Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/مرکزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: افتتاح چهار پروژه صنعتی و کشاورزی دهه مبارک فجر در شهرستان زرندیه ۹۸ شغل مستقیم و ۳۲ شغل غیرمستقیم ایجاد کرده است.

بهروز اکرمی چهارشنبه ۱۵ بهمن ماه در جریان بهره ‌برداری از طرح‌های اقتصادی در حوزه صنعتی و کشاورزی زرندیه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: فعالیت شرکت مهیار پروتئین آریا در شهرک صنعتی مامونیه یکی از این طرح‌هاست که  غذاهای نیمه آماده شامل خمیر پیتزا، خمیر پیراشکی و دیگر محصولات غذائی تولید می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افتتاح فاز یک شرکت غذا فراور پنگوئن تولید کننده ظروف یکبار مصرف در شهرک صنعتی مامونیه و نیز شرکت بهکوشان توسعه رسام تولید کننده انواع رنگ‌های ساختمانی و نما در شهرک صنعتی زاویه و افتتاح یک واحد تولید کننده پرورش بلدرچین در شهر پرندک را از دیگر پروژه‌ها برشمرد و افزود: این پروژه‌ها با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و حمایت‌هایی که دولت از بخش خصوصی بعمل آورده است در شهرستان زرندیه به بهره برداری رسید.

معاون استاندار مرکزی در ادامه گفت: با وجود همه تنگناهای اقتصادی اقدامات خوبی در حوزه‌های گوناگون صورت گرفته و توسعه متوقف نمی‌شود بلکه با تاکید بر توانمندی‌های داخلی شتابان شده است.

وی در ادامه با اشاره به دیدار خود با خانواده شهیدان در شهرستان زرندیه اظهار کرد: همه ما مدیون شهدا هستیم و اقتدار و عظمت ایران اسلامی مرهون شهدای والامقام است. حضور در منزل خانواده شهیدان و بررسی مشکلات آنان کمترین کاری است که در مقابل جانفشانی شهدا انجام می شود.

در جریان افتتاح پروژه های دهه فجر شهرستان زرندیه که با حضور معاون سیاسی استاندار مرکزی صورت گرفت، نمایشگاه محصولات فرهنگی و هنری هنرمندان شهرستان زرندیه در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرندیه نیز افتتاح شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: افتتاح پروژه در دهه فجر زرنديه اشتغالزايي استانی اقتصادی شهرستان زرندیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۰۱۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق ۶۹ هزار شغل در استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان، یکی از برنامه‌های اساسی دولت سیزدهم را برنامه‌ریزی در حوزه اشتغال برشمرد وگفت: دولت سیزدهم با طراحی برنامه جامعی به عنوان «زیست بوم ملی اشتغال» ۱۰ مولفه اساسی بازار کار از جمله آموزش، اطلاع رسانی، تأمین مالی و تسهیلات، صدور مجوز‌ها و تسهیل فرآیند صدور مجوز‌ها را در قالب سامانه رصد اشتغال برنامه‌ریزی کرد.
میثم مداحی با بیان اینکه هر دستگاهی موظف به ارائه خدمات در راستای فراهم کردن زمینه اشتغال است، افزود: بیش از ۱۲۰ هزار خدمت به همت دستگاه‌های اجرایی استان در سال گذشته اجرا و ۶۹ هزار فرصت شغلی هم فراهم شده است.
وی طراحی سامانه جستجوی شغل را یکی دیگر از خدمات دولت سیزدهم دانست و گفت: همرسانی کارجو و کارفرما یکی از مشکلات اصلی در زمینه اشتغال بود، و با راه اندازی سامانه جستجو این مشکل برطرف شد.
وی با بیان اینکه ۲۸ هزار فرصت شغلی از طریق سامانه جستجوی شغل در استان اصفهان ثبت شده است، افزود: ۱۶ هزار مورد از این فرصت‌های شغلی در سال ۱۴۰۲ ثبت شده است.
وی ادامه داد: ۱۲ هزار کارجو که بدنبال شغلی مناسبی بودند در این سامانه ثبت نام و ۷ هزار نفر از آنها با استفاده از این فرصت مشغول به‌کار شدند.
مداحی همچنین با اشاره به تسهیل صدور مجوز مشاغل خانگی به عنوان یکی دیگر از خدمات اضافه کرد: بیش از چهار هزار و ۵۰۰ مجوز در این حوزه در ۵۲۶ رشته سال گذشته صادر شد.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان گفت: اعتبار اشتغال مجموعه مشاغل خانگی در سال ۱۴۰۲ چهار برابر سال‌های گذشته بود و برای هزار و ۵۰۰ نفر در حوزه مشاغل خانگی در استان اصفهان شغل فراهم شد.
وی با اشاره به اینکه نرخ بیکاری سال گذشته در استان اصفهان به کمترین میزان خود در سال‌های اخیر رسیده است، ادامه داد: اقدامات زیست بوم ملی و رصد اشتغال و همچنین تسهیلات تبصره‌های مختلف ۱۶، ۱۸ و روستایی و عشایری به کاهش نرخ بیکاری منجر شده است.
یک میلیون و ۹۰ هزار نفر کارگر بیمه شده در استان اصفهان زندگی می‌کنند.

دیگر خبرها

  • ایجاد یک‌هزار شغل با شناسایی ۴۲ فرصت سرمایه‌گذاری در مازندران
  • ایجاد ۲ خوشه صنعتی در حوزه فولاد و پتروشیمی
  • سالانه یک میلیون تن پسماند صنعتی در استان مرکزی تولید می شود
  • ۸۰۰ پروژه عمرانی طی دو سال در ساری افتتاح شد
  • اشتغال ۳۴۱ مددجوی بهزیستی در واحد‌های صنعتی و خدماتی نیشابور
  • ایجاد بیش از ۱۵۰۰ فرصت شغلی توسط تعاونی‌های استان کرمانشاه
  • کلنگ عملیات اجرایی ناحیه صنعتی جویم به زمین زده شد
  • ناحیه صنعتی ‌در «جویم» فارس احداث می‌شود
  • تحقق ۶۹ هزار شغل در استان اصفهان
  • صرفه جویی آب در شهرستان بافق و بهاباد