Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@20:29:50 GMT

گفتمان عفاف و حجاب در بندرانزلی برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۰۱۴۰۹

گفتمان عفاف و حجاب در بندرانزلی برگزار شد

حجت الاسلام خوبرو از برگزاری گفتمان انقلاب اسلامی با عنوان حجاب و عفاف همزمان با سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و میلاد امام خمینی(ره ) و ایام الله دهه فجر خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از انزلی، حجت الاسلام «عباس خوبرو » امروز (چهارشنبه،15 بهمن ) در گفتمان عفاف و حجاب که در آستان مقدس آقا سید نجفی با حضور مردم، بانوان خادمه امام زادگان، هیات های امنا و مدیران مراکز فرهنگی قرآنی برگزار شد گفت: زن به عنوان يك انسان در جامعه جاهلى جايگاهي نداشت اما اسلام براي زنان ارزش و جايگاهي ویژه قائل شد که در بسياري از موارد آنان را بالاتر از مردان دانسته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بندرانزلی با بیان اینکه انقلاب اسلامي ايران در سطح داخلي و بين‌المللي دستاوردهاي بسيار زيادي داشته كه حضور زنان در عرصه‌هاي فرهنگي، اجتماعي از آن‌جمله است، تصریح کرد: اما نگاه غرب به زنان امروزه ابزاري شده و کرامت و ارزشی براي آنها جايگاه آنان قائل نیست و این جایگاه فراموش شده است.

 

 وی با اشاره به آیه ان الذین آمنوا و عملوالصالحات اولئک هم خیر البریه  گفت: مرد و زن مسلمان جامعه را‌می سازند و از کنار آن بهترین مخلوقات و انسانها پرورش می یابند.

 

وی درباره اقشار خاکستری و افرادی که اعتقاد به دین ندارند افزود: آنها در بقاع متبرکه برای بازدید و تماشا می روند و بهترین فرصت برای جذب آنها به طرف اهل بیت (ع) و آشنایی با فرامین قرآن استفاده از پتانسیل امامزادگان و بقاع متبرکه است.

 

حجت الاسلام خوبرو خاطر نشان کرد: اخلاق و منش اسلامی خادمان باعث ترویج فرهنگ اسلامی و اقبال زائران به زیارت مجدد از امامزادگان خواهد شد.

 

در پایان این مراسم اداره اوقاف وامور خیریه بندر انزلی با همکاری هیات امنا آستان مقدس امامزادگان بی بی حوریه، آقا سید نجفی، سید صالح غازیان و چاه صاحب الزمان (عج) به ۱۴ نفر از بانوان که خادمان امام زادگان افتخاری اند لوح و هدایایی اهداء شد.

پایان پیام/707

منبع: شبستان

کلیدواژه: ولادت حضرت فاطمه زهرا س امامزادگان و بقاع متبرکه بقاع متبرکه گیلان سازمان اوقاف و امور خیریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۰۱۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرستان مهر میزبان شاعران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،رئیس اداره کتابخانه ‌های عمومی شهرستان مهر گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته نکوداشت شیخ سعدی شیرازی، شب شعری با موضوع عفاف و حجاب در بخش های مرکزی ، وراوری و گله دار برگزار شد.
زهرا میرزایی افزود: در این مراسم، شاعران انجمن های صبای وراوی، مهرانه مهر و ارمغان گله دار، سروده ها و اشعار خود را در زمینه عفاف و حجاب قرائت کردند.
وی بیان کرد: این مراسم به همت اداره کتابخانه های عمومی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مهر برگزار شد.
شهرستان مهر در جنوب فارس و در فاصله ۳۲۵ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • حجاب و عفاف نماد مسلمانی و پرچم افتخار امت اسلامی است
  • اجتماع حمایتی مردم و بانوان کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد
  • معاون وزیر آموزش و پرورش: ۱۶ طرح عفاف و حجاب در مدارس در حال اجرا ست
  • اجرای طرح عفاف و حجاب در ۶۰۰ هزار مدرسه دخترانه / «دخترانی که پای روایت‌ ما نباشند، پای روایت دشمن می نشینند»
  • اقدامات تربیتی و آموزشی برخی معلمان از جنس چندین نسل قبل است/اجرای ۱۶ طرح عفاف و حجاب در مدارس
  • قدردانی بانوان آستارایی از عوامل پلیس در اجرای طرح نور
  • شهرستان مهر میزبان شاعران
  • اجتماع مردم قم در حمایت از طرح حجاب و عفاف برگزار می شود
  • جامعه المصطفی، بازوی صادرکننده گفتمان انقلاب است
  • نخستین همایش منطقه‌ای حجاب، عفاف و زیست عفیفانه برگزار می‌شود