Web Analytics Made Easy - Statcounter

خال با بیان اینکه پیکر علی انصاریان در کنار پدرش در قطعه ٢٢٢ بهشت زهرای تهران آرام می‌گیرد گفت: شهروندان از شرکت در تشییع جنازه و حضور در بهشت زهرا جدا خودداری کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سعید خال مدیر عامل سازمان بهشت زهرا(س) و شهردار حرم مطهر حضرت امام (ره) ضمن تسلیت به خانواده مرحوم انصاریان و جامعه ورزش و هنر کشور اعلام کرد: برابر آخرین هماهنگی‌های بعمل آمده با خانواده علی انصاریان پیکر نامبرده در آغوش پدرش در قطعه ٢٢٢ بهشت زهرای تهران آرام خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی افزود: به درخواست جامعه ورزشی کشور، پیشکسوتان و دلسوزان و همچنین توصیه خانواده مرحوم انصاریان و با توجه به لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی و حفظ جان و سلامت شهروندان از شرکت در تشییع جنازه و حضور در بهشت زهرا جدا خودداری کنند.   خال بیان داشت: تنها خواسته خواهر و برادر و داماد آن عزیز از دست رفته آن است که در جهت حفظ سلامتی شهروندان که خواسته و دغدغه علی عزیز بود و لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی از حضور در مراسم تدفین خودداری نمایند .    وی گفت: مراسم تدفین با حضور خانواده و جمعی از قهرمانان و وزرشکاران به‌صورت محدود انجام خواهد شد.   انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: بهشت زهرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۰۱۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز دور جدید تمرینات پاراتکواندو با حضور ساعی و رحیمی

به گزارش خبرنگار مهر، دور جدید تمرینات تیم ملی پاراتکواندو کشورمان در دو گروه بانوان و آقایان امروز سه شنبه یازدهم اردیبهشت ماه در مرکز جهانی فدراسیون تکواندو در دو نوبت صبح و عصر آغاز شده است. در آغاز این تمرینات هادی ساعی رئیس و دکتر اصغر رحیمی دبیرکل فدراسیون با حضور در اولین جلسه تمرینی این تیم با ملی پوشان به گفتگو پرداخته و برای ملی پوشان در رویدادهای پیش رو آرزوی موفقیت کردند.

سعید صادقیانپور، مهدی پوررهنما، حامد حق شناس، علیرضا بخت، امیرمحمد حقیقت شناس و محمدطاها حسن پور در گروه مردان و با هدایت پیام خانلرخانی به عنوان سرمربی و علی کریمی صابر به عنوان خود را برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا آماده می کنند.

در گروه بانوان نیز آیلار جامی، لیلا میرزایی، مریم عبدالله پور، زهرا رحیمی، مرضیه نصراللهی و رزا ابراهیمی به این رقابت ها اعزام خواهند شد. هدایت تیم ملی بانوان برعهده عاطفه کشاورز به عنوان سرمربی است؛ زهرا حسینی و زهرا حاجیوند به عنوان مربی وی را یاری می کنند.

همچنین جمشید سهرابی به عنوان رئیس انجمن پاراتکواندو تیم ملی را در مسابقات قهرمانی آسیا همراهی خواهد کرد.

نهمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا ۳۰ اردیبهشت ماه به میزبانی کشور ویتنام و در شهر دانانگ برگزار خواهد شد.

کد خبر 6093250

دیگر خبرها

  • آغاز دور جدید تمرینات پاراتکواندو با حضور ساعی و رحیمی
  • معرفی نفرات برتر جشنواره کیش بهشت خانواده
  • افزایش تعداد مددسراها و پایگاه‌های خدمات اجتماعی در پایتخت
  • شهرداری به دنبال کاهش آسیب‌های اجتماعی در بهشت زهرا
  • افزایش تعداد مددسرا‌ها و پایگاه‌های خدمات اجتماعی در پایتخت
  • پیکر مطهر شهید گمنام عصر روز جمعه مورد استقبال مردم رفسنجان قرار می‌گیرد
  • دختر شاعر فلسطینی مانند پدرش کشته شد
  • شهروندان از شنا در آب‌های جمع شده ناشی از رواناب‌ها و سدهای خاکی خودداری کنند
  • سامانه دهک ریاست جمهوری فعال نشده است | مردم از باز کردن لینک ارسالی خودداری کنند
  • بایدن: تا زمان آزادی گروگان‌ها آرام نمی‌گیرم