Web Analytics Made Easy - Statcounter

در چهارمین روز از دهه مبارک فجر ۹طرح و پروژه به نیابت از ۲۵پروژه وطرح عمرانی،اقتصادی ورزشی باحضور حاجی زاده معاون عمرانی استاندار در شهرستان دنا افتتاح و کلنگ زنی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ در چهارمین روز از دهه مبارک فجر طرح های عمرانی، ورزشی و اقتصادی با ارزشی بالغ بر۳۵ میلیارد تومان با حضور حاجی‌زاده معاون عمرانی استاندار، امام جمعه سی‌سخت، شهابی رئیس برنامه و بودجه استان، پناهی فرماندار دنا،مهندس نیک اقبال مدیر کل راه و شهرسازی استان،بخشداران مرکزی و پاتاوه،نصرت زاده معاون تربیت بدنی استان و دیگر مسئولان استانی افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در چهارمین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی بیش از ۲۵ پروژه و طرح عمرانی، ورزشی و اقتصادی با حضور حاجی زاده معاون عمرانی وامور هماهنگی استانداری،پناهی فرماندار دنا ودیگر مسئولین افتتاح وکلنگ زنی شد که ۹طرح به نیابت از ۲۵طرح کلنگ زنی و افتتاح گردید.

پناهی فرماندار دنا گفت: امسال با توجه به تحریم های ظالمانه و شرایط بد اقتصادی به مناسبت دهه مبارک فجر شاهد افتتاح و کلنگ زنی های بسیار زیادی در کل کشور و به تبع در استان بودیم که سهم شهرستان دنا ۲۵ طرح عمرانی، ورزشی و اقتصادی بود که امروز با حضور مسئولان استانی  ۳ پروژه راهسازی، احداث باند دوم بابا میدان به یاسوج و سمیرم با بیش از  ۱۲ کیلومتر، احداث پل ۱۲۰متری تل گاه  و احداث پل سریز با اعتبار بالغ بر ۳۶ میلیارد تومان افتتاح گردید.

پناهی اظهار داشت: در بحث راه و حمل و نقل جاده ای اصلاح نشست و حذف نقاط پر حادثه کیلومتر ۶۵ یاسوج به اصفهان و سمیرم با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان، افتتاح طرح ماهی، افتتاح سالن ورزشی روستای دشت رز و افتتاح خانه جوان شهر سی سخت با اعتبار ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان، افتتاح و کلنگ زنی استخر شنای کارگران اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی و کلنگ زنی پروژه درجه بندی، سورتینگ و بسته بندی میوه با تسهیلات ۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومانی از بانک کشاورزی و حمایت جهاد کشاورزی را در شهرستان دنا داشتیم.

حاجی زاده معاون عمرانی استاندار ضمن تبریک به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و ولادت حضرت فاطمه زهرا (س)گفت: دشمن هر کاری کرد که بتواند آرمان های انقلاب اسلامی را نشانه برود و بین مردم و انقلاب فاصله بیندازد نتوانست و با شکست مواجه شد، تحریم های ظالمانه علیه ملت شهید پرور ایران  راه انداخت نتیجه اش خود کفایی شد.

وی گفت: از عناصر سست عنصر و خیانت کار داخلی استفاده کردند و دانشمندان هسته ای را ترور کردند نتیجه اش نزدیک شدن بیشتر مردم به رهبر انقلاب شد و ایران سرافرازتر از همیشه ماندگار است و کسانی که نقشه های شوم برای ایران داشتند در حال زوال و فروپاشی هستند و امروزه نتیجه اش افتتاح  هزاران طرح اقتصادی،عمرانی، ورزشی و گردشگری در کل کشور است که فقط در شهرستان دنا تعداد ۲۵طرح را افزون بر ۳۵ میلیارد تومان افتتاح و کلنگ زنی خواهیم داشت.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: افتتاح و کلنگ زنی افتتاح و کلنگ زنی شهرستان دنا دهه مبارک فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۰۱۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار به شهرداری‌های کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شد

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سال گذشته ۲۰۰ میلیارد تومان از محل عوارض، مالیات و حق آلایندگی به شهرداری‌های استان پرداخت شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، علی‌محمد روستا، امروز _چهاردهم اردیبهشت_ در نشست با در نشست با شهرداران شهرهای یاسوج، دهدشت و گچساران، اظهار کرد: وصول عوارض آلایندگی کار سخت و طاقت فرسایی است و انتظار مردم از مسئولان هزینه کرد این اعتبارات در حوزه عمرانی و مبلمان شهری توسط شهرداری‌های استان است.

وی افزود: سال گذشته از محل عوارض، مالیات و حق آلایندگی مبلغ ۲۰۰ میلیارد تومان به شهرداری‌های استان پرداخت شد.

معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه گاهی مبالغ پرداخته شده صرف پرداخت حقوق کارگران شده‌است، گفت: دغدغه ما مصرف بهینه تخصیص‌های مذکور و جهت‌دهی به سمت پروژه‌های عمرانی است.

وی تصریح کرد: انتظار می‌رود شهرداری‌های سه شهر بزرگ استان لیستی از پروژه‌های عمرانی در جهت بهبود فضای شهری ارائه دهند تا از محل آلایندگی اعتبارات پروژه‌ها اختصاص یابد.

کد خبر 750359

دیگر خبرها

  • ساماندهی زمین ورزشی روباز پارک درخشان تا یک ماه آینده
  • کلنگ زنی احداث سالن چند منظوره ورزشی در روستای سنگان اشنویه
  • سالن چند منظوره ورزشی در سنگان اشنویه احداث میشود
  • کلنگ خوابگاه متأهلی در دانشگاه کاشان به زمین زده شد
  • پروژه های مهم عمرانی شهرستان تا پایان دولت تکمیل شود
  • پروژه های عمرانی شهرستان دشتی شتاب می گیرد
  • بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز
  • ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار به شهرداری‌های کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شد
  • افتتاح پروژه مجتمع آبرسانی شهرآباد شهرستان بردسکن
  • مسافت اصفهان – دهاقان نزدیک‌تر می‌شود