Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان اصفهان از وقوع آتش‌سوزی گسترده در شرکت تولید لنت ترمز واقع در شهرک صنعتی راوند کاشان خبر داد.

به گزارش ایرنا، روح‌الله فدایی چهارشنبه شب افزود: این آتش‌سوزی ساعت ۱۵:۰۴ دقیقه عصر امروز به سامانه ۱۲۵ اطلاع‌رسانی شد و ستاد فرماندهی به سرعت آتش‎‌نشانان را از چهار ایستگاه شماره ۱، ۲ ، ۳ ، و ۴ آتش‌نشانی همراه ۶ دستگاه خودروی سنگین عملیاتی آتش نشانی و ۲ خودروی تانکرآبرسان و پشتیبانی به همراه ۲۷ آتش نشان را به محل حادثه اعزام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: اکنون با تلاش نیروهای عملیاتی چهار ایستگاه آتش‌نشانی کاشان، آتش‌سوزی در حال مهار است و از گسترش حریق به کارخانه‌های مجاور جلوگیری می‌شود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان اظهار داشت: آتش‌سوزی در ۲ سوله مسقف شرکت شامل اقلامی از مواد اولیه شروع شده که آتش‌نشانان با حضور در محل حادثه همزمان با اجرای عملیات ایمن‌سازی، نسبت به خاموش کردن شعله‌های آتش، اقدام و آتش را قبل از گسترش و بروز خسارت بیشتر و سرایت به سوله‌ها و شرکت‌های مجاور شروع به مهار و اطفا کرده‌اند.

رییس مرکز اورژانس دانشگاه علوم پزشکی کاشان نیز گفت: تاکنون ۱۰ نفر در حادثه آتش‌سوزی شهرک صنعتی راوند کاشان به بیمارستان شهید بهشتی انتقال یافته‌اند.

حسین ریاحی افزود: هفت نفر کارگر دچار مشکلات تنفسی شدند و سه نفر از آتش‌نشانان نیز صدمه‌های به نسبت شدید دیده‌اند که تمامی آنان پس از اقدام‌های اولیه درمانی با توجه به وضعیت عمومی، توسط کارشناسان اورژانس برای ادامه درمان به بیمارستان منتقل شدند.

وی اظهار داشت: برای امدادرسانی به مصدومان این حادثه تاکنون ۶ دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شده و تیم اورژانس که از ابتدا در محل حادثه حضور یافته تا پایان عملیات اطفای حریق در محل حضور خواهند داشت.

پنج ایستگاه آتش‌نشانی با ۲۷ دستگاه خودروی سبک و سنگین در کاشان خدمت‌رسانی می‌کند.

شهرستان کاشان با برخورداری از ۲ شهرک و چهار ناحیه صنعتی به مساحت یکهزار و ۵۰۰ هکتار با افزون‌بر یکهزار و ۲۰۰ واحد صنعتی فعال در فاصله نزدیک به ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان واقع است.

لینک کوتاه: asriran.com/003E35

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: محل حادثه آتش نشانی آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۰۰۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات حریق گسترده در امامزاده ابراهیم(ع) شفت

مهدی نقدی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به گستردگی آتش سوزی شامگاه چهارشنبه شهرک امامزاده ابراهیم (ع) شفت اظهار کرد: گستردگی آتش سوزی شامگاه چهارشنبه در شهرک چوبی امامزاده ابراهیم (ع) سبب شد تا قسمتی از بازار به صورت کامل در آتش سوخت.

وی با بیان اینکه در حادثه بیش از ۱۰۰ واحد مسکونی و تجاری به صورت کامل در آتش سوختند، افزود: آتش نشانی‌های شفت، احمدسرگوراب، نصیرمحله، شهرک صنعتی، فومن و رشت برای اطفای حریق به محل اعزام شدند اما به دلیل چوبی بودن واحدهای تجاری و مسکونی مهار کردن آتش غیر ممکن بود.

فرماندار شفت با اشاره به اینکه خوشبختانه این حریق تلفات جانی نداشته است، تصریح کرد: علت حادثه توسط کارشناسان مربوطه در دست بررسی است و متعاقباً اطلاع رسانی می‌شود.

کد خبر 6094808

دیگر خبرها

  • آتش سوزی در مغازه صافکاری در بوکان
  • جزییات حریق گسترده در امامزاده ابراهیم(ع) شفت
  • انحراف مینی بوس در اتوبان پبامبر اعظم ۸ مصدوم برجای گذاشت
  • ۱۵ مصدوم در دو حادثه رانندگی در زنجان
  • آتش‌سوزی در مغازه شارژ سیلندر گاز مهار شد
  • آتش سوزی آپارتمان ۳ طبقه در خیابان گلزاری قم
  • انحراف مینی بوس در تبریز هشت نفر را راهی بیمارستان کرد
  • انحراف مینی بوس در اتوبان پیامبر اعظم تبریز ۸ نفر را مصدوم کرد
  • زخمی شدن ۴ نفر در برخورد دیزل قطار با واگن در اهواز
  • تمامی مصدومان حادثه واژگونی مینی‌بوس کارگران کاشمر از بیمارستان مرخص شدند