Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا،  فرماندار شهرستان بم روز چهارشنبه در این مراسم تجلیل گفت:  جایگاه زنان در جامعه به عنوان یکی از نقش های برجسته ای است که نصیب انسان می گردد و سلامت روح و روان خانواده در دست زنان به خصوص مادران است.

هادی شهسوارپور بیان کرد: بانوان شاغل در ادارات جدا از وظیفه بزرگ مادری و تعلیم و تربیت فرزندان توانسته اند به خوبی در حوزه های مختلف اداری و حتی مدیریت بخش های مختلف ادارات شهرستان نقش مهمی ایفا کنند که این خود نشان از پشتکار، وظیفه شناسی و دلسوزی درانجام امور محوله آنان دارد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهسوارپور ادامه داد: پرورش فرزندانی با غیرت، متدین و شجاع نتیجه تربیت صحیح مادرانی است که با الگو پذیری از حضرت فاطمه زهرا(س) توانستند فرزندانی موفق به جامعه تحویل دهند.

همچنین فرماندار بم از زحمات و تلاش‌های صادقانه سرکارخانم الله دانشور که بیش از ۳۰ سال از بهترین سال های عمر خود را در خدمت دولت بوده است و اکنون به افتخار بازنشستگی نائل آمده بود قدردانی کرد و افزود: بازنشستگان کوله باری از تجربیات هستند و همکاران باید از تجربیات گرانقدر خانم دانشور خصوصا تجربه کار کردن در بحران زلزله ۸۲ نهایت استفاده را بکنند.

او تاکیدکرد : کار کردن در شرایط کنونی با وجود محدودیت امکانات و منابع و همچنین مشکلات پیش آمده از کرونا و تحریم هایی که دست به گریبان آن ها هستیم بسیار سخت است.

شهسوارپور عنوان کرد:بانوان ما با توجه به اینکه هم کار می کنند و هم مدیریت خانواده را به درستی انجام می دهند ایثار می کنند، دولت نیز برای تلاش بانوان ارزش قائل است و باید به سمتی حرکت کنیم که این تصور جنسیتی مطرح نباشد و فقط شایسته سالاری مد نظر باشد.

در ادامه سرکارخانم دانشور مشاور اموربانوان در فرمانداری گفت: از بهمن سال ۷۳ که در فرمانداری بم مشغول به فعالیت شدم و فراز و نشیب های زیادی را پشت سرگذراندم اما زلزله سال ۸۲ و از دست دادن جان شهروندان و خصوصا همکارانم تلخ ترین اتفاق دوران کاری و زندگی بنده بوده است.

الهه دانشور بیان کرد: به نظر بنده بازنشستگی پایان خط نیست بلکه سرآغاز خط جدید و یک فرصت است تا کارنامه ای که برای خود به جا گذاشته ایم را مرور کنیم و خوشا به حال افرادی که با سخنان یا قلم خود بر علیه کسی کاری نکرده باشند و دارای وجدان آرامی باشند.

در پایان شهسوارپور فرماندار بم و مطهری نیا معاون توسعه و پشتیبانی فرمانداری ،با اهدای لوحی از زحمات و تلاش بانوان شاغل در فرمانداری  قدردانی کردند و سرکارخانم دانشور به افتخار بازنشتگی نائل آمد و حکم بازنشتگی خود را از فرماندار بم دریافت کرد.

شهرستان بم در فاصله ۱۹۵ کیلومتری استان کرمان واقع شده استو

برچسب‌ها روز مادر بم تکریم و تجلیل میلاد حضرت زهرا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: روز مادر بم تکریم و تجلیل روز مادر بم تکریم و تجلیل میلاد حضرت زهرا اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۰۱۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همه ادارات شهرستان دشتی باید کتابخانه داشته باشند

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر قائدی شنبه شب در نشست انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان دشتی عنوان کرد: موضوع کتاب و کتابخوانی را باید خارج از حیطه تکلیفی کتابخانه ها ببینیم و توجه داشته باشیم که مشکلات ما با کتاب کجا حل می‌شود و سراغ آنها برویم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری دشتی با اشاره به نقش کلیدی مطالعه در ادامه افزود: با مشارکت و یکپارچگی همه دستگاه‌ها می‌توان به افزایش میزان مطالعه مؤثر در سطح جامعه کمک کرد و همه نهادها و مردم باید برای اجرای این امر در سطح جامعه مشارکت داشته باشند.

قائدی در ادامه بیان داشت: از قوه قضائیه تقاضا داریم اقداماتی از قبیل کمک به تأمین ملزومات کتابخانه ای، خرید تجهیزات، تعمیر و ساماندهی کتابخانه ها بر اساس ضوابط قانون، تغییر مجازات مجرمین را در نظر بگیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری دشتی گفت: هر اداره یک کتابخانه تخصصی مربوط به فعالیت‌هایش و تألیفات نویسندگان شهرستان، هر چند کوچک باید داشته باشد، که ارباب رجوع به راحتی به آن دسترسی داشته باشد.

کد خبر 6090447

دیگر خبرها

  • «محمد حسن عاقل منش» عضو جدید شورای شهر رشت شد
  • همه ادارات شهرستان دشتی باید کتابخانه داشته باشند
  • کلنگ اولین پارک بانوان شهریار به زمین زده شد
  • سیمینی که دانشور بود
  • زندگی با آل‌احمد در شیوه نگارش سیمین دانشور تاثیر نداشت
  • زندگی با آل‌احمد در شیوه نگارش سیمین دانشور تاثیر نگذاشت
  • ضرورت ارتباط با حوزه و ادامه تحصیل روحانیون شاغل در سازمان‌های دولتی
  • روایت سیمین دانشور از دیدار با امام خمینی(ره)
  • ضرورت ارتباط با حوزه و ادامه تحصیل روحانیون شاغل در ارگان‌های دولتی
  • نشست تخصصی سلامت در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی