Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرسپولیس فردا امکان پوشیدن پیراهن مشکی را ندارد اما استقلال که جمعه بازی دارد، در تلاش است برای این بازی مقابل نساجی پیراهن های مشکی آماده کند

علی انصاریان، چهره محبوب فوتبال ایران که امروز پس از چند روز مبارزه با ویروس کرونا، جان به جان آفرین تسلیم کرد، سابقه بازی در استقلال را هم داشت.

به گزارش طرفداری، پرویز مظلومی سرپرست استقلال در تلاش است در صورت امکان با هماهنگی تولیدی پوشاکی که پیراهن استقلال را تامین می کند، آبی پوشان جمعه در تقابل با نساجی به یاد علی انصاریان با پیراهن های مشکی به میدان بروند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 پرویز مظلومی با تایید این خبر به طرفداری گفت:

واقعا همه شوکه شده ایم. در فاصله یک هفته دو جوان رعنا، دو ملی پوش و دو چهره دوست داشتنی را از دست دادیم. هنوز هم باورمان نمی شود که مهرداد میناوند و علی انصاریان دیگر در جمع ما نباشند. هفته گذشته برای مهرداد با بازوبند مشکی و با بنر برای تسلیت وارد زمین شدیم. برای بازی این هفته هم داغدار درگذشت علی انصاریان هستیم و بنر و پارچه نوشت برای تسلیت و همدردی سفارش می دهیم و حتما نوارهای مشکی روی لباس بازیکنان استقلال هم قرار می دهیم. البته در تلاش هستیم در صورتی که امکانش باشد، با هماهنگی تولید کننده پوشاک تیم، روز جمعه با لباس مشکی به میدان برویم. فرصت زیادی تا زمان بازی با نساجی نیست ولی فردا صبح پیگیری های لازم را انجام می دهیم تا اگر امکان پذیر بود و لباس ها تا روز جمعه آماده شد، با پیراهن مشکی بازی کنیم. به هرحال انصاریان عزیز برای استقلال هم یک فصل بازی کرد و بخشی از تاریخ فوتبال ماست. حقیقتش من بعید می دانم در این فاصله کم و تا روز جمعه امکان آماده کردن پیراهن های مشکی وجود داشته باشد اما به هرحال تلاش و پیگیری می کنیم تا اگر شد، جمعه برای علی مشکی بپوشیم. البته همین حالا هم داغدار و مشکی پوش این جوان هستیم. یک بار دیگر هم به خانواده محترم علی به خصوص به مادر داغدارش تسلیت می گویم. همین طور به دوسشتان و دوستداران انصاریان و تمامی طرفداران فوتبال که می دانم از این اتفاق ناراحت هستند.

پرسپولیس هم به این دلیل که فردا باید در تبریز به مصاف تراکتور برود، امکان پورشیدن پیراهن مشکی را ندارد. سرخپوشان با پیراهن های سفید رنگ که پیراهن دوم شان است، به تبریز رفتند و وقتی به این شهر رسیدند، خبر درگذشت علی انصاریان را شنیدند. پرسپولیس فردا با پیراهن سفید و بازوبند مشکی بازی می کند اما در اولین بازی خانگی اش برای انصاریان مشکی می پوشد.

اخبار داغ 

علی انصاریان درگذشت | کرونای بی رحم، داغ پشت داغ فوتبال ایران در شوک درگذشت علی انصاریان | بازتاب درگذشت ملی پوش سابق علی انصاریان لو داد؛ من و میناوند چگونه کرونا گرفتیم استایل جدید «لیلا اوتادی» با لبهایی خندان + عکس لایپزیش جای خالی تیمو ورنر را احساس می کند؛ عواقب خرید نروژی اشتباهی! اوزان کاباک: پیوستن به لیورپول رویایم بود؛ فن دایک بهترین مدافع دنیاست

منبع: طرفداری

کلیدواژه: علی انصاریان پیراهن مشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۰۱۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امام جمعه بلوک براثر سانحه تصادف درگذشت

 افشار منش گفت:برخورد خودرو پژو ۴۰۵ با آمبولانس یک فوتی و سه مصدوم برجای گذاشت.

وی افزود: متاسفانه سرنشین خودرو پژو امام جمعه بلوک حجت الاسلام دهقان بودند که علیرغم تلاش پرسنل اورژانس برای احیا، در بیمارستان امام فوت کردند.


افشارمنش بیان کرد: سه سرنشین آمبولانس شامل دو تکنسین و یک مصدوم داخل کابین از نواحی سر، صورت کتف و گردن آسیب دیدند که توسط آمبولانس‌های دیگر به مرکز درمانی منتقل شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • محمد ربیعی: استقلال دو گل فوق‌العاده زد/ حق ذوب‌آهن شکست نبود
  • امام جمعه شهر بلوک جیرفت بر اثر سانحه تصادف درگذشت
  • درگذشت یک امام جمعه بر اثر تصادف با آمبولانس
  • امام‌ جمعه این شهر در اثر سانحه تصادف درگذشت + عکس
  • امام جمعه بلوک جیرفت در اثر سانحه تصادف درگذشت
  • امام‌ جمعه بلوک جیرفت در اثر سانحه تصادف درگذشت
  • درگذشت امام جمعه شهر بلوک جیرفت بر اثر تصادف با آمبولانس
  • امام جمعه شهر بلوک شهرستان جیرفت در اثر تصادف با آمبولانس درگذشت
  • امام جمعه بلوک براثر سانحه تصادف درگذشت
  • نکونام: اگر کسی اشتباه کند تاوانش را می‌دهد