Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@00:04:57 GMT

وقوع جرم در گیلان کاهش یافت

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۰۱۲۷۲

وقوع جرم در گیلان کاهش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، محمود قاسم‌نژاد درویشی عصر امروز در جلسه ستاد ملی کرونا در محل سالن جلسات فرمانداری این شهرستان اظهار کرد: وقوع جرم در بخش‌های مختلف استان با کاهش همراه بوده و به لحاظ امنیتی نیز خطری مرزهای آبی و خشکی گیلان را تهدید نمی‌کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان با بیان اینکه اوایل زیرساخت‌های درمانی مناسب برای مقابله با ویروس کووید ۱۹ وجود نداشت، اما رفته‌رفته وضعیت بهتر شد، گفت: تعداد افراد مبتلا به بیماری کرونا در سطح استان ۴۵۰ نفر  و تعداد فوتی‌ها روزانه بین سه تا چهار نفر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با قدردانی از همکاری مردم در مقابله با کرونا تصریح کرد: بسیاری از مناسبت‌های مذهبی کشور ازجمله عزاداری‌های محرم و اربعین در راستای پیش‌گیری از شیوع ویروس کووید ۱۹ برگزار نشد و این نشان از همکاری مردم و دوست‌داران اهل بیت و ائمه‌اطهار(ع) با مسؤولین دولت در ریشه‌کنی ویروس کرونا است.

قاسم‌نژاد درویشی با بیان اینکه علاوه‌بر 53 شهر استان گیلان در دوهزار و ۱۸۶ روستا نیز ششمین دوره از انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا برگزار می‌شود، افزود: تمام تلاش عوامل برگزارکننده انتخابات باید روی مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ریاست‌جمهوری و شوراهای شهر و روستا معطوف شود.

امام‌جمعه آستارا نیز در شورای اداری این شهرستان در محل سالن جلسات فرمانداری با بیان اینکه مسئولین تمام تلاش و توان خود را در راه مبارزه با ویروس کرونا صرف می کنند، اظهار کرد: یک‌عده از مردم با بی‌توجهی خود به دامن زدن این بیماری و همه‌گیر شدن آن کمک می‌کنند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین کاظم حافظ‌نیا با اشاره به اینکه قهوه‌خانه‌ها در شرایط زرد نیز اجازه فعالیت ندارند در‌حالی‌که در سطح شهرستان به فعالیت قهوه‌خانه‌ها نظارت نمی‌شود، گفت: با اماکن متخلف که به خاطر درآمد زیاد سلامت مردم را به خطر می‌اندازند باید برخورد شود.

عباس صابر فرماندار شهرستان آستارا نیز در جلسه شورای اداری این شهرستان در محل سالن جلسات فرمانداری اظهار کرد: شهرستان آستارا پس از قرار گرفتن در وضعیت قرمز با اعمال محدودیت‌های بهداشتی، فاصله‌گذاری اجتماعی و تعطیلی ۱۷ روز بازار توانست وضعیت قرمز را به نارنجی و سپس به زرد تغییر دهد.

به گزارش فارس، در شورای اداری شهرستان آستارا ضمن‌قدردانی از زحمات «سامان ساسانیان» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی پیشین فرمانداری این شهرستان، «سید سعید میرقربانی» با حکمی از استاندار گیلان به عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی جدید فرمانداری شهرستان آستارا منصوب و معارفه شد.

انتهای پیام /۸۴۰۰۸

منبع: فارس

کلیدواژه: گیلان انتخابات ریاست جمهوری وقوع جرم انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا شهرستان آستارا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۰۱۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبری خوب برای خسارت دیدگان بخش مسکونی در یزد

فرمانداری یزد در اطلاعیه‌ای از خسارت دیدگان بخش مسکونی سیل اخیر خواسته تا جهت حضور ارزیاب با بنیاد مسکن تماس بگیرند.

 در اطلاعیه‌ی فرمانداری یزد آمده.

با توجه به بارندگی‌های اخیر و بروز خسارت احتمالی ناشی از بارندگی و سیلاب، شهروندان شهرستان یزد جهت اعزام ارزیاب با شماره ۳۷۲۳۸۷۵۰ داخلی ۱ تماس حاصل بگیرند.
سایر شهرستان‌ها نیز از طریق بنیاد مسکن شهرستان و روستاییان نیز از طریق دهیار روستا جهت حضور تیم ارزیاب پیگیری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • همه ادارات شهرستان دشتی باید کتابخانه داشته باشند
  • احیای واحدهای تولیدی راکد در دستور کار دولت است
  • برگزاری جشنواره زمین پاک در آستارا
  • تضمین سلامت و رضایتمندی مردم«معمولان» در حوزه آرد و نان
  • بیشترین و کمترین سرقت‌ها در کدام شهرهای استان کرمان رخ می‌دهد؟
  • خبری خوب برای خسارت دیدگان بخش مسکونی در یزد
  • کاهش ۶.۱ درصدی پرونده‌های مستوجب تعزیر در تهران
  • مشارکت بیشتر در انتخابات، هزینه‌های امنیتی را کاهش می‌دهد
  • وقوع حادثه امنیتی در جنوب یمن
  • وقوع حادثه امنیتی در آب‌های یمن