Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر عامل سازمان بهشت زهرا (س) و شهردار حرم مطهر حضرت امام (ره) درد تشریح جزئیات مراسم خاکسپاری علی انصاریان گفت: پیکر نامبرده در آغوش پدرش در قطعه ٢٢٢ بهشت زهرای تهران آرام خواهد گرفت.

خبرگزاری میزان - سعید خال ضمن تسلیت به خانواده مرحوم انصاریان و جامعه ورزش و هنر کشور گفت: برابر آخرین هماهنگی‌های بعمل آمده با خانواده علی انصاریان پیکر نامبرده در آغوش پدرش در قطعه ٢٢٢ بهشت زهرای تهران آرام خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به درخواست جامعه ورزشی کشور، پیشکسوتان و دلسوزان و همچنین توصیه خانواده مرحوم انصاریان و با توجه به لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حفظ جان و سلامت شهروندان از شرکت در تشییع جنازه و حضور در بهشت زهرا جدا خودداری نمایند.

مدیر عامل سازمان بهشت زهرا (س) و شهردار حرم مطهر حضرت امام (ره) عنوان کرد: تنها خواسته خواهر و برادر و داماد آن عزیز از دست رفته آن است که در جهت حفظ سلامتی شهروندان که خواسته و دغدغه علی عزیز بود و لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی از حضور در مراسم تدفین خودداری نمایند، مراسم تدفین با حضور خانواده و جمعی از قهرمانان و وزرشکاران بصورت محدود انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: جزئیات فوت علی انصاریان اعلام شد

انتهای پیام/

برچسب ها: علی انصاریان انصاریان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: علی انصاریان انصاریان علی انصاریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۰۱۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین پرسپولیس با حضور هوادار زن + عکس

آفتاب‌‌نیوز :

تمرین امروز شنبه پرسپولیس در حالی برگزار شد که خانواده یکی از هواداران این تیم در آن حضور داشت.

هوادار بانوی پرسپولیس که ویدئوی حضورش در بازی با سپاهان و ابتلاء به یک بیماری منتشر شده بود امروز همراه با همسر و دو فرزندش در تمرین حاضر شد و با بازیکنان و اعضای کادر فنی صحبت کرد.

در ادامه نیز عکس دسته جمعی یادگاری با خانواده این طرفدار گرفته شد تا او با قوت قلب هرچه بیشتر دوره درمانی خود را پیگیر شود.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • هماهنگی با ثبت احوال برای حضور تماشاگران روی صندلی مشخص؛ علوی: الزامات رعایت نشود لیگ به تعویق می‌افتد
  • بهشت گمشده سیروان
  • این شهرها بهشت جیب‌بُرها است
  • اردوی تیم دوومیدانی نابینایان و کم‌بینایان با حضور ۶ ورزشکار
  • جای خانواده‌های این جانبازان در بهشت است
  • مراسم تجدید میثاق با شهید «مرتضی غلامی» در گناوه برگزار شد
  • تمرین پرسپولیس با حضور هوادار زن + عکس
  • زمان تشییع و خاکسپاری شهید مرزبانی در قروه اعلام شد
  • آئین تجلیل از خانواده معظم ۲۰شهید روحانی و طلبه ورامین️ برگزار شد
  • حضور پاراتکواندو دشتستانی در اردوی تیم ملی