهضت ملی مسکن تا پایان خردادماه باید به پایان رسیده باشد و پس از آن در فواصل سه ماهه باید ۲۵ درصد از مساکن تحویل واجدین شرایط شود.

وی خواستار رسیدگی به تخلفات و غفلت‌های پیمانکار قبلی نهضت ملی مسکن در جویم شد و افزود: از طریق دادگستری و مجاری قانونی این موضوع پیگیری خواهد شد تا خدشه‌ای بر بیت‌المال وارد نشود و حقوق عامه مردم تضییع نشود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • گردهمایی ائمه جمعه استان فارس در سپیدان
  • اجرای طرح سرشاخه کاری درختان گردو در زارچ
  • اجرای بیش از ۲۲ هزار متر شبکه توزیع آب در شهرستان درمیان
  • نهضت ملی مسکن در شهرستان جویم تسریع شود
  • تأمین آب آشامیدنی روستای کهن دژ شهرستان کیار
  • اجرای ۹ طرح آبرسانی در شهرستان خرمدره
  • پیشرفت ۸۵ درصد طرح نور در مازندران
  • تامین آب آشامیدنی روستای کهن دژ
  • اجرای طرح پایش هوشمند سوخت ماشین‌های کشاورزی در فارس
  • تأمین آب آشامیدنی کهن دژ در بخش ناغان شهرستان کیار