Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@22:56:19 GMT

جشن میلاد کوثر در خلخال برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۰۱۶۳۰

جشن میلاد کوثر در خلخال برگزار شد

به گزارش ایرنا ، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه خلخال چهارشنبه شب در این مراسم بر لزوم استفاده از سیره فاطمی و الگوهای رفتاری حضرت فاطمه زهرا (س) در بین بانوان جامعه برای کاهش آسیب‌های اجتماعی تهدیدکننده بانوان تاکید کرد.

حجت‌الاسلام فیاض تمجید با پرداختن به شان و منزلت والای حضرت فاطمه الزهرا (س) فرزندان را به تجلیل از مقام زنان و مادران با اهدای هدایایی در این روزبزرگ فرا خواند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: حضرت فاطمه (س) نمونه بارز خلقت پروردگار عالم بوده و نشانگر رشد یک زن عالی مقام اسلام با وجود تمام مشکلات است.

وی از حضرت فاطمه زهرا (س) به عنوان الگوی بزرگ بانوان جهان یاد کرد که راه و روش زندگانی آن حضرت باید همواره الگو و سرمشق زندگانی بانوان جهان اسلام باشد.

وی افول عواطف خانوادگی در میان خانوده‌های امروزی را از جمله عوامل افزایش آسیب‌های اجتماعی در جامعه برشمرد و اظهارکرد: مشاجره‌های لفظی بین والدین نیز موجب تغییر رفتار فرزندان و احتمال قرار گرفتن آنها در معرض آسیب‌های اجتماعی می‌شود.

حجت‌الاسلام تمجید بیان کرد: فرزندان ما برخلاف آنچه که ما می‌خواهیم و آنطور که ما هستیم تربیت یافته و بزرگ می‌شوند، بنابراین همه والدین باید مراقب رفتار خود در خانواده باشند تا فرزندان دچار آسیب‌های اجتماعی نشوند.

این مراسم با مولودی‌خوانی و اجرای سرود توسط کودکان عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و تجلیل از نفرات برتر مسابقات احکام و بانوان نمونه پایان یافت.
 

برچسب‌ها خلخال استان اردبیل ولادت حضرت فاطمه مشارکت های مردمی جشنواره ‌های فجر دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خلخال استان اردبیل ولادت حضرت فاطمه خلخال استان اردبیل ولادت حضرت فاطمه مشارکت های مردمی جشنواره های فجر دهه فجر اخبار کنکور آسیب های اجتماعی حضرت فاطمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۰۱۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسیب به جوانان و جامعه با ضعف دستگاه‌های فرهنگی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، سید جمال سجادی پور در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر این شهرستان آموزش، نظارت و ورود قاطع به میدان مبارزه با مواد مخدر در شهرستان میبد از سوی این شورا تاکید کرد.


سجادی پور بابیان اینکه دستگاه‌های فرهنگی از جمله آموزش و پرورش که تعلیم و تربیت ۲۶ هزار نفر دانش آموز را برعهده دارد و ورزش و جوانان متولی امور جوانان است باید پای امور جوانان باشند افزود: شبکه بهداشت باید با آموزش و تبین، آسیب‌های خودکشی و طلاق و دیگر آسیب‌های اجتماعی را با ارائه راهکار‌های مناسب کاهش و شورا و شهرداری از بودجه‌های فرهنگی در رفع آسیب‌ها هزینه کند.


فرماندار میبد به نقش فضای مجازی در شکل گیری بسیاری از آسیب‌ها اشاره و تصریح کرد: اگر آسیبی دانش آموزان و جوانان ما را درجامعه به بیراه می‌برد ضعف دستگاه‌های ماست و باید با نظارت و آموزش و مشاوره این آسیب‌ها از سیمای جوان و جامعه ما زدوده شود.


وی گفت: دستگاه‌های فرهنگی و همه کسانی که تربیونی در اختیار دارند از این ظرفیت‌ها برای کاهش آسیب‌های اجتماعی، استفاده کنند.

دیگر خبرها

  • برگزاری اردوی تدارکاتی تیم‌های هندبال بانوان و جوانان دختر
  • سمنان، میزبان اردوی تیم‌های ملی و جوانان هندبال بانوان
  • بهزیستی چه خدماتی به «خانواده‌های دارای فرزند چندقلو» می دهد؟
  • ۱۳ هزار نفر در شهرستان خلخال تحت پوشش تامین اجتماعی
  • حضرت فاطمه زهرا (س) و مادران شهدا الگوی دختران جامعه است
  • همایش کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در هفشجان
  • کاهش آسیب های اجتماعی با حضور در یادواره شهدا
  • از تولید مسکن تا آخرین وضعیت ابر پروژه باغ راه حضرت فاطمه
  • آسیب به جوانان و جامعه با ضعف دستگاه‌های فرهنگی
  •  سومین دوره ملی مهارت‌های زندگی و بالندگی فرزندان دانش‌آموز به کار خود پایان داد