Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-05-03@21:15:56 GMT

استقلالی‌ها به دنبال پیراهن مشکی

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۰۲۵۸۳

استقلالی‌ها به دنبال پیراهن مشکی

تیم فوتبال استقلال تهران قصد دارد روز جمعه با لباس مشکی بازی کند.

به گزارش شریان نیوز، تیم فوتبال استقلال تهران در شرایطی روز جمعه باید به دیدار نساجی برود که مسئولان این تیم به دنبال تهیه لباس مشکی برای این مسابقه هستند.

پرویز مظلومی سرپرست آبی ها در این خصوص می گوید:« واقعا همه شوکه شده ایم. در فاصله یک هفته دو جوان رعنا، دو ملی پوش و دو چهره دوست داشتنی را از دست دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هنوز هم باورمان نمی شود که مهرداد میناوند و علی انصاریان دیگر در جمع ما نباشند. هفته گذشته برای مهرداد با بازوبند مشکی و با بنر برای تسلیت وارد زمین شدیم. برای بازی این هفته هم داغدار درگذشت علی انصاریان هستیم و بنر و پارچه نوشت برای تسلیت و همدردی سفارش می دهیم و حتما نوارهای مشکی روی لباس بازیکنان استقلال هم قرار می دهیم. البته در تلاش هستیم در صورتی که امکانش باشد، با هماهنگی تولید کننده پوشاک تیم، روز جمعه با لباس مشکی به میدان برویم. فرصت زیادی تا زمان بازی با نساجی نیست ولی فردا صبح پیگیری های لازم را انجام می دهیم تا اگر امکان پذیر بود و لباس ها تا روز جمعه آماده شد، با پیراهن مشکی بازی کنیم. به هرحال انصاریان عزیز برای استقلال هم یک فصل بازی کرد و بخشی از تاریخ فوتبال ماست. حقیقتش من بعید می دانم در این فاصله کم و تا روز جمعه امکان آماده کردن پیراهن های مشکی وجود داشته باشد اما به هرحال تلاش و پیگیری می کنیم تا اگر شد، جمعه برای علی مشکی بپوشیم. البته همین حالا هم داغدار و مشکی پوش این جوان هستیم. یک بار دیگر هم به خانواده محترم علی به خصوص به مادر داغدارش تسلیت می گویم. همین طور به دوسشتان و دوستداران انصاریان و تمامی طرفداران فوتبال که می دانم از این اتفاق ناراحت هستند.»

منبع: شریان

کلیدواژه: روز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۰۲۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال ایران به موزه دفاع مقدس


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، پیراهن تیم ملی فوتسال کشورمان که در روز‌های اخیر عنوان قهرمانی مسابقات جام ملت‌های آسیا را بدست آورده بود، توسط مهدی تاج به موزه دفاع مقدس در کرمان اهدا شد.

رئیس فدراسیون فوتبال امروز به همراه جمعی از مدیران فوتبال استان کرمان با حضور در موزه دفاع مقدس کرمان از این موزه دیدن کرد.

دیگر خبرها

  • امام جمعه خرم آباد : مانتوی بدون دکمه و پیراهن‌ کوتاه در بازار دیده می‌شود 
  • مفاهیم جان‌بخش اسلامی از مرزها بیرون رفته است
  • شرکت در انتخابات هم حق است هم وظیفه
  • عکس| ستاره استقلالی مسافر پاریس شد!
  • اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال به موزه دفاع مقدس کرمان
  • پیراهن تیم ملی فوتسال ایران به موزه دفاع مقدس اهدا شد 
  • اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال ایران به موزه دفاع مقدس
  • آتش‌بازی هواداران پرسپولیس در شروع نیمه‌دوم مصاف با سپاهان +فیلم
  • محبوبیت زیاد: دو ستاره بایرن دنبال پیراهن وینی
  • نساجی با رنگ قرمز برای بقا می‌جنگد